Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
201/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan todella epäkorrekti viesti, mutta pakko kysyä; oletteko te vaan suosiolla antaneet miehen ronkkia alapäätänne, koska hän niin haluaa tehdä vainoharhojensa takia?

Kyllä, mä ainaki suostuin suosiolla. Jos en olisi suostunu, olisi väkisinkin sen tehnyt kuitenkin. Oli aivan sairas jätkä, epäili jatkuvasti että nussin muita, vaikka en koskaan niin tehny. En ymmärrä, mitä se noista pillutarkastuksista kostui, olin aina jollakin tavalla kostea. Ja siitä se riemu aina repesi. Ei siis tehny niitä aina, vaan teki satunnaisia pistokokeita. Myös saattoi vetää nyrkillä varoittamatta yhtäkkiä ohimoon, ilman, että oltais riidelty just sitä ennen. Kun kysyin, mistä hyvästä tämä oli, niin olin kuulemma käyny nussii muita. Myös kerran puri mua pahasti käteen, sekin yllättäen ja varoittamatta, ilman riitaa.

Oli siis väkivaltainen ja vainoharhainen. Rakkaushan tuollaisesta kohtelusta kuolee.

Kun jätin hänet, hän vainosi niin kauan (satoja viestejä päivässä, satoja puheluyrityksiä päivässä, tuli ikkunan alle, tuli työpaikalle jne.), kunnes muutin salassa ja muuton yhteydessä salasin osoitteeni ja vaihdoin numeroni.

Vierailija
202/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia, mutta tämä minun kokemus taisi puuttua:

Kun lähdin kauppaan, mies katsoi auton mittarista kilometrit ja uudestaan, kun palasin. Pystyi seuraamaan, kävinkö muualla kuin kaupassa.

Muutaman päivän työmatkalta tullessaan ratsasi likapyykkikorin ja löysi sieltä pitsialkkarini. Kysyi, ketä varten niitä olin käyttänyt.

Pilasi monta ystävyyssuhdettani naiskavereihini kyselemällä heiltä menojani.

Jos olin pihahommissa ja joku miesnaapuri tuli, minun oli pakko paeta sisälle, koska sanomista olisi tullut

Kaupungilla tai marketissa hän seurasi katsettani, katselenko muita

Ja maailman ihanin isä ja kiva ystävä.

Kun muutin lopulta pois, hän muuttui ja mustasukkaisuus loppui kuin seinään. Olemme molemmat uusissa naimisissa ja hyviä ystäviä.

Eli kyseessä on sairaus ja menettämisen hirveä pelko. Minäkään en osannut sanoa, että nyt helvetti lopetat, vaan yritin todistella ja selitellä, miksi kaupassa kesti niin kauan.

Jotenkin ne tilanteet on vaan niin sairaita. Niissä ei toimita normaalien käyttäytymissääntöjen mukaan ja siksi se normaali ihminen menee jotenkin lukkoon. Toisaalta uskon myös siihen, että siinä edetän askel askeleelta niin pitkälle kuin pystytään ja jotenkin tekijä tietää, mikä on liikaa vaadittu juuri kyseiseltä henkilöltä. Paitsi että he eivät osaa pitkäntähtäyksen suunnittelua ja tajua homman päätyvän kokonaisuutensa vuoksi eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään looginen perustelu ei mene perille, vastassa on vääristyneen mielen muuri. De on vain lähdettävä.

Vierailija
204/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä toisissa ketjuissa ihmetellään, miksei naisilla on rima korkealla. Kai sitä nyt on vähän pakko nostaa, jos nuorempana on ollut tosi alhaalla. Jos ei nostaisi, olisi luultavasti hakattu kuoliaaksi.

Vierailija
205/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostaisi, miten kauan nämä suhteet ovat kestäneet. Esimerkiksi noiden pillutarkistajien kohdalla.  En nyt yritä ylentää itseäni, mutta vaikea kuvitella, että alistuisin tuollaisen kohteluun

Vierailija
206/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole onneksi joutunut elämään mustasukkaisessa parisuhteessa, mutta erääseen mustasukkaisuusdraamaan olen silti päässy mukaan. Aikoinaan seurustelin kuutisen vuotta erään miehen kanssa. Eron jälkeen löysin uuden ja yli vuoden kuluttua siitä alkoi hänkin seurustella. Vaihdoimme edelleen satunnaisesti kuulumisia (mikä mielestäni on täysin normaalia?), koska olimme suhteemme aikana ystävystyneet toistemme sukulaisten ja ystävien kanssa ja oli toisinaan kiva kuulla myös heidän kuulumisiaan.

Kerran sitten veljeni kanssa kaupungilla törmäsimme exääni ja hänen tyttöystäväänsä. Miehet tietenkin halusivat pitkän ajan jälkeen vaihtaa kuulumisia ja juttelimme pari minuuttia. Myöhemmin minulle kävi ilmi, että uusi tyttöystävä oli kirjoittanut nettiin avautumisen siitä, kuinka olin kuolannut hänen miestään kaupungilla ja yritän väkisin saada hänet takaisin. Hänen mukaansa viestittelen exälleni aivan jatkuvasti, vaikka exänikään ei haluaisi viestejäni enää saada. Todellisuudessa olimme vaihtaneet viestejä muutaman kerran syksyn aikana ja yleensä ex teki aloitteen viestittelyyn.

Jossain vaiheessa huomasin exäni estäneen puhelinnumeroni ja kaikki sometilini ilmoittamatta mitään. Yhteinen kaverimme kertoi tyttöystävän vaatineen tällaista järjestelyä. Myös nettikirjoittelussa panokset olivat nousseet. Nyt tyttöystävä jo uhkaili tekevänsä minulle jotain, jos hän näkisi minut sattumalta.

Valitettavasti kertomus ei edes sisällä kaikkein sekopäisimpiä yksityiskohtia. Itsehän olin koko jupakan ajan avoliitossa, nykyään myös kihloissa enkä suinkaan vapailla markkinoilla. Lisäksi asumme exäni kanssa eri puolilla maata. Exästä ja sekopääkumppanistaan en ole onneksi tuon jälkeen kuullut enää.

Vierailija
207/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua kiinnostaisi, miten kauan nämä suhteet ovat kestäneet. Esimerkiksi noiden pillutarkistajien kohdalla.  En nyt yritä ylentää itseäni, mutta vaikea kuvitella, että alistuisin tuollaisen kohteluun

No mulla kesti 5 vuotta. Olin kahdenkympin molemmin puolin silloin eli 17-22 vuotias. Viimeisin niitti oli se, kun meinasin oikeasti kuolla. Hakkasi puukolla pääni viereen. Kaatoi mut sängylle, tuli hajareisin päälleni ja alkoi hakata puukolla mun pään viereen patjaan. Huusi raivoissaan, että tappaa mut, koska olen v**n h**ra ja käyny nussii muita (vaikka en ollut). Naapurit soitti kytät. Ei onneksi lyöny mua sillä puukolla, vaan vain patjaa. Päätin, että jos siitä selviän hengissä, jätän miehen. Ja niin tein. Tuosta on aikaa 15 vuotta.

Vierailija
208/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo pari kuukautta tapailtu ja jäin usein opiskelijana poikakaverin lähdettyä töihin sen asunnolle, koska yliopisto sijaitsi lähempänä.

Kun se tuli töistä, se ei puhunu mitään ja sanoi, että olisi parempi, että lopetettaisi tämä touhu.

Kun olin jo ihan ihmeissäni itkua nieleskellen kokoamassa tavaroitani yhteen, sain tiristettyä vastauksen poikaystävältä.

Petauspatjassa ( sen hikisessä teekkariaikaisessa) oli kuulemma länttejä - siis spermalänttejä - joita siinä ei ennen ollut.

Juu. Siinähän meni koko ilta ja seuraavakin todistaessa, että sen omia ne olivat.

Vierailija
209/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden väitteiden kanssa elän elämääni päivästä toiseen. Kun kirjoitin näitä ylös, tuli minulle melkein itku silmään kun tilanne on niin masentava.

- Kun olen työmatkalla, panen niillä aina vieraita naisia

- Jos olen työmatkalla samassa kaupungissa useasti, minulla on siellä toinen perhe tai joku vakipano

- Jos taskussani on paperinpala, esimerkiksi kuitti tai muistilappu, on siinä toisen naisen puhelinnumero tai vähintään nimi

- Jos radiosta tulee pettämisestä tai rakkaudesta kertova laulu, johtuu se siitä että vaimolleni viestitetään että olen rakastunut toiseen naiseen

- Jos käyn kavereiden kanssa joskus ravintolassa, käyn niissä siksi että haen sieltä vieraita naisia

- Halusin aloittaa liikuntaharrastuksen. Minulla on pakko olla toinen nainen koska olen kiinnostunut ulkonäöstäni ja kunnostani

- Harkitsin lääkärin apua ihottumaan. Tämäkin on seurausta yllä mainitusta toisesta naisesta

- Jos puhelimeni on äänettömällä, johtuu se siitä ettei vaimoni huomaisi kun vieraat naiset soittaa tai viestittää

- Jos puhelimessani on äänet päällä ja joku soittaa, on se vieras nainen koska en puhu esimerkiksi työasioita samassa huoneessa missä vaimoni katsoo televisiota

- Jos en saa heti unta illalla, mietin toisia naisia

- Jos harrastan jotain, johtuu se siitä että olen kyllästynyt vaimooni ja haen mahdollisuuksia hakeutua toisten naisten seuraan

- Työpaikallani panen kaikkia yrityksen naisia, ainakin niitä jotka vaimoni tietää nimeltä. Osaan olen myös tulisesti rakastunut

- Vaimoni on sanonut ettei jaksa eikä halua miellyttää minua seksuaalisesti koska olemme jo naimisissa. Seksin tulee olla miehen suorittama kiimainen akti. Muita miehiä ennen liittoamme on halunnut palvoa. Tästä johtuen olen osittain masentunut ja olen sulkenut seksin kokonaan mielestäni. Seksin poistaminen mielestä on johtanut seksittömyyteen. Seksittömyys johtuu vaimoni mukaan siitä että minulla on toisia naisia

Tee siitä vaimosta entinen. Elät vain kerran.

En halua. Meillä on jo pitkä liitto ja upeita lapsia. Olen sitoutunut perheeseeni, joten miksi toimisin noin?

Ehkä upeita lapsia, muttei upea liitto. Sen merkitys omaan hyvinvointiin on todella suuri.

Tiedän. Olen henkisesti loppu ja koko ajan veitsen terällä, mutta en halua erota lapsistani. Vaimoni sanoi että jos lähden toisen naisen takia, en näe enää koskaan lapsiani. Ja mitäs luulet, miksi lähtisin liitosta vaimoni mielestä?

Mitäpä jos menisit omatoimisesti ensin hakemaan itsellesi apua ja kertomatta vaimolle. Käyt useammankin kerran. Sitten kun vaimo syytää sinuun näiden käyntien olleen pettämistä, niin sinulla on alibi joka kerta, jonka voit näyttää toteen ja sinua uskotaan myös viranomaisten puolesta, terapeutti todistaa käynnit pyynnöstäsi. Saisit näin uskottavuutta omalle kertomuksellesi.

Periaatteessa tämä on 'ansan asettaminen' vaimollesi, joka siihen epäilemättä lankeaa, mutta tarvitset pitävän näytön koska muuten olet heikoilla lasten suhteen ja jota vaimosi häikäilemättä käyttää hyväkseen. En ehdota, että teet mitään väärää, et vain kerro ensin missä olit kun olit terapeutilla tai sanot olleesi asioilla, etkä selittelee enempää. Näin samalla kun saat puhua ongelmasta ammattilaiselle, niin hyödynnät myös sen, että sinulla on pitävä alibi missä olet ollut ja osoitat vaimosi harhaisuuden pitävästi muille kunhan syyttää sinua pettämisestä. Sen myötä oma tarinasi saa enemmän uskottavuutta ja viet edun vaimoltasi.

Arvaan, että tästä sataa alapeukkuja, mutta antaa tulla laskuri kestää sen kyllä, samoin minä. Joskus kun on hankalan ihmisen kanssa tekemisissä, niin tarvittavan edun saaminen päästäksen edes tasoihin edellyttää reilunpelin sääntöjen unohtamista hetkittäin, mutta samalla pitäytyen lain ja hyvän maun rajoissa. Liika kiltteys ei toimi kun vastapuolikaan ei pelaa rehdisti.

Vierailija
210/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soronnoo = всё равно (vsjo ravno), ihan sama, samantekevää

Vierailija
211/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri yritti raiskata mut, kun nukuin, lopetti, kun heräsin ja miehenikin heräsi (kyllä, mies nukkui vieressä). Tämän jälkeen elämämme muuttui helvetiksi, koska mä olin kuitenkin (nukkuessani) tahallani aiheuttanut ton tilanteen ja loppuun asti (pari vuotta) mies aika ajoin muisti mainita, että olen pettänyt häntä jopa ihan todistetusti.

Vierailija
212/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni ei tietenkään ollut mustasukkainen, ei toki, sellainenhan on sairasta. Mutta.

- kaikki ystäväni olivat jollain tavalla viallisia, tyhmiä ja huonoa seuraa. Hänen ystävänsä olivat kivoja ja fiksuja. Ystäväni jäivät siis. 

- miehiä ei voi olla ystävänä, koska miehet haluaa aina vain yhtä asiaa. Hän kyllä tietää. Hänellä kyllä oli naisia paljonkin "ystävinä", mutta hänhän onkin luotettava, mitä minä en ole (koska hän sanoo niin).

- perheeni ja sukulaiseni olivat tyhmiä/juoppoja/hulluja ja hänen perheensä oikeanlainen ja sivistynyt.

- sain toki mennä ulos, ilomielin. Ihme vaan kun murjotus alkoi aina pari päivää aikaisemmin jostain ihan muusta asiasta. Ja sitä kesti viikkoja. Hän meni ja tuli minuutin varoitusajalla ilmoitusasiana ja palasi sitten kun huvitti. 

- töihin sain mennä ja rahaa ja palkankorotuksia piti tulla. Mutta työmatkoja, minuutinkaan ylitöitä saati asiakastapaamisia tai firman juhlia illalla, noh, mitä luulette?

Väkivaltaiseksi ei koskaan alkanut, koska silloin olisin häipynyt sekunnissa. Kiristyskeino oli viikkojen ja kuukausien murjotus, joka käsitti koko perheen. Lopulta päässäni oli automaattinen suodatin, joka kävi etukäteen läpi pienimmänkin liikkeeni etten vaan tehnyt mitään, mistä se taas alkaisi (alkoi aina jostain kuitenkin). Olisikin lyönyt, näin jälkeenpäin ajatellen, koska tuon miehen kanssa vietin yli 25 vuotta ennenkuin tajusin koko jutun sairauden. Huhhuh ja vieläkin kamppailen itsetunnon kanssa. 

Vierailija
213/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

* Puhelutiedot myös tietty tarkastettiin, puheluminuutteja myöten.

Huh huh. Tää vetää jo pohjat.

Voi kuule tietäisitkin miten tarkasti syynäsi myös tietokoneeni sivuhistoriat, kun niistä ei löytynyt mitään niin käytiin läpi evästeet ja vielä niidenkin takaa jotain selaushistoriasta kertovaa :DD

Juu, naurattaa onneksi vaan enää nykyään, onhan tuo nyt helvetti niin sekoa touhua.

- Tuo lainaamasi

ei hitto oikeasti. kerro tarkemmin lisää, nimittäin toi menee jo niin överiksi, menee todella syvälle tutkiessaan noita, sopisi rikosetsiväksi ihan. no, toisaalta mulla oli se mies, joka teki mulle niitä pillutarkastuksia :D

Niin no nyt kun sanoit niin varmaan olisikin pärjännyt elämässään, jos olisi suunnannut tuon sairaalloisen tonkimisvaiston vaikka rikostutkintaan :'D

Ei mutta onneksi näille voi nykyään jo nauraa, vaikka ei silloin kyllä naurattanut.

Niin ja tietty nämä somet joita silloin oli (irc-galleria ja oliko jotain muutakin, en muista) piti hänen kahlata läpikotaisin, tiukasti katsoen jokaisen kommentin ja sen lähettäjän.

Ai mutta, tulikin vielä mieleen: tyypillä oli armeija tulossa silloin, ja kuumeisesti pohti miten me järjetellään asiat etten pääse pettämään hänen ollessaan intissä. Sitten eräänä päivänä välähti: mehän hankitaan lapsi! Minä olisin raskaana hänen inttiajan, niin on edes vähän estetty mahdollisia pettämisiäni :DDD Juu ei todellakaan onneksi lasta hankittu hänen kanssaan.

Vierailija
214/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

Voi kuule tietäisitkin miten tarkasti syynäsi myös tietokoneeni sivuhistoriat, kun niistä ei löytynyt mitään niin käytiin läpi evästeet ja vielä niidenkin takaa jotain selaushistoriasta kertovaa :DD

Juu, naurattaa onneksi vaan enää nykyään, onhan tuo nyt helvetti niin sekoa touhua.

- Tuo lainaamasi

ei hitto oikeasti. kerro tarkemmin lisää, nimittäin toi menee jo niin överiksi, menee todella syvälle tutkiessaan noita, sopisi rikosetsiväksi ihan. no, toisaalta mulla oli se mies, joka teki mulle niitä pillutarkastuksia :D

Niin no nyt kun sanoit niin varmaan olisikin pärjännyt elämässään, jos olisi suunnannut tuon sairaalloisen tonkimisvaiston vaikka rikostutkintaan :'D

Ei mutta onneksi näille voi nykyään jo nauraa, vaikka ei silloin kyllä naurattanut.

Niin ja tietty nämä somet joita silloin oli (irc-galleria ja oliko jotain muutakin, en muista) piti hänen kahlata läpikotaisin, tiukasti katsoen jokaisen kommentin ja sen lähettäjän.

Ai mutta, tulikin vielä mieleen: tyypillä oli armeija tulossa silloin, ja kuumeisesti pohti miten me järjetellään asiat etten pääse pettämään hänen ollessaan intissä. Sitten eräänä päivänä välähti: mehän hankitaan lapsi! Minä olisin raskaana hänen inttiajan, niin on edes vähän estetty mahdollisia pettämisiäni :DDD Juu ei todellakaan onneksi lasta hankittu hänen kanssaan.

:D :D

Mikä hänestä muuten sitten tuli isona? Ammattinsa?

Vierailija
215/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuttu tätä lukee, niin luultavasti tulen tunnistetuksi, mutta menköön :D

Eli, tässä joitakin erään exän aivoituksia:

- Laittoi töihin lähtiessään autoni renkaan päälle hiekkaa/kiviä, nähdäkseen olinko käynyt jossain päivän aikana. Tämä selvisi, kun erään kerran sanoin etten ollut käynyt missään ja exä jankutti vastaan ja ryhtyi h**rittelemaan. Lopulta lipsautti, että ei ne hiekka ja kivet itsestään renkaan päältä häviä. En oikeasti ollut sinä päivänä missään käynyt, mutta tulipa ilmi että tälläkin tavalla minua kytättiin.

- Halusin aloittaa rullaluistelemisen. Ehdotin, että jos aamuisin voisin käydä pikku lenkillä. Sain luvan vain sillä ehdolla, että menisin exän siskon kanssa. Yksin tai omien kavereiden kanssa ei käynyt. Jäi sitten menemättä.

- Penkoi usein asuntoni salaa läpi. Heitti roskiin mm. teiniaikaisen kihlasormukseni, jonka löysi jostain muun pikkutavaran seasta. Tuon vielä jotenkin ymmärsin. Mutta hävitti myös sähköhammasharjani vaihtopäät. Ilmeisesti ajatteli minun niitä hamstraavan siltä varalta, että saan jollekkin yövieraalle sitten antaa oman vaihtopään? :D Tämä exäni ei itse pessyt hampaitaan koskaan, joten hänelle oli ehkä uusi asia, että niitä päitä vaihdetaan ihan itseä varten aina silloin tällöin :D Tuo hampaiden pesemättömyys muuten aiheutti itselläni melkoisen kammon kaikkea läheistä kanssakäyntiä kohtaan hänen kanssaan, mikä tietysti hänen mielestään tarkoitti sitä, että petän häntä..

- Löysi asunnostani cd-levyn, jolle olin polttanut kaikki esikoiseni synnytyskuvat, ristiäiskuvat ja muut vauvakuvat, joissa sitten joissakin esiintyi myös lapseni isä, joka ei siis ole tämä mustasukkainen exä. Vaati että tuo levy kuvineen on heitettävä roskiin. "Karkasin" nopeasti levy mukanani työpaikalleni ja piilotin sinne, ja kun exä soitti perääni, väitin heittäneeni levyn jo roskiin. Hän oli sitten penkonut läpi jätesäkillisen roskia (mm. kakkavaippoja, ruokien tähteitä ym ällöttävää) varmistaakseen, että levy on todella siellä :D

- Öisin jos en saanut unta ja nousin ylös katsomaan telkkaria, tein kuulemma jotain pahuuksia ja puhelinta ei saanut sitten ainakaan ottaa mukaan olohuoneeseen.

- Minulla on jostain syystä aina ollut tapana pitää kännykkää näyttö alaspäin, jos se on vaikka pöydällä tai sohvalla tms.. Kaukosäädin myös painikkeet alaspäin. En tosiaan tiedä miksi. Mutta exän mielestä se tarkoitti sitä, että salailen jotain :D

Kaiken lisäksi tästä tyypistä oli erittäin hankala päästä eroon. Pyysin useamman kerran häntä keräämään kamppeensa ja poistumaan asunnostani lopullisesti. Silloin hän mm. uhkaili kertoa kaikki mahdolliset yksityis- ja intiimiasiani eteenpäin. Ja sen myös tekikin, kun vihdoin suostui häipymään. Pieni hinta siitä, että pääsin tyypistä eroon ja uskalsin taas poistua välillä kotoakin. Huvittavaa myös se, että kuulin jälkeenpäin exän rehvastelleen pettäneensä itse minua. En kyllä vaan millään käsitä missä välissä hän ehti, kun kaiken vapaa-aikansa käytti minun vahtimiseeni, yksin kävi ainoastaan töissä :) Mutta jos totta olikin, niin onnea ja kunnioitusta vaan siitä hänelle :D Itse en koskaan ollut edes harkinnut pettämistä, eroa kylläkin, kun nämä sairaat piirteensä tulivat esiin..

Vierailija
216/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tuo lainaamasi

:D :D

Mikä hänestä muuten sitten tuli isona? Ammattinsa?

Työtön tyhjäntoimittaja.

Vierailija
217/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuttu tätä lukee, niin luultavasti tulen tunnistetuksi, mutta menköön :D

- Laittoi töihin lähtiessään autoni renkaan päälle hiekkaa/kiviä, nähdäkseen olinko käynyt jossain päivän aikana. Tämä selvisi, kun erään kerran sanoin etten ollut käynyt missään ja exä jankutti vastaan ja ryhtyi h**rittelemaan. Lopulta lipsautti, että ei ne hiekka ja kivet itsestään renkaan päältä häviä. En oikeasti ollut sinä päivänä missään käynyt, mutta tulipa ilmi että tälläkin tavalla minua kytättiin.

- Halusin aloittaa rullaluistelemisen. Ehdotin, että jos aamuisin voisin käydä pikku lenkillä. Sain luvan vain sillä ehdolla, että menisin exän siskon kanssa. Yksin tai omien kavereiden kanssa ei käynyt. Jäi sitten menemättä.

- Penkoi usein asuntoni salaa läpi. Heitti roskiin mm. teiniaikaisen kihlasormukseni, jonka löysi jostain muun pikkutavaran seasta. Tuon vielä jotenkin ymmärsin. Mutta hävitti myös sähköhammasharjani vaihtopäät. Ilmeisesti ajatteli minun niitä hamstraavan siltä varalta, että saan jollekkin yövieraalle sitten antaa oman vaihtopään? :D Tämä exäni ei itse pessyt hampaitaan koskaan, joten hänelle oli ehkä uusi asia, että niitä päitä vaihdetaan ihan itseä varten aina silloin tällöin :D Tuo hampaiden pesemättömyys muuten aiheutti itselläni melkoisen kammon kaikkea läheistä kanssakäyntiä kohtaan hänen kanssaan, mikä tietysti hänen mielestään tarkoitti sitä, että petän häntä..

- Löysi asunnostani cd-levyn, jolle olin polttanut kaikki esikoiseni synnytyskuvat, ristiäiskuvat ja muut vauvakuvat, joissa sitten joissakin esiintyi myös lapseni isä, joka ei siis ole tämä mustasukkainen exä. Vaati että tuo levy kuvineen on heitettävä roskiin. "Karkasin" nopeasti levy mukanani työpaikalleni ja piilotin sinne, ja kun exä soitti perääni, väitin heittäneeni levyn jo roskiin. Hän oli sitten penkonut läpi jätesäkillisen roskia (mm. kakkavaippoja, ruokien tähteitä ym ällöttävää) varmistaakseen, että levy on todella siellä :D

- Öisin jos en saanut unta ja nousin ylös katsomaan telkkaria, tein kuulemma jotain pahuuksia ja puhelinta ei saanut sitten ainakaan ottaa mukaan olohuoneeseen.

- Minulla on jostain syystä aina ollut tapana pitää kännykkää näyttö alaspäin, jos se on vaikka pöydällä tai sohvalla tms.. Kaukosäädin myös painikkeet alaspäin. En tosiaan tiedä miksi. Mutta exän mielestä se tarkoitti sitä, että salailen jotain :D

Kaiken lisäksi tästä tyypistä oli erittäin hankala päästä eroon. Pyysin useamman kerran häntä keräämään kamppeensa ja poistumaan asunnostani lopullisesti. Silloin hän mm. uhkaili kertoa kaikki mahdolliset yksityis- ja intiimiasiani eteenpäin. Ja sen myös tekikin, kun vihdoin suostui häipymään. Pieni hinta siitä, että pääsin tyypistä eroon ja uskalsin taas poistua välillä kotoakin. Huvittavaa myös se, että kuulin jälkeenpäin exän rehvastelleen pettäneensä itse minua. En kyllä vaan millään käsitä missä välissä hän ehti, kun kaiken vapaa-aikansa käytti minun vahtimiseeni, yksin kävi ainoastaan töissä :) Mutta jos totta olikin, niin onnea ja kunnioitusta vaan siitä hänelle :D Itse en koskaan ollut edes harkinnut pettämistä, eroa kylläkin, kun nämä sairaat piirteensä tulivat esiin..

Siis annoitko lapsesi asua saman katon alla tuon hyypiön kanssa?

Vierailija
218/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun eksäni ei tietenkään ollut mustasukkainen, ei toki, sellainenhan on sairasta. Mutta.

- kaikki ystäväni olivat jollain tavalla viallisia, tyhmiä ja huonoa seuraa. Hänen ystävänsä olivat kivoja ja fiksuja. Ystäväni jäivät siis. 

- miehiä ei voi olla ystävänä, koska miehet haluaa aina vain yhtä asiaa. Hän kyllä tietää. Hänellä kyllä oli naisia paljonkin "ystävinä", mutta hänhän onkin luotettava, mitä minä en ole (koska hän sanoo niin).

- perheeni ja sukulaiseni olivat tyhmiä/juoppoja/hulluja ja hänen perheensä oikeanlainen ja sivistynyt.

- sain toki mennä ulos, ilomielin. Ihme vaan kun murjotus alkoi aina pari päivää aikaisemmin jostain ihan muusta asiasta. Ja sitä kesti viikkoja. Hän meni ja tuli minuutin varoitusajalla ilmoitusasiana ja palasi sitten kun huvitti. 

- töihin sain mennä ja rahaa ja palkankorotuksia piti tulla. Mutta työmatkoja, minuutinkaan ylitöitä saati asiakastapaamisia tai firman juhlia illalla, noh, mitä luulette?

Väkivaltaiseksi ei koskaan alkanut, koska silloin olisin häipynyt sekunnissa. Kiristyskeino oli viikkojen ja kuukausien murjotus, joka käsitti koko perheen. Lopulta päässäni oli automaattinen suodatin, joka kävi etukäteen läpi pienimmänkin liikkeeni etten vaan tehnyt mitään, mistä se taas alkaisi (alkoi aina jostain kuitenkin). Olisikin lyönyt, näin jälkeenpäin ajatellen, koska tuon miehen kanssa vietin yli 25 vuotta ennenkuin tajusin koko jutun sairauden. Huhhuh ja vieläkin kamppailen itsetunnon kanssa. 

Kuulostaa aivan mun exältä, vois olla jopa sama ihminen noiden juttujen perusteella. Tsemppiä sulle, onneks pääsit eroon!

Vierailija
219/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis annoitko lapsesi asua saman katon alla tuon hyypiön kanssa?

Kyllä valitettavasti, onneksi en kuitenkaan vuotta kauempaa. Puolustukseksi on sanottava, että hän tuli loistavasti toimeen lapseni kanssa, vaikutti ihan todella välittävän tästä. Oli kyllä sitten mustasukkainen lapsestanikin, ei olisi halunnut tämän olevan oman isänsä kanssa tekemisissä lainkaan. Väkivaltaa ei koskaan ollut. Oli muutenkin pohjimmiltaan sellainen epävarma reppana, saattoi useinkin päästää itkun kaiken mesoamisensa päätteeksi. Siksi kai tuli annettua niitä uusia mahdollisuuksia niinkin pitkään.

Vierailija
220/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tyypillinen khihihii-tyyppi, on ne mihet hassuja, kun ne on niiiiiin mustiksii. Ja rooliin kelpaa todelliselta saaliilta kuulostava hyypiö, jonka hengitys haisee ehanalta. Mut se on ilmeisesti saanut tämän mimmin tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja halutuksi. :D Oi, ehana nuhruinen ja tuhruinen elämä.

Lääkkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan