Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa

Vierailija
27.05.2016 |

http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/

Eipä siihen lisättävää.

Kommentit (175)

Vierailija
121/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videolta kohdasta 20:30-21:30

”Ja se, et jos mä sanon et ’jumalauta, mä vien ton koiran piikille’ ei tarkota sitä, et mä vien sen piikille, vaan se on mun tapa reagoida asiaan, että ’auttakaa mua nopeesti, mä tarvitsen apua’. Se on vähän sama asia että mä sanon vaikka että ’mä sytytän meidän talon palamaan’, niin sillon mä saan huomiota enemmän kun sillä että mä sanon että ’mä kaadan mehun lattialle’ -- Pointti oli siinä, että mä saatan sanoa asioita ilkeesti ja isosti ja silleen, et ne kuulostaa pahalta, sen takia että mä saan sen ihmisen huomion, että mä saan sitä tarvittavaa apua. Niinkun sillon, kun mä tarvitsin apua sen koiran kanssa, ja sen takia mä laitoin sen tolleen rajusti, että ihmiset ymmärtää että mä OIKEESTI oon siinä tilanteessa --”

Paremmin tosiaan toimis "auttakaa mua nopeesti, mä tarvitsen apua", eikä tähän pisteeseen oltais koskaan jouduttu...

Vierailija
122/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on oikeus sananvapauteen" = "mulla on oikeus saada uhata kuristaa toinen ihminen ilman seurauksia". Sananvapaus vaihteeksi ymmärretty kevyesti väärin...

Kunnianloukkaukset ja laittomat uhkaukset on tosiaan rikoksia, hyvä muistaa jokaisen kun kirjoittelee nettiin. Jos täysin joltain karkaa lapasesta ei oikein jää muuta vaihtoehtoa kuin tehdä se rikosilmoitus. Vaikka sana onkin vapaa, on myös asetettu rajoja koska liikaa häiriintyneitä ihmisiä on olemassa.

Joo mutta byrokratia on aina hitaampaa kuin kyrvän työntäminen persereikään lupia kyselemättä.

Tiesitkös muuten sitä, että poliisi voi ottaa näihin ihmisiin samantien yhteyttä jos joku riehuu netissä, ei siihen mitään byrokratiaa tarvita jos henkilö tiedetään ja kyllä niille aika selväsanaisesti kerrotaan että käytös ei ole sopivaa ja melkein aina ne loppuvat.

Joten älä kuvittele, että asioihin ei puututa samantien jos siihen on mahdollisuus.

Mutta kun netissä voi olla kuka tahansa mistä tahansa, mihin aikaan tahansa, mistä päin maailmaa tahansa. Poliisin pitäisi ennemminkin vahtia tuota itärajaa kun sieltä voidaan kuljettaa ydinpommin osia matalalennolla helikoptereilla suomen puolelle ja se on mielestäni paljon vakavampaa kuin internet trollin jahtausyrityksen, joihin tällä maailmalla ei tule koskaan riittämään resursseja. Sulla on edelleen se sama vitun ruma emäntä?

Ymmärrän mitä luulet, mutta jos henkilö tiedetään niin heihin otetaan yhteyttä koska soitto tai jopa käynti ei se mikään iso operaatio ole. Jotkut oikeasti luulee, että on joku älytön prosessi joka täytyy käydä läpi, ei ole ja ihan samalla tavalla voidaan puuttua jos joku netissä riehuu jos kyse on vakavasta asiasta kuin että joku riehuu kadulla jos halutaan saada se loppumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi turhin julkkis projekti käynnissä? Annat parit koirat vielä vaihtoon ja teet Nykäsen kanssa levyn. "Vuoda alastonkuvia tai video" nettiin. Kirjan nimenä "Kuristan kelmulla sun lortto ihmepillun" voisi myös toimia. Perheväkivalta on naisen aloittamana myös myyvä artikkeli seiska lehdessä. Aurorasta tulee hyvä manageri. Ei näköjään ainakaan estä suo nolaamasta itseään, kun "ystävänä" julkaisee videosi omalla kanavallaan.

Vierailija
124/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kökkö se video on poistettu

Vierailija
125/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, aikuiset ihmiset, rauhoittukaapas nyt. Oli tosi törkeitä kommentteja siellä Facebook-ryhmässä, mutta ehkäpä tämä Jenni saa nyt tässä tilaisuuden miettiä. Jos pidätte hänen käytöstään FB-ryhmässä moukkamaisena, jättänette varmasti itse haukkumiset väliin.

Vierailija
126/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoiko joku katsoa tuon videon kokonaan? Aivan käsittämättömän pitkä, turha ja sisällötön sepustus.

Vierailija
127/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä emännästä nyt puhutaan? Miten tämä liittyi mihinkään

Vierailija
128/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videota ei ole enää. 

Juttujen perusteella vaikutti kyllä ihan ihka-aidolta valkoroskalta. :)

Vierailija
129/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennijuliee kirjoitti:

Hei,

En tehnyt puolustuspuhetta sanomisistani. Ansaitsen kaiken paskan siitä mitä suustani päästin.

Tein videon selventääkseni asian edellisestä koirastani, mistä se asia ja riita alunperin alkoi. Koskq ne "koiraparka" kommentit minut sai raivon valtaan, ei ne aikuistu kommentit.

Jenni

Joidenkin mielestä se nyt vaan on hirveä rikos, jos edellisestä joutuu luopumaan ja ottaa sitten uuden ja syitä ei edes haluta tietää, kun voi levitellä huhuja. Mäkin sain helvetisti paskaa niskaani, kun annoin uuteen kotiin koiran. Levis vaikka mitä paskaa, että kyllästyin siihen ja en jaksanut kouluttaa. Oikeasti sen koiran ei edes ollut määrä jäädä mulle, mutta se piti äkkiä saada pois sieltä entiseltä omistajaltaan, joka sai lapsen ja aikoi viedä koiran piikille kun se ei totellut, murisi vauvalle ja koetti näykkiä ja mä olin ainoa joka sen saattoi ottaa, vaikka tiesin etten sen kanssa tule pärjäämään pitkään, koska en ole ongelmakoirankouluttaja ja olen 150cm ja 43kg ja se koira iso laumanvartija, aikuinen ja kouluttamaton. Sit kun sain sen kotiin, jossa siitä saataisiin tehtyä vielä hyväkäytöksinen otin itselleni oman pienen koiran ja sain kuulla just kaikkea, että voi koira parkaa kun entisenkin annoit parissa kuukaudessa pois ja multa pitäis kieltää lemmikit.

Vierailija
130/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videota ei ole enää. 

Juttujen perusteella vaikutti kyllä ihan ihka-aidolta valkoroskalta. :)

Ei niin, kun kertoo itse että poisti sen kun säikähti sen saamaa huomiota ilmeisesti. Täytyy sanoa, että tämä nykyajan somepelleily ja kohut on huvittava ilmiö, miksi pitää jatkaa näitä selittelyjä ja horinoita. Loputonta lässytystä jostain täysin jonninjoutavasta asiasta.

Vierailija
131/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video löytyy ylilaudalta

Vierailija
132/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video löytyy ylilaudalta

Niinpä tietysti. Jonnet :D

Vierailija
133/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tallessa tuota youtubevideota?

Vierailija
134/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkittäkää video! :)

Vierailija
135/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko antaa jo olla?

T jenni

Vierailija
136/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy noita törky- ja uhkauspuheita, mutta mielestäni tätä ihmistä kohtaan voisi myös yrittää tuntea vähän myötätuntoa. video ei ole enää nähtävissä, mutta tuon feissarimokat-jutun perusteella voin hyvin kuvitella, miksi tämä jenni-henkilö on ahdistunut. tuntuisi minustakin vähän kiusaamiselta tulla kommentoimaan tuohon sävyyn.

asioilla on aina useampia puolia, toivottavasti tyyppi saa olla rauhassa ja oppisi hillitsemään itseään.

Vierailija
137/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ei valitettavasti tajua somen merkitystä myöhemmässä iässä, ton takia voi vaikka opiskelu- tai varsinkin työpaikka jäädä saamatta.

Vierailija
138/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta anonyymina herjaaminen ja toisesta valehtelukaan mitään jaloa ole. Ilmeisesti täälläkin oletuksena kun joku tekee virheen saa siitä ihmisestä revitellä mitä juttua tahansa. Eiköhän se riitä jos on moneen kertaan anteeksipyydetty ja asia sovittu vai mitä te haluatte? 

Ymmärrän, että ette pidä tästä ihmisestä eiköhän se nyt ole selvä, olette jo useasti kertoneet kuinka ruma, tyhmä, lapsellinen, ei osaa meikata, puhua tai tehdä yhtään mitään. Ja tuo on sitten kypsän aikuisen kommentointia, mitä tuo teidänkään touhu on muuta kuin nettikiusaamista.

Oikeasti pakko oli kommentoida, kun olen kurkkuani myöten täynnä näitä ihmisten lynkkauksia, someraivoja, sama show joka kerta. 

Vierailija
139/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän muijan ig? Ei oo enää videoa, mutta palan halusta nähdä, minkänäköinen ihminen käyttäytyy noin. :D

Vierailija
140/175 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/jennijuliee/?hl=fi

valkoista roskaa suoraan elämäm_koulun yliopistosta #bitches

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä