Lue keskustelun säännöt.
Haluaisitteko viettää kylpylälomaa paikassa jossa on kuollut paljon ihmisiä?
24.06.2026 |
Katsoin juuri uutisia, siinä kerrottiin että tuberlukoosiparantolasta tehdään kylpylähotelli. Paikan nimi on Paimion parantola.
Tuntuisi aika ikävältä viettää lomaa tuollaisessa paikassa missä on kuollut paljon ihmisiä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
0/5
Sinä olet 0/5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos menet sairaalahoitoon, taatusti siinä talossa on kuollut vuosien aikana sadoittain potilaita, tod.näk. siinäkin vuoteessa jossa makaat. Normaaliahan se on.
Paimion parantolassa mulla ei olis mitään ongelmaa. Mut oudolta tuntuis mennä Krimille parin vuoden päästä lomailemaan.
0/5