Lue keskustelun säännöt.
STEA-tukia saavat Väestöliitto leikkaa Äitiyspakkausta koska Rydmanin leikkaukset
24.06.2026 |
"Väestöliitto pitää perinteistä suomalaista äitiyspakkausta yhtenä maailman osuvimmista väestöpoliittisista keksinnöistä."
Jotta äitiyspakkaus olisi edelleen kaikkien saatavilla (säästöistä huolimatta) on pakkauksen sisältöä muutettava.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös se ole Kela joka jakaa ja maksaa äitiyspakkauksen? Ei tässä Kelan rahoitusta leikata vaan kolmannen sektorin? Ymmärsinkö jotain väärin vai aloittaja?
Leikkaako Väestöliitto myös läskien pomonaisten sadantonnin palkkoja? Ei.