Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

niin mahdollisuudet vakavaan ja onnelliseen suhteeseen ovat huonot. Nuorempana on helpompaa saada hyvä parisuhde, koska nuorena ihmiset ovat mutkattomampia ja luottavaisempia. Pisimmät parisuhteet, jotka tiedän on aloitettu alle 25-vuotiaina.

• ylös 4
  • alas 19

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olin parisuhteessa 30-vuotiaana, mutta onneksi se parisuhde päättyi 32-vuotiaana ja pääsin 33-vuotiaana aloittamaan parisuhteen tasokkaan miehen kanssa. Sopiiko tämä teoriaasi vai ei?

Vierailija

On valitettavaa ja osittain surullistakin että nuoret ihmisen taimet menevät naimisiin ja ovat yhdessä lopun ikäänsä.

Vierailija

Höpöhöpö. Siihen tarvii vain sen yhden ainoan oikean ihmisen. Sillä ei ole väliä minkä ikäisenä suhde alkaa kunhan ihminen on se oikea.

Vierailija

No, minä ja mun tuttavapiirissä moni muukin on tavannut elämänsä miehen 3-kymppisenä ja vuosienkin jälkeen ollaan onnellisesti yhdessä. Osattiin 30-vuotiaina ja nyt vanhempana ottaa elämä rennommin kuin nuorempana.

Vierailija

Miksi kukaan 30 -vuotias nainen tai mies pyrkisi väen väkisin parisuhteeseen? Kyllä sinkkunakin on majdollista elää oikein hyvää ja laadukasta elämää. - Toki saattaa olla mukavaa löytää "Se" oma toinen puolisko, mutta, että oikea ja merkityksellinen elämä olisi siitä kiinni, niin ajatuksena minusta vähintäänkin hämmentävä. Kumppani voi parhaimmillaankin vain täydentää eloa. En väheksy parisuhdetta ja sen mahdollisuuksia, mutta älkää te parisuhteen autuutta ja ihanuutta mainostavat tehkö sitä virhettä alkaisitte pitää  rakasta kumppanianne liian itsestään selvyytenä.   

Vierailija

Max28 kirjoitti:
Ei ole kovin kysyttyjä "naimamarkkinoilla" 30 + naiset. Väärin, harmillista, mutta totta.

Miehille tulee aina karu yllätys kun se isketty 22-vuotias nainen on kymmenen vuoden kuluttua 32-vuotias.

Vierailija

Jaa kyllä mulla oli kysyntää, kun viimeksi olin sinkku 33-vuotiaana. Mutta mulla on ollut aina.