Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, tuntuuko bikinit epämukavilta?

Vierailija
04.04.2026 |

Onko yleistä naisten keskuudessa, että bikinejä pidetään vain ulkonäön takia, mutta oikeasti ne tuntuvat epämukavilta tai niissä ei ole luonteva olo jos esim pelkää, että vaikkapa veteen hypätessä rinta lipsahtaa näkyviin?

Naiseni on käyttänyt 20 vuotta kestäneen suhteemme alusta asti bikineitä, mutta nykyään kokouimapukua, ja perustelee sitä bikinien epämukavuudella. Ja on kertonut, että ne ovat aina nuorenakin tuntuneet epämukavilta (vaikka ei ole sitä koskaam silloin kertonut eikä kyllä voinut asiaa kehonkielestäkään päätellä) mutta nuorena niitä vain käytti pinnallisista syistä. Nyt kun on nelikymppinen, niin ei enää ikinä aio kuulemma ryhtyä taikka suostua sellaiseen mikä tuntuu epämukavalta.

Harmittaa hieman toki, koska vaimolla on hyvän näköinen urheilullinen vartalo ja lantio ja sitä olisi ihana etelän lomareissulla taikka Suomen kylpylälomalla ihailla ja poremmeessa kietoa käsi ympärille ilman että on kangasta välissä.

Koen olevani vielä nuori, mutta näinkö ne visuaaliset ilot sitten yksi kerrallaan alkaa häviämään... 

Miten yleistä tämä on?

Viihtyykö joku nainen bikineissä?

Onko joku huomannut eri malleissa merkittäviä eroja keskenään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit ovat epämukavat. Silloin kun voin, uin kokonaan alasti, muuten hyvin istuva nätti uimapuku ettei juuri pidä huolehtia mitään rintojen karkaamista tai alaosan katoamista tilanteissa joissa alastomuus on no-no. Itse tosin olen nuorempi ja todennut tämän jo teininä että mulle biksut ei tunnu mukavilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla