Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
181/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lakanassa oli kuulemma selvästi märkä pläntti. Ei todellakaan ollut, kuiva ku jauhopussi kesäpäivänä.

- Vatsani kuulemma haisi spermalta. Kiitti vaan.

- Piti soittaa ja ilmoittaa, minne menen, koska ja kenen kanssa (eikä edes asuttu yhdessä).

- Kuulemma maksoin luonnossa yhden matkamuiston, jonka pyysin tuttuani tuomaan ulkomailta. Ihan kyllä oli vitosen seteli oikeasti.

- Miespuolinen kaveri heitti mut kotiin kolmen jälkeen perjantaina, kesti viisi minuuttia pidempään kuin yleensä, koska ruuhka. Tämähän ei herran mielestä ollut mahdollista tuohon aikaan, vaan selvästi käytiin tekemässä temput autossa. Just just.

- Tyyppi poisti mun puhelimesta kaikki sellaiset numerot, jotka koki uhkana ja tietenkin kysymättä tai ilmoittamatta. Auta armias kun huomasin, koska sehän tarkoitti "tietysti" että olin soittamassa jollekin vanhalle panolle.

Vierailija
182/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi ymmärtää kuinka joku voi luovuttaa puhelimensa toiselle "tarkastettavaksi". Itsellä on ammatin kautta sovittu salassapitosopimuksia ja usein arkaluonteisia asioita voidaan käsitellä puhelimitse yms. kommunikaatioaplikaatioiden välityksellä. Olen siis mies mutta jos nainen vaatisi puhelintani tarkastettavaksi niin ilmoittaisin jutun olevan ohi.

En osaa kuvitella itseäni mustasukkaisena mutta toisaalta osaan kuvitella että mahdollinen pettäminen tulisi itselleni täytenä yllätyksenä koska luotan vielä ihmisiin (ja ilmeisesti liikaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän mielestä kävin suihkussa lenkin jälkeen, koska olin ollut salaisessa tapaamisessa enkä missään lenkillä. Jos kieltäytyi seksistä kuukautiskipujen vuoksi hän vaati saada nähdä käytettyjä kuukautissuojia. Kerran mökkinaapurimme (mies) soitti ilmoittaakseen  jostain tiekokouksesta tai vastaavasta. Silloin oli vielä lankapuhelimet käytössä. Olisi ollut viisainta pyytää ex-mies puhelimeen, sillä aika kuulusteluun jouduin kun puhelu loppui. Mies istui siinä vieressä puhelun ajan ja väitti, että jotain peiteltyjä viestejä siinä oli ollut varsinaisen asian lisäksi. Ja olin vielä hymyillytkin puhelimessa ollessani.

Vierailija
184/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi ymmärtää kuinka joku voi luovuttaa puhelimensa toiselle "tarkastettavaksi". Itsellä on ammatin kautta sovittu salassapitosopimuksia ja usein arkaluonteisia asioita voidaan käsitellä puhelimitse yms. kommunikaatioaplikaatioiden välityksellä. Olen siis mies mutta jos nainen vaatisi puhelintani tarkastettavaksi niin ilmoittaisin jutun olevan ohi.

En osaa kuvitella itseäni mustasukkaisena mutta toisaalta osaan kuvitella että mahdollinen pettäminen tulisi itselleni täytenä yllätyksenä koska luotan vielä ihmisiin (ja ilmeisesti liikaa).

No itselläni ei silloin 18veenä ollut mitään vaitiolovelvollisia ammatteja.

Toisekseen, kai sitä ajatteli että no hemmetti tarkista nyt sitten, kun toinen on ensin kitissyt niitä vainoharhaisia epäilyjään. Ja olihan se mielenkiintoista katsoa, kun toinen selaa puhelimen niin tarkkaan kun vaan ikinä voi ja mitä enemmän selaa eikä mitään hämärää löydy, sitä vittuuntuneemman näköiseksi meni.

Vierailija
185/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalon viimenen levy ilmestyi hänen kuolemansa jälkeen. Koska mulla ennestään oli kaikki Akin levyt, olin tietysti ennakkotilannut tämän viimeisimmänkin

Kun se viimein postissa tuli, aloin tietysti heti kuuntelemaan sitä, vähän tippa linssissä ja haikeana, kun ihailemani artisti oli niin traagisesti ja ennenaikaisesti kuollut. Ex-mies veti kamalat kilarit, mulla oli aivan varmasti ollut suhde Aki Sirkesaloon, koska olin niin tunteiden vallassa...

Nyt jo naurattaa, mutta oikeasti, miten pimeitä ihmiset voikaan olla...??

Vierailija
186/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä paha mutta silloinen poikaystävä kielsi minulta herkut. Olin 165cm/55kg. Hänellä oli lapsi ja herkkupäivänä osti lapselle karkkiaskin, itselleen sipsipussin ja minulle omenan. Suhde loppui sitten kun hän rakastui uudelleen lapsensa äitiin. Onneksi.

Vierailija
187/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tähän ketjuun nykyisestä kumppanistaan kertonut ottaa ja eroaa tästä kumppanista mahdollisimman pian. Te olette kuitenkin löytäneet tienne ketjuun, jossa puhutaan sairaista aivoituksista, joten ymmärrätte selvästi itsekin, että kumppaninne ei ole terve eikä tee hyvää teille. Ne hyvät puolet eivät riitä kompensoimaan sairaalloista mustasukkaisuutta, eikä se mustasukkaisuus helpota. Tilanne vain pahenee, kunnes olette täysin alistettuja ja menettäneet kaikki läheisenne. Nyt on erinomainen aika erota, kesällä on kivaa olla sinkkuna ja asuntojakin vapautuu hyvin.

uskoisin, et aika monessa tapauksessa on käynyt näin: mun äijä on niiiiiin mustis, et nytkin se kyttää tuolla, khihihiii. Ja tiäksä mitä se hullu teki eilen, khihiii, vaati kuitteja nähtäväksi, et varmasti olin käyny kaupassa, enkä ollu nussimassa naapurin Pekkaa, khihiii. Jossain vaiheessa sitten kyseisestä moodista kasvaa ulos.

Mutta jotkut eivät kasva koskaan. Aina heidän partnereiksi ilmaantuu sairaalloisen mustasukkaisia kumppaneita, joita sitten tämä 'uhri' itkee ja päivittelee kaikille, jotka viitsivät vain kuunnella. Ja sitten soidetaan ja huovataan, ollaan yhdessä, ei olla yhdessä, ollaan sittenkin yhdessä, aina on kuitenkin banksit päällä. Ja sitten voi käydä niin, et se hullu käy tappamassa pari sun duunikaveria, kun sä oot kuitenkin nussinut niitä ja ollut muutenkin tottelematon ja voihan se olla, et ittekin menetät siinä henkesi. Mut ainakin sulla oli jännämies, joka oli niiiiiiin tajuttoman mustasukkainen susta, khihihiii.

Sä et ymmärrä kyllä ollenkaan.

Kun on sairaassa suhteessa kontrolloivan ja henkisesti ja ehkä muutenkin väkivaltaisen miehen kanssa, niin sitä häpeää eikä kerro kenellekään. Muut luulevat miestä ihanaksi ja totuus on valtava salaisuus. Jos kertoisi tapahtumia muille, niin kukaan ei varmaan uskoisi, kun ne ovat niin normaalille elämälle vieraita juttuja, myös pelkää mitä muut ajattelisivat siitä, etten ole heti eronnut ja miten olen sen kaiken sallinut jäämällä.

Mulla taitaa olla myös lapsuudesta sellainen trauma, että koen huonommuutta ja haen hyväksyntää. Kun huono ja hyvä kohtelu vuorottelevat, niin siihen koukuttuu ja alkaa yrittää miellyttää yhä lisää ja lisää saadakseen sitä hyväksyntää, joka tosin ajan kuluessa vähenee ja vähenee, siihen tulee ihan puhdas riippuvuussuhde, josta ei todellakaan nauti, muttei pysty olemaan ilmankaan.

No sitähän tossa kommentissa just sanottiin, sadomasokismia, khihihii. Jotkut koukuttuu huonoon kohteluun, munan saanti hirveän haukkumis- ja vähättelyryöpyn jälkeen on näille naisille addiktio.

Jotkut häpeää, jotkut mukahäpeää, mut kuitenkin näkee, et ne on mielissään, ehkä heille mustasukkaisuus on välittämistä. Heille on ihan turha selittää, ettei se ole välittämistä vaan melko puhdasta esineellistämistä. Ja jotkut naiset rakastavat tulla esineellistetyksi, olla jonkun omaisuutta, olla lihakimpale, alamainen jne. Jotain tarvetta siinä tyydytetään ja siitä toisesta osapuolesta saadaan tarinan täydellinen kusipää ja konna. Mitä se tietysti onkin, ei sinänsä käy yhtään sääliksi. Mutta ei käy sääliksi näitä mimmejäkään, joilla nyt vain pitää olla mustasukkainen, narsistinen mies, että pääsee nautiskelemaan ja esittämään uhria.

Vierailija
188/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjua en lukenut läpi, mutta muutamia tuli matkalta bongattua. Voisitteko kertoa, että miksi te olette pitkään tuollaisten miesten kanssa? En vain voi ymmärtää. Jos vaimo alkaisi tekemään jotain tarkastuksia tms., niin eipä tämä liitto pitkään jatkuisi. Ja jos esimerkiksi ne pillutarkastukset ovat totta, niin ei ristus sentään. Tuollaista ehdottava ihminen on täysin sairas ja hälytyskellojen pitäisi soida välittömästi, kun joku tuollaista ehdottaa.

Mikä saa pysymään tuollaisessa "suhteessa"?

Vierailija
189/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sairaita ihmisiä olemassa, ihme jos nämä on kelvanneet kellekään ylipäätään.

Vierailija
190/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketjua en lukenut läpi, mutta muutamia tuli matkalta bongattua. Voisitteko kertoa, että miksi te olette pitkään tuollaisten miesten kanssa? En vain voi ymmärtää. Jos vaimo alkaisi tekemään jotain tarkastuksia tms., niin eipä tämä liitto pitkään jatkuisi. Ja jos esimerkiksi ne pillutarkastukset ovat totta, niin ei ristus sentään. Tuollaista ehdottava ihminen on täysin sairas ja hälytyskellojen pitäisi soida välittömästi, kun joku tuollaista ehdottaa.

Itse epäilen omaa taustaani, olin lapsuudenkodissa perheväkivallan uhri ja siten tottunut paskaan kohteluun.

Vierailija
191/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuin eilisen päivän, olimme menneet  joku puoli vuotta sitten naimisiin. Odotin ensimmäistä  lastani, olimme kävelyllä vastaan tuli joku juoppo ja höpisi jotain. Yks ,kaks mieheni löi minua palleaan en saanut heti henkeä ja vauva oli mahassa. Silloin ajattelin ,että  ei ole terve on vieläkin   on  sairaan mustasukkainen.  Siskoni ja äitinikin sanoivat kannattaisi erota, olin niiin nuori ja sinisilmäinen!!

Vierailija
192/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sairaita ihmisiä olemassa, ihme jos nämä on kelvanneet kellekään ylipäätään.

Alussahan nämä tapaukset ovat yleensä unelmakumppaneita. "Liian hyvää ollakseen totta..." Ja sitten se eräs kaunis päivä onkin...

Vierailija
193/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

* Puhelutiedot myös tietty tarkastettiin, puheluminuutteja myöten.

Huh huh. Tää vetää jo pohjat.

Voi kuule tietäisitkin miten tarkasti syynäsi myös tietokoneeni sivuhistoriat, kun niistä ei löytynyt mitään niin käytiin läpi evästeet ja vielä niidenkin takaa jotain selaushistoriasta kertovaa :DD

Juu, naurattaa onneksi vaan enää nykyään, onhan tuo nyt helvetti niin sekoa touhua.

- Tuo lainaamasi

ei hitto oikeasti. kerro tarkemmin lisää, nimittäin toi menee jo niin överiksi, menee todella syvälle tutkiessaan noita, sopisi rikosetsiväksi ihan. no, toisaalta mulla oli se mies, joka teki mulle niitä pillutarkastuksia :D

Vierailija
194/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menin miehelle kyläilemään (emme asuneet yhdessä), hän joskus vaati, että kokeilee sormella, olenko kostea. Jos olin, olin ollut juuri nussimassa jotain toista kundia. Ihan kuukautiskierrostakin johtuen esim. ovulaation aikaan voi paikat olla kosteanakin ilman mitään muuta syytä ja eihän se alapää ole koskaan rutikuiva. Todella nöyryyttävää. Olin parikymppinen silloin. Tää jätkä teki kaikkea muutakin todella sairasta. Mutta tää on ehkä pahin.

Ei helvetti, minullakin ex vaati saada tehdä tuon "tarkistuksen" :D

Ja toki oli salattavaa, kun en suostunut.

Ei hitto, onkohan meillä sama ex :D

Alkaako nimi J:llä?

Ei, tämä joka teki näitä pillutarkastuksia, nimi alkoi S:llä.

Ei hemmetti, sitten näitä sekopäitä on useampiakin! Luulin tuon exäni "tarkistushalun" olevan jotain ihan ainutlaatuista kaikessa sekopäisyydessään :D

Mäkin luulin, että pilluntarkastaminen on ihan ainutlaatuista, mutta en ole näköjään ainut nainen, kenelle on noin tehty

Vierailija
195/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menin miehelle kyläilemään (emme asuneet yhdessä), hän joskus vaati, että kokeilee sormella, olenko kostea. Jos olin, olin ollut juuri nussimassa jotain toista kundia. Ihan kuukautiskierrostakin johtuen esim. ovulaation aikaan voi paikat olla kosteanakin ilman mitään muuta syytä ja eihän se alapää ole koskaan rutikuiva. Todella nöyryyttävää. Olin parikymppinen silloin. Tää jätkä teki kaikkea muutakin todella sairasta. Mutta tää on ehkä pahin.

Ei helvetti, minullakin ex vaati saada tehdä tuon "tarkistuksen" :D

Ja toki oli salattavaa, kun en suostunut.

Ei hitto, onkohan meillä sama ex :D

Alkaako nimi J:llä?

Ei, tämä joka teki näitä pillutarkastuksia, nimi alkoi S:llä.

Ei hemmetti, sitten näitä sekopäitä on useampiakin! Luulin tuon exäni "tarkistushalun" olevan jotain ihan ainutlaatuista kaikessa sekopäisyydessään :D

Mäkin luulin, että pilluntarkastaminen on ihan ainutlaatuista, mutta en ole näköjään ainut nainen, kenelle on noin tehty

Ja kerran, kun mun pillu oli erityisen märkä (ovulaatio), niin jumalauta äijän epäuskoinen ilme ja huusi, että ei vittu sä olet just käyny nussii jotain toista!! Siis kelaa, piti riisua housut alas ja äijä tunkee sormet sisään kovakouraisesti testatakseen märkyyttä.

Vierailija
196/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mökkinaapurimme (mies) soitti ilmoittaakseen  jostain tiekokouksesta tai vastaavasta. Silloin oli vielä lankapuhelimet käytössä. Olisi ollut viisainta pyytää ex-mies puhelimeen, sillä aika kuulusteluun jouduin kun puhelu loppui. Mies istui siinä vieressä puhelun ajan ja väitti, että jotain peiteltyjä viestejä siinä oli ollut varsinaisen asian lisäksi. Ja olin vielä hymyillytkin puhelimessa ollessani.

Ei oo todellista. Huh huh.

Vierailija
197/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, totisinta totta oli. Se onkin yksi syy, miksi on ex. Suurin syy oli kyllä väkivaltaisuus. Se sammutti oikeasti rakkauden. En vain enää kyennyt rakastamaan.

Vierailija
198/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan todella epäkorrekti viesti, mutta pakko kysyä; oletteko te vaan suosiolla antaneet miehen ronkkia alapäätänne, koska hän niin haluaa tehdä vainoharhojensa takia?

Vierailija
199/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se mustasukkainen. Häpeän tätä heikkouttani ja olen itselleni vihainen että epäilen puolisoani (lähinnä henkistä puolta, että hän rakastuu toiseen), joka on luotettava ihminen. En todellakaan usko hänen pettävän (hän on rehellinen ja vilpitön) ja silti minua pelottaa välillä että hän löytää toisen ja jättää minut. Tiedän tämän olevan väärin puolisoani kohtaan ja yritän muuttua. Olen tehnyt jo paljon työtä mustis mieleni kanssa ja nykyään menee kuukausiakin että olen saanut ajatukseni ruotuun. Onhan tämä sairaus ja kontrolloinnin keino. Ja olen kertonut puolisolleni ajatuksistani ja miten tämä ahdistaa minua, etten aina pysty ajattelemaan loogisesti vaan mustasukkaisuus vie vallan. Olen kerran alentunut lukemaan mieheni kännykän läpi. Tunnustin heti ja pyysin anteeksi. En ole niin enää tehnyt. Se oli pohjanoteeraus ja häpeän sitä edelleen. Suuttuisin jos minulle tehtäisiin niin. En puolustele sairauttani/heikkouttani, mutta muistan kokeneeni samoja tunteita lapsena kun äitini lähti toisen matkaan ja jätti perheensä ja isäni latoi kaikki harteilleni ja kertoi miten hänet on petetty. Minua ahdisti ajatella äitiä toisen kanssa. En ymmärtänyt miksi hän hylkäsi minut. Ajattelin ettei kehenkään voi luottaa. Olen ajatellut meneväni terapiaan. Olen myös nykyään hiljaa jos olen mustis ja kirjoitan tuntemuksiani ylös siihen asti, että ymmärrän mitä on tapahtunut ja miten kannattaa suhteuttaa reaktionsa tapahtuneisiin ja että ymmärrän ongelman olevan pääni sisällä eikä puolisoni käytöksessä. Jos hän minut jättäisi niin selviäisin kyllä, tosin en usko koskaan löytäväni enää yhtä kärsivällistä ja rakastettavaa ihmistä elämääni. Siitä saisin syyttää vain itseäni - ja se ajatus ei kyllä lohduta.

Vierailija
200/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia, mutta tämä minun kokemus taisi puuttua:

Kun lähdin kauppaan, mies katsoi auton mittarista kilometrit ja uudestaan, kun palasin. Pystyi seuraamaan, kävinkö muualla kuin kaupassa.

Muutaman päivän työmatkalta tullessaan ratsasi likapyykkikorin ja löysi sieltä pitsialkkarini. Kysyi, ketä varten niitä olin käyttänyt.

Pilasi monta ystävyyssuhdettani naiskavereihini kyselemällä heiltä menojani.

Jos olin pihahommissa ja joku miesnaapuri tuli, minun oli pakko paeta sisälle, koska sanomista olisi tullut

Kaupungilla tai marketissa hän seurasi katsettani, katselenko muita

Ja maailman ihanin isä ja kiva ystävä.

Kun muutin lopulta pois, hän muuttui ja mustasukkaisuus loppui kuin seinään. Olemme molemmat uusissa naimisissa ja hyviä ystäviä.

Eli kyseessä on sairaus ja menettämisen hirveä pelko. Minäkään en osannut sanoa, että nyt helvetti lopetat, vaan yritin todistella ja selitellä, miksi kaupassa kesti niin kauan.