Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella lähihoitaja miehen kanssa?

Vierailija
19.07.2025 |

Rehellinen mielipiteesi ja miksi?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä en. Tai no tällä hetkellä en ehkä kun olen parisuhteessa.

Vierailija
2/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en mielelläni. Tokihan se on työtä siinä missä muutkin, mutta jotenkin ei sytytä ajatus lähärimiehestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin. Olen ollut ihastunut mies hoitajaan.

Vierailija
4/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homo mies on lähihoitaja 🤮

Vierailija
5/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä hoitaja.

Vierailija
6/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Silloin saan häneltä jotain mitä tarvitsen ja hän minulta samoin.

Vierailija
7/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Riippuu millainen se mies olisi persoonansa, elämäntyylinsä ja arvomaailman suhteen, olisiko meillä jotain yhteistä, miten tulisimme juttuun, olisiko välillämme kemiaa ja vetovoimaa, jne.

Vierailija
8/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan

Vierailija
9/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkii ajatuskin siitä että mies on siivoillut päivän muiden eritteitä ja sitten tulee kotiin koskettelemaan. On paljon mukavampiakin töitä, jossa tällaisia ei tarvitse miettiä joten en voisi vaikka arvostankin että joku tuota työtä pystyy tekemään.

Vierailija
10/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele amis junttien kanssa

Vierailija
11/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

housuissas on homo kohta

EI niitä ole sen enmpää kuin muissakaan ammateissa

Vierailija
12/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran tapailin lähihoitaja miestä, mutta se loppui kun kummallekaan ei ollut muodostunut romanttisia tunteita.

Vierailija
13/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten asiat natsaa, ammatti ei ole minulla se päävalintakriteeri.

Vierailija
14/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin ja on joskus ollutkin tapailusuhde miehen kanssa joka työskenteli mielenterveys- ja päihdeasiakkaiden asumisyksikössä. Suhde ei sitten edennyt pidemmälle muista syistä. Tunnen myös erittäin kuuman salilla ahkerasti käyvän sairaanhoitajamiehen, joka on kylläkin onnellisesti naimisissa oleva perheenisä. 

Vierailija
15/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka arvostan ko. työtä. Seurustelen vain akateemisten kanssa. Olen itse tuplatohtori (luonnontieteelliseltä ja kaupalliselta alalta). Keskustelut, jotka edellyttävät laajaa tietopohjaa ja argumentointitaitoja, tai huumori, jossa on useita tasoja ja viittaussuhteita, eivät todennäköisesti onnistuisi lähärin kanssa. Edellytän kykyä edellämainittuihin seurustelukumppanilta.

Vierailija
16/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tökkii ajatuskin siitä että mies on siivoillut päivän muiden eritteitä ja sitten tulee kotiin koskettelemaan. On paljon mukavampiakin töitä, jossa tällaisia ei tarvitse miettiä joten en voisi vaikka arvostankin että joku tuota työtä pystyy tekemään.

No mites roskakuski

Vierailija
17/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole hinttimäinen, niin luulen, että moni lähihoitajamies omaa suhteen lähihoitajanaisen kanssa. Naisten mielessä hoivavietti on seksikästä silloin, jos se yhdistyy maskuliiniseen olemukseen.

Vierailija
18/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos

Gaylord Focker male nurse

Vierailija
19/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka arvostan ko. työtä. Seurustelen vain akateemisten kanssa. Olen itse tuplatohtori (luonnontieteelliseltä ja kaupalliselta alalta). Keskustelut, jotka edellyttävät laajaa tietopohjaa ja argumentointitaitoja, tai huumori, jossa on useita tasoja ja viittaussuhteita, eivät todennäköisesti onnistuisi lähärin kanssa. Edellytän kykyä edellämainittuihin seurustelukumppanilta.

Sulle tärkeintä on kuiva akateeminen keskustelu. Selvä. Entäs jos lähäri olisi hyvä panemaan? 

Vierailija
20/79 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus makaat sairaalassa, toivottavasti saat sellaisen hoitajan pyyhkimään munasi ja perseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän