Vierailija

niin uskaltaisitko mennä juttelemaan sille ja esim. kysymään missä vanhemmat ovat? Ja vaikka tarvittaessa estämään auton alle jäämisen kädestä kiinni pitämällä?

Vai pelkäisitkö, että sinut leimataan lasta kaappaamassa olevaksi pedofiiliksi ja jatkaisit vaan matkaa?

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

En tietenkään jättäisi lasta yksin hortoilemaan. Uskallan myös istua leikkipuiston läheisellä penkillä ja ulkoiluttaa koiraa päiväkodin vieressä.

Eikai tässä vielä sentään aivan Amerikanmallissa eletä?

Vierailija

Olen usein käynyt kysymässä pikkulapsilta mikä hätänä, mutta viime kesänä kun ilta-aikaan n:21:00 lapsi pyöri hätääntyneen näköisenä keskustassa, ja sanoin hänelle että lähdetään katselemaan missä ne vanhemmat olisivat tuli mieleen tuollaisia ajatuksia leimautumisesta. Näköjään ilta-lehtien lööpit ovat kai alitajuisesti tehneet tehtävänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
niin uskaltaisitko mennä juttelemaan sille ja esim. kysymään missä vanhemmat ovat? Ja vaikka tarvittaessa estämään auton alle jäämisen kädestä kiinni pitämällä?

Vai pelkäisitkö, että sinut leimataan lasta kaappaamassa olevaksi pedofiiliksi ja jatkaisit vaan matkaa?

Jatkaisin matkaani. En ota pienintäkään riskiä sille että minua vastaan nostetaan syyte

Vierailija

Lapset ei herätä mitään suojeluviettiä, jatkaisin omia asioitani eikä kävisi mielessäkään että mun pitäisi tehdä jotain.

Vierailija

Puhuminen lapselle ei sentään vielä ole kriminalisoitua, puhumattakaan lapsen auttamisesta. 

Eli täysin höpöhöpöä tällaiset pedofiilijutut tässä yhteydessä. Kukaan ei leimaa miestä tällaisessa tilanteessa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa enemmän pienen lapsen turvallisuus kuin oma maine, totta kai. 

Menee muutakin kuin maine.

Saat syytteen lapsen hyväksikäytöstä ja kidnappauksesta, saat potkut työpaikaltasi siitä syystä, jos olet naimisissa niin vaimosi ottaa eron ja josteillä on lapsia niin lastensuojelu vie ne.

Todennäköisesti saat myös turpaasi kun ihmiset luulevat sinun olevan pedofiili

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhuminen lapselle ei sentään vielä ole kriminalisoitua, puhumattakaan lapsen auttamisesta. 

Eli täysin höpöhöpöä tällaiset pedofiilijutut tässä yhteydessä. Kukaan ei leimaa miestä tällaisessa tilanteessa. 

Millä todistat sen että olet vain puhunut? Poliisi EI miestä usko ja vielä vähemmän lastensuojelu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tietenkään jättäisi lasta yksin hortoilemaan. Uskallan myös istua leikkipuiston läheisellä penkillä ja ulkoiluttaa koiraa päiväkodin vieressä.

Eikai tässä vielä sentään aivan Amerikanmallissa eletä?

Suomi on pahempi kuin Amerikka

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä todistat sen että olet vain puhunut? Poliisi EI miestä usko ja vielä vähemmän lastensuojelu.

Siis kuka sen tutkinnan alulle panisi? Ai jotkut vanhemmat alkaisivat syyttää pedofiliasta, jos lapsi selviäisi sivullisen toiminnan ansioista kotiin? 

Ja lastensuojelulle selittämistä olisi lähinnä näillä vanhemmilla, jotka mahdollisesti ovat laiminlyöneet lapsensa valvonnan. 

Siis ajattelet, että lapselle puhuvasta miehestä tehdään automaattisesti rikosilmoitus?

Okei mua nyt palstakiusataan täällä, kun tällai provosoidun :D 

Mutta täällä ei koskaan tiedä, onko vastassa joku 20 vuotta kotiinsa sidottu, täysin normaalielämästä vieraantunut oikeasti hullu vai ihka aito provo. 

Vierailija

muita tapauksia ei ole kun kerran tapasin  noin 5 vuotiaan tytön jolla oli ketjut lähtenyt pyörästä. Kysyin osaako itse korjata ja kun vastaus oli ei niin korjasin pyörän ja tyttö lähti sitten varmaankin polkemaan kotiinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuka alkaisi väittää muuta?

Silminäkijöitä pitää olla lapsen seksuaaliselle hyväksikäytölle tai lapsen väite tästä. 

Vierailija

Pyytäisin jonkun muun soittamaan 112, en soittaisi edes itse, koska en halua jäädä vastuuseen lapsesta..

jos poistun paikalta liian ajoissa tai lapsi ehtii kadota näköpiiristä, tulevat poliisit minun perään (jos siis olen soittaja), sitten seuraa nro 9 viestin kaltaiset toimenpiteet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapset ei herätä mitään suojeluviettiä, jatkaisin omia asioitani eikä kävisi mielessäkään että mun pitäisi tehdä jotain.

Toimit siis muiden ihmisten hyväksi vain, jos sinussa herää erityinen suojeluvietti? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika usein varoitetaan jostain autolla liikkuvasta miehestä, jonka on nähty puhuvan lapsille.

sitten kun paikalle sattuu jokin wannabe-poliisi selvittämään asiaa nyrkein, siinä ei selitykset auta.. parempi olla puuttumatta toisten asioihin, siinä lääke pitkään elämään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

HAHAHAHAAAA! Meidän paikkakunnalla riittää kun ajaa "liian hitaasti" alakoulun ohi, niin jo alkaa varoittelu Facebookissa, että pedofiili punaisessa tojotassa kyttää lapsia.

Vierailija

Jatkaisin matkaa juurikin tuon takia ettei luulla pedoks ja ei oo mun pentu eli ei mun ongelma.. Sit jos se on joku tutun tutun lapsi niin tekisin kyllä lasun heitteille jätöstä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat