Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin Insta-tulot

Vierailija
26.05.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001186847.html

" Yhdestä kuvasta saan saman summan kuin päivän työstä messuilla, hän vertaa haastattelussa."

Joku sponsori maksaa vai kuinka tämä toimii? Ei ihme, että ystävänsä Sabina on tykittänyt myös kuvia runsaasti. Tuollaisille nämä sitten perustaa elämänsä/toimeentulonsa.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikookohan nämä turhakkeet tehdä joskus elämässään jotain merkittävääkin? Ei nuo kumihuulikuvat enää elätä muutaman vuoden päästä.

Mites bloggarit? Moni ei ole tehnyt elämässään oikeita töitä ollenkaan, ei minkäänlaista koulutustakaan. Silti tienanneet satoja tuhansia muutamassa vuodessa. Kyllä mä mielummin blogia kirjottasin kun tekisin pskaduunia 20 000 e vuosipalkalla...

Kannattaa myös ajatella oletko valmis ottamaan negatiivisen julkisuuden vastaan blogin myötä?

Ja sen että sinut tunnistetaan kadulla ja saatetaan jopa salakuvata

Vierailija
122/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaas, mitä sieltä löytyy... kuva nukkuvasta poikkiksesta, kuva buffet-pöydästä, sitten näyttäis olevan myös otos sängystä, kuva ikkunanlaudalla olevista kukista ja kynttilänjaloista, sitten taas jotain ruokaa sekä paaaaaljon kuvia Sarasta itsestään. Noni, nyt jos joku vielä selittää mulle, että kuka näistä kuvista maksaa ja millä perusteella?

Ruoka, mäkki ja hyvin näkyy kuvassa. Eli mainosta.

No kuka maksaa, mäkki tietysti tai sit saa safkat ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä en moisia tyhjäpäitä seuraakkaan. Mitä enemmän noita klikkailette ja kattelette, sitä enemmän tyhjäpäät ansaitsee rahaa tyhjästä ja nuoret saa surkeita esikuvia elämäänsä. Meidän maailma on sairas, esim. vanhusten hoitajat tekee oikeasti paljon duunia ja palkka on surkea + saat muiden syljet ja halveksunnan päällesi. Sitten joku pumpattu turbohuuli saa 200€ siitä että postaa jonnekkin someen yhden kuvan. Ihmiskunta on sairas.

Kyllä minä katson. Minua kiinnostaa sisustaminen.

Sara varmaan tienaa nyt hyvin.

Esim. mainostaa Hemtex.

Siksi myös sisustus vaihtuu usein, lainaan tai omaksi tavarat ja palkkio vielä rahana.

En katso tv, joten insta on paikka missä katson mainoksia ja ruutu ja katsomo.

Sama sohva ja kamat kuin Roopen luona on uudessa miniolkkarissa

Vierailija
124/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi rahaliikenne toimii kun Saralla ei ole yritystä. Ei niitä rahoja voi vaan heittää tilille

Mielestäni hänellä on yritys.

Vierailija
125/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hemtexin tyynyt nyt ei ole minkään arvoisia, joten niitä Sieppi saattaa saadakin free

Vierailija
126/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksipä en moisia tyhjäpäitä seuraakkaan. Mitä enemmän noita klikkailette ja kattelette, sitä enemmän tyhjäpäät ansaitsee rahaa tyhjästä ja nuoret saa surkeita esikuvia elämäänsä. Meidän maailma on sairas, esim. vanhusten hoitajat tekee oikeasti paljon duunia ja palkka on surkea + saat muiden syljet ja halveksunnan päällesi. Sitten joku pumpattu turbohuuli saa 200€ siitä että postaa jonnekkin someen yhden kuvan. Ihmiskunta on sairas.

Kyllä minä katson. Minua kiinnostaa sisustaminen.

Sara varmaan tienaa nyt hyvin.

Esim. mainostaa Hemtex.

Siksi myös sisustus vaihtuu usein, lainaan tai omaksi tavarat ja palkkio vielä rahana.

En katso tv, joten insta on paikka missä katson mainoksia ja ruutu ja katsomo.

Sama sohva ja kamat kuin Roopen luona on uudessa miniolkkarissa

Niin jokaisella on sitä omaakin. Katsos pöydän ruuat, mäkki. Puhuu leffa safkoista.

Monesti taitaa mainostaa myös v.. leffoja.

Makkarin sisustus vaihtuu usein.

Vierailija
127/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut hemtexin tyynyt nyt ei ole minkään arvoisia, joten niitä Sieppi saattaa saadakin free

Saa varmasti niiden lisäksi rahaakin. Mainos palkkiot ei ole pieniä.

Samaa vetää Martina ja Maisa.

Vierailija
128/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Barkovin tyttöystävä ole tienannut jo miljoonia installa, toki se on hänelle myös cv ja sitä kautta saanut rahakkaita keikkoja sun muuta.

No nyt on pakko olla räikein tapaus ikinä ostetuista IG-tykkääjistä! :D 2,1 MILJOONAA seuraajaa ja kuvissa vain 20 000 - 35 000 tykkäystä per kuva. Pitäisi olla 10-kertainen määrä!

Ehkä 5-kertainen määrä olisi lähempänä oikeaa. Tavallisen suomalaisen BB-Pimpan, jolla on parituhatta seuraajaa, kuvilla on tykkääjämäärä noin 5% seuraajamäärästä. Prosenttiluku varmaankin pienenee seuraajamäärän kasvaessa, jos kyseessä ei ole mikään Rihanna tai Lady Gaga joita seurataan kieli pitkällä.

Esim. Adam Lambertilla tämä luku on jotain alle 3%.

En mä tykkää instassa kuin oikeiden kavereideni kuvista. Seuraan useita fitness-ihmisiä (treenivideoiden vuoksi), 9gagia, erilaisia tuotemerkkejä, joitain bloggaajia ym. Ehkä maailmassa on aika paljon kaltaisiani, jotka eivät koe tarpeelliseksi painaa sitä sydäntä jokaisen katsomansa kuvan kohdalla.

Vierailija
129/131 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kylie jenner tai kim k, yli sata miljoonaa seuraajaa ja tykkäyksiä tulee pari milliä per kuva keskimäärin

Vierailija
130/131 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen aina ihmetellyt miten tämä Sara on niin helposti saanut aina Helsingistä uuden asunnon vaikka luottotiedot menneet ja velkaa paljon.

Vierailija
131/131 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeentiellä suhteilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä