Nainen kilahti fb:n koira -ryhmässä, päätyi feissarimokiin ja nyt julkaisi selittelyvideon youtubessa
http://www.feissarimokat.com/2016/05/ihmisen-paras-ystava/
Eipä siihen lisättävää.
Kommentit (175)
Onko tuo täti oikeasti setä? Todella maskuliiniset kasvonpiirteet, ja voi jestas noita kulmakarvapötkylöitä :D
Upottaa itsensä vain syvemmälle suohon tuolla selittelyvideollaan...
Tyypillinen malliesimerkki draama kunigattaresta, noiden kanssa seurustelu on aika helvetin rasittavaa. Elämä yhtä isoa draamaa.
-mies
Minkä ikäinen toi tyypi on? Toi meikkityyli kertoo että ois 40v. mutta onkohan edes 20v.?
Miksei mulla ole kauheita kinasteluja kenenkään kans ja tommosia draamoja?
"Nainen"?
Näyttää ja kuulostaa teinipimulta.
Vierailija kirjoitti:
En panis vaikka maksettais. OK onhan se nuori, kauniihko, mutta tollanen muovinen koirahullu ilmapää huomiohuora on niin suuri punainen vaate ettei rajaa.
M
Ei gigoloilla ole varaa valikoida, ammatinharjoittaminen kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tolle naiselle annettu vaihtoehtoa, jos kaikki hänen puolensa asiasta viestit poistetaan ja sitten suljetaan ryhmästä. Minustakin on typerää jos ei ihmisen anneta edes puolustautua tai kertoa hänen puolta tästä jutusta.
En pidä sitäkään oikeana, että joku ihminen lynkataan yksissä tuumin ja hänestä keksitään valheita mitkä ei pidä paikkaansa. Olisiko sinusta mukavaa jos ihmiset levittelisivät sinusta perättömiä valheita etkä voisi edes puolustautua.
Siis mitä valheita tässä nyt on kerrottu ja missä? Tuossa on screenshotit, jossa tyttö itse uhkailee tapolla ja päälle vielä huorittelee. Syytäkin on tällaiset "puolustukset" ja "oman kannan kertomiset" poistaa ja sen jälkeen sulkea pois koko ryhmästä. Rikosilmoitus olisi myös paikallaan, tapolla uhkailu ei ole mikään pikkujuttu.
He on sopineet eli mitä kohtaa et tajua, näiden kahden puolesta homma on sovittu. Videokin julkaistu sen toisen naisen tilillä jota uhkailtiin eli tunteet oli käyneet kuumina ketään ei tulla tappamaan ja rauha on taas maassa.
Et sitten osannut vastata kysymykseen.
Ja sinä tunnut muutenkin olevan tässä se ainut ihminen, joka ei ymmärrä mitä tässä ketjussa puhutaan. Kukaan ei ole mitään valheita keksinyt, vaan kommentoinut tytön todella ala-arvoista kielenkäyttöä ja tapolla uhkailua (joka MYÖS on rikos, vaikka uhkausta ei toteuttaisikaan!).
Ja jos ei halua riitaansa julkiseksi niin silloin ei pidä riidellä julkisesti ja olettaa sen jäävän vain kahden ihmisen välille, sen sanoo jo terve järkikin. Ja ikinä riidellessä ei myöskään haukuta toista osapuolta tai uhkailla tapolla! Se voi pahimmassa tapauksessa johtaa vankilatuomioon vaikka ei uhkausta toteuttaisikaan.
Laiton uhkaus ei johda Suomessa vankilaan koskaan, joku pikkurapsu thats it ja anna tällekin alapeukku jookos vaikka tuo on 100% fakta.
Sellainenhän se taitaa teidän elämämkolulaisten mielipide olla, että jos rikoksesta saa vain pikkurapsut, ei se mikään rikos olekaan...
Höpö höpö, kerroin vain faktan ja kun se ei miellytä alapeukutatte ja höpisette pelkkää shaipaa. Ei se minun vika ole, että Suomessa tuomiot nyt on mitä on.
Mun mielestä ihan hyvä puheenvuoro tällä naisella :) tsemppiä sinne!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko perustella, että miksi olet tätä mieltä? En halua olla töykeä ja olen oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kiihottavaa, kun kaunis nainen puhuu noin rumia...
Kaunis? Miten erotat ulkonäön tuon kaamean meikin ja irtoripsien läpi?
No, perunanenä tosin erottuu.
Kyllä ahdistais muakin jos facebookissa väitettäis että rääkkään eläimiä ja yhden annoin pois noin vaan, vaikka kaiken olisin yrittänyt tehdä :|
Onpa kaunis tyttö. Meikki on aivan hirveä, mutta jos tuollaisella pellemaskeerauksellakin näyttää noin kauniilta, hyvin meikattuna olisi upean näköinen.
"--me pystytään takaamaan sille normaali lapsuus--"
koiran lapsuus<3
Näin vanhempana miehenä toki nuoria naisia tulee katseltua sillä silmällä, mutta sitten kun ne aukaisee suunsa ja alkaa kuulostamaan tämän viedon kaltaiselta pikkutytöltä niin mielenkiinto katoaa samantien ja palauttaa fantasioista maan pinnalle. En ne oman ikäisen naiset vaan tuollasia ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syytä siirtyä eteenpäin, jos vaikka oppisi jotain, luulen että nämä harvoin oppivat valitettavasti. Selitys näillä aina sama eli temperamentti ja se on mun hurja luonne, meidän muiden pitää vain kestää kun nämä kilahtavat ja sekoavat tuon tuostakin, niin tuokin kuvittelee.
Noniin, porukka ottaa taas vähän liika kierroksia. Nuori ihminen, katsoi pinkkien lasien läpi niin sitä nuorena käy. Musta on todella hienoa että osasi katsoa koiran parasta, kun oli ottanut liian ison palan itselleen hoitaakseen. Varmasti oppi tuosta ja nythän on ottamassa sekarotuista labraa, joka varmasti on helpompi kuin mikälie resque olikaan. Jos katselet näitä kommentteja täällä, niin mene koiran ollessa teini-iässä koulutuskurssille, jos tulee ongelmia jossain käytöksessä niin saat sieltä apuja koulutukseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko perustella, että miksi olet tätä mieltä? En halua olla töykeä ja olen oikeasti kiinnostunut.
No, kyllä olisin itsekin näreissäni jos suljetussa ryhmässä liikkuisi "tieto" että minä kaltoinkohtelen eläimiä ja luovuin yhdestä ja heti uusi pentu perään. Kyllä en itse videota tekisi mutta yrittäisin jotenkin kertoa asioiden todellisen laidan.
Tosin en ole koko viestiketjua nähdä ja onhan toi kielenkäyttö hirveää mutta se ei kerro mielestäni miten hoitaa eläimiä tai muutakaan asiaan liittyvää. jos tällä toisella naisella oli jotain muutakin tätä kyseessä olevaa vastaan niin ei kai tarvitse julkisesti ruveta nolaamaan valheilla tai asioilla jotka ei ole niin mennyt.
Minusta tuo tyttö on symppis. Kauniskin vielä, tosin meikki ei mutta sen voi onneksi pestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa, enkä varsinkaan kuunneella videota. Mutta ei se selittelemällä parane.
t.AxlEt tietenkään jaksa, koska katsomalla videon tajuaisit, että nainen ei ole antikristus joksi hänet on leimattu ja ymmärtäisit että kyseessä on ollut vain kahden ihmisen riita joka on hyvässä hengessä sovittu, riidasta vain tuli julkinen.
Eli saatiin taas someraivo aikaan ja se sitten oikeutti myös monien mielestä keksimään tuosta naisesta ties mitä paskaa ja valheita.
No ei ole ihme, jos ihmiset eivät jaksa kattoo melkein puolta tuntia kun joku teini selittää ja lavertelee ummet ja lammet asiaa, jonka voisi tiivistää alle kymmeneen minuuttiin.
Joo, tääll te taas ootte lokkeina paikalla valmiina nokkimaan oikeen kunnolla :D
Yhtä naurettavaa sakkia olette ku kaikki muutkin
Sellainenhän se taitaa teidän elämämkolulaisten mielipide olla, että jos rikoksesta saa vain pikkurapsut, ei se mikään rikos olekaan...