Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-40-vuotias nainen, miksi et ole suorittanut asepalvelusta?

Vierailija
20.05.2016 |

Etkö pidä isänmaatasi puolustamisen arvoisena vai menetkö aina sieltä mistä aita on matalin?

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin huolisivat, kun sairastin vaikeaa masennusta ja yritin tappaa itseni useamman kerran.

Vierailija
2/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisin suorittanutkin, mutta ei tullut missään vaiheessa ajankohtaiseksi. En saanut mitään kutsua, eikä tullut mieleenkään hakea, ei kukaan edes ehdottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut sitä mieltä että jään lapsettomaksi olisin mennyt armeijaan. Kyllä sitä ihmisen pitää edes jotain isänmaan eteen tehdä muutakin kuin veroja maksaa. Olen pykäissyt maailmaan pari lasta ja hoitanut niistä suurin piirtein täyspäisiä. Olisin tykännyt kyllä mennä armeijaan ja mieluusti olisin voinut myös jäädä sinne töihin jos olisin päässyt. Mutta kun yhdessä elämässä ei kaikkea ehdi.

Vierailija
4/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolittu terveyden takia =(

Vierailija
5/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, mutta totesin olevani varsin siviilipalvelusmyönteinen. Ainoa syy, miksi olisin halunnut mennä armeijaan, oli se, että voisin päteä miehelleni, joka ei päässyt rukkiin (koska olisin ammattini puolesta varmaan mennyt melko lailla heittämällä lääkintä-rukkiin). Tulin siihen tulokseen, ettei miehelle päteminen ollut tarpeeksi hyvä syy.

Vierailija
6/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halunnut, eikä mun mielestä sinne tarvisi mennä kenenkään joka ei halua.

Enkä kyllä olisi edes pärjännyt siellä.

Vierailija
7/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!

Vierailija
8/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys ei kestä. Paskat polvet ja ranteet. Oisin veksissä ekan viikon jälkeen. Jos saan nää jotenkin tässä parin vuoden sisään kuntoon, niin sitten voisi vaikka yrittää. Mielestäni asevelvollisuuden tulisi olla pakollinen myös naisille ja mikäli näin olisi niin tietenkin inttiin menisin vaikka sitten joutuisinkin maitojunalla takaisin.

Vierailija
9/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-40 vuotias mies miksi et ole kantanut lasta sisälläsi 9 kk ja synnyttänyt sen ja imettänyt sitä vuoden?

Miehet sotii isänmaan puolesta ja naiset luo isänmaahan uutta elämää. Näin se vaan on.

Vierailija
10/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin armeijan aikanaan, mutta jos nykyhallitus ajaisi Suomen sotaan niin saisi hakea sotilaansa muualta. En puolusta rasistista maata enkä ainakaan tapa sen takia. Minun Suomeni ei ole tälläinen kuin nykyään.

Vierailija
11/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tullut aikoinaan edes mieleen, kun perheessäni olisi sitä kovasti paheksuttu sotaintoiluna (poikien puolestaan kuului mennä armeijaan, mutta siitä ei missään nimessä saanut kouhottaa). Tuskin olisin muutenkaan mennyt, miksi tehdä elämästä varta vasten itselleen vaikeampaa kuin se on?

Vierailija
12/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut sitä mieltä että jään lapsettomaksi olisin mennyt armeijaan. Kyllä sitä ihmisen pitää edes jotain isänmaan eteen tehdä muutakin kuin veroja maksaa. Olen pykäissyt maailmaan pari lasta ja hoitanut niistä suurin piirtein täyspäisiä. Olisin tykännyt kyllä mennä armeijaan ja mieluusti olisin voinut myös jäädä sinne töihin jos olisin päässyt. Mutta kun yhdessä elämässä ei kaikkea ehdi.

Lasten isälläkö ei ollut mitään osaa eikä arpaa lasten kasvattamisessa?

Vierailija
13/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kielsi.

Vierailija
14/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tappaminen, enkä taitaisi olla kovin hyvä sotilas muutenkaan. Isänmaastakin haluaisin kovasti pois.

Vierailija
15/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut, mutta se vain jäi. Tosin tuskin pärjäisinkään kun kunto on huono ja ylipainoakin 10 kg.

Vierailija
16/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei päästänyt, on mustasukkaista sorttia

Vierailija
17/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä siistiä pitää oikeaa asetta käsissä ja oppia ampumaan.

N22

Vierailija
18/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnnnnn kirjoitti:

20-40 vuotias mies miksi et ole kantanut lasta sisälläsi 9 kk ja synnyttänyt sen ja imettänyt sitä vuoden?

Miehet sotii isänmaan puolesta ja naiset luo isänmaahan uutta elämää. Näin se vaan on.

Etkö tajua miten paljon hallaa tuo raskausperustelu naisille tekee? Jos raskaus synnytys imetys on naisten armeija, ei siis ole mitään syytä yrittääkään vähentää niistä naisille työelämässä koituvaa haittaa, koska tuo nyt vain on naisen osa.

Vierailija
19/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet raiskaa naisia siellä. 

Vierailija
20/124 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut mutta silloin kun olin 18 v, eivät naiset vielä päässeet armeijaan. Kun olin 19 v, olin jo äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän