Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa
http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/
Eipä siihen lisättävää.
Kommentit (175)
Juu. Kaikenlaisia sekopäitä onkin.
Tekisin TODELLAKIN rikosilmotuksen laittomasta uhkauksesta.
Kaunis nainen jolla on täydellinen kroppa. ❤️
Huh D: Kamala tyyppi. Ihan hulluja tuollaiset kuristamisjutut. Hyi.
Jaahas. Kyseisen naisen nettistalkkeri nosti neljä vuotta vanhan ketjun? Hanki elämä.
En ole nettistalkkeri vaan FANI. ❤️
Jos on sama tyyppi tuon ig linkin takaa niin, liuta eri eläimiä, ja kivääri. Ehkä hän on täs 5 vuodessa kasvanu aikuisemmaksi.
Mut kyl mua viihdytti toi feissarimokan tekstit. 😂
Olet oikeassa siinä että mun pitäisi hankkia elämä. Joo, mä hankin.
Miten tämä nainen elää kun ei työtä halua tehdä mutta pitää kumminkin esim.hevosta? En ymmärrä...nyt on äippälomalla mutta ei ne tulot oo isot nytkään. Hevoseen menee paljon rahaa, tallimaksut, eläinlääkärikulut, hammashuollot, kengitykset yms yms...Miten tämä on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo tyttö on symppis. Kauniskin vielä, tosin meikki ei mutta sen voi onneksi pestä pois.
Symppis, joka haluaisi tukeh dut taa jonkun kelmulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä nainen elää kun ei työtä halua tehdä mutta pitää kumminkin esim.hevosta? En ymmärrä...nyt on äippälomalla mutta ei ne tulot oo isot nytkään. Hevoseen menee paljon rahaa, tallimaksut, eläinlääkärikulut, hammashuollot, kengitykset yms yms...Miten tämä on mahdollista?
Noh tuota, tiedäthän..
Ig löytyy tän ketjun allekirjoituksista.
Suosittelen, vaikka eläinten kierrätys ja loisiminen ottaakin päähän niin mm. koronavastarinnasta onnettomine argumentteineen saa monesti hyvät naurut!
Ja onhan tähän matkanvarrelle mahtunut muutakin, mm. tämä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5dea0c6d-d206-4a92-9b3c-c211915308f0
Kyllä, jollain kieroutuneella tavalla lähestulkoon fanitan tätä tapausta, on erittäin mielenkiintoista kuinka pitkälle todellisuuspakoisuudella voi elämässä rämpiä!
Tästä tytöstä varmaan kirjotellaan vielä!!
Alibin sivuilla.