Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko pariskuntia, jotka eivät vaan sovi vanhemmiksi?

Vierailija
15.05.2016 |

Mulla on yks tuttavapariskunta just sellaista sakkia, joille ei sois yhtään lasta, saatika mitään lemmikkiäkään hoidettavaksi. En vaan voi ymmärtää, miten niin rempseällä hällävälielämäntyylillä heistä ei ole tehty vielä yhtään lastensuojeluilmoitusta. Olisi pitänyt ja laama olen, kun en itse ole tehnyt.
Heillä on krooninen rahapula. Perheen äiti tuhlaa kaikki rahat ihan holtittomiin ostoksiin. Perheen isä käy Virossa huorissa. Heillä on lemmikit ihan helvetin takkuisia ja niitä ruokitaan markettipaskalla. Sama juttu heidän lasten suhteen. Perheen pienokaiset ovat aina tosi likaisia, tukat kampaamatta ja naaman peittää hirveä kerros ties mitä paskaa. Lapset ovat jatkuvasti kipeitä, mutta niitä kuskataan siitä huolimatta hoitoon, kipeinä :(
Nämä vanhemmat puhuvat omien lastensa "hoitovuoroista" ,eli ikään kuin lapset olisivat vaan hoidettavia. En vaan ymmärrä tuota elämäntyyliä. Heidän toinen lapsi kärsii selkeästi adhd:sta ja on ollut monesti vaarassa kuolla. Ryntäillyt kaduilla holtittomasti, kun on karkaillut shoppailureissuilla kaupasta ulos.
Ihan kauheaa ja tiiättekö, kaikista pahinta on se, että ne lapset kulkevat aivan liian pienissä kengissä!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pesemättömyys ja ruokkimattomuus vielä menis, muta että KOIRATKIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla