Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-40-vuotias nainen, miksi et ole suorittanut asepalvelusta?

Vierailija
20.05.2016 |

Etkö pidä isänmaatasi puolustamisen arvoisena vai menetkö aina sieltä mistä aita on matalin?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli on huono.

Vierailija
22/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi ei kestä ja näille kannuille ei löydy edes urheiluliivejä, joten voisi olla aika epämukavaa juosta kun tainnutan joukkueeni tissiniskuilla :D 

Harrastan kuitenkin vapaa-ajallani eräilyä, metsästystä ja ampumista yleensä, hieman rauhallisemmalla temmolla polven kunnosta riippuen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnnnnn kirjoitti:

20-40 vuotias mies miksi et ole kantanut lasta sisälläsi 9 kk ja synnyttänyt sen ja imettänyt sitä vuoden?

Miehet sotii isänmaan puolesta ja naiset luo isänmaahan uutta elämää. Näin se vaan on.

Paskat on. Toisen väliinjättämisestä joudut ennemmin tai myöhemmin leivättömän pöydän ääreen ja toinen on täysin vapaaehtoista.

T: RVL:n ressuluti

Vierailija
24/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pasifisti. Lisäksi, diabeetikko.

Vierailija
25/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen, naisilla on tärkeempää tekemistä kun käydä armeija, opiskella, perustaa perhe tarkoittaa lapsi/lapsia? 

Vierailija
26/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyn sitten aikanaan lotaksi.

Vierailija
27/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin läski lukiossa. En kehdannut kun pelkäsin etten pärjää. Nyt pärjäisin paremmin kuin moni mies, mutta lapset 1 ja 2 niin enpä taida.

Vierailija
28/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt lapsia, ja ollut sen takia jo työelämästä pois. Jos kukaan ei synnyttäisi, Suomessa ei olisi uusia veronmaksajiakaan.

Vierailija
29/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut. Jos olisin mieheksi syntynyt ja ajatusmaailma olisi mudostunut yhtään samanlaiseksi kuin on nyt, niin olisin todennäköisesti ollut totaalikieltäytyjä.

Ehkä pidän isänmaata instituutiona kovin nurinkurisena ja outona. Mitä tulee menemiseen sieltä mistä aita on matalin, niin siinä olet ehdottomasti oikeassa! Näin teenkin elämässäni useimmiten :)

Vierailija
30/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, en viitsinut vaivautua tämän maan takia. Ja kyllä, jos sota syttyy niin häivyn ensimmäisten joukossa.

Vierailija
31/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä kielsi.

Tämä taisikinm olla ainoa isän kielto, jota noudatit? :)

Vierailija
32/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pasifisti. Lisäksi, diabeetikko.

Kun vihollinen hyökkää Suomeen, muistathan olla heitä vastassa rauhanpiippuinesi, etkä piiloudu Suomen sotilaiden taakse. Jos et osallistu maanpuolustukseen, et ansaitse Puolustusvoimien tarjoamaa suojaakaan.

Vierailija
33/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Njääh, en viitsinut vaivautua tämän maan takia. Ja kyllä, jos sota syttyy niin häivyn ensimmäisten joukossa.

Sodan syttyessä rajat ovat jo kiinni. Jos et kuulu poliittiseen sisäpiiriin, on todella vaikeaa tietää milloin pitää ottaa ritolat.

Vierailija
34/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omistusasunnon. Kukas sen lainan sitten maksaa? Valtioko???

Vierailija
35/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä kielsi.

Tämä taisikinm olla ainoa isän kielto, jota noudatit? :)

:)

Vierailija
36/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin omistusasunnon. Kukas sen lainan sitten maksaa? Valtioko???

Kyllä miehetkin omistusasuntoja ostelevat, vaikka armeijan käyvätkin. Tekosyy.

Vierailija
37/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus ei olisi sama naisena ja vapaaehtoisena. Miehenä olisin mennyt mielenkiinnolla, mutta naisena minun olisi vain pitänyt todistella sukupuoleni pystyvyyttä armeijaoloihin ja vapaaehtoisena minun olisi varaman odotettu haluavan tehdä kaikki paskahommatkin. 

Vierailija
38/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnnnnn kirjoitti:

20-40 vuotias mies miksi et ole kantanut lasta sisälläsi 9 kk ja synnyttänyt sen ja imettänyt sitä vuoden?

Miehet sotii isänmaan puolesta ja naiset luo isänmaahan uutta elämää. Näin se vaan on.

Lasten tekemisellä ja armeijalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Et sinä veroistakaan pääse riti vaikka synnyttäisit 10 lasta.

Armeija on yhteiskunnan organisaatio. Jokaisen oma keho on heidän asiansa ja heidän ongelmansa.

Vierailija
39/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin alle 20veenä halunnut mutta jäi kun menin naimisiin, opiskelin, tein lapsia jne... ei elämä ainakaan vielä ole vienyt armeijan suuntaan mutta ehtiihän sitä. Ei mikään ole pois suljettua.

Vierailija
40/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mahdolliseksi vasta vuosi sen jälkeen kun olin muuttanut pois Suomesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan