Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
161/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10v sitten mentiin ulkomaille erääseen tapahtumaan parin ystäväpariskunnan kanssa, me omalla autolla ja toiset pariskunnat tpisella autolla.

Meillä oli vuokrattuna yhteinen mökki jossa oli pari huonetta, sauna ja tietty wc.

Istuttiin tuloiltana ulkona terassilla ja juteltiin mukavia sekä siemailtiin sidukkaa yms. Ei niin paljoa, että kukaan olis ollut kunnon humalassa. Saunassakin käytiin, naiset ja miehet erikseen.

Seuraavana päivänä ihmettelin kun mieheni oli vaisu ja vihaisen oloinen. Kysyin tietty miksi mutta vastausta en saanut.

Vaisuutta ja hieman vihaisuutta ja kiukkuisuutta jatkui koko viikonlopun.

Takaisin päin lähdettyämme pysähdyimme eräässä pikkukaupungissa syömäön ja vessatauolle.

Itse menin vessaan ja toisen pariskunnan mies jonotteli siinä kanssani.

Kun menin takas pöytäämme ei miestäni näkynyt missään. Ajattelin että hänkin meni käymään vessassa.

Tilasin ruokaa itselleni, miestä ei edelleenkään näy. Vähän oli kiusallinen olo, tajusin, että miehellä oli kaikki rahat. Meillä oli silloin omat tilit ja itselläni ei ollut rahaa juuri silloin.Tuli laskun maksun aika ja oli aika noloa kun jouduin pyytämään kavereita maksamaan minunkin laskun.

Ihmettelin kavereille miehen käyttäytymistä ja pohdittiin, että mitä tehdään jos mies onkin lähtenyt ilman minua.

Onneksi mies istui autossa kun lähdimme ravintolasta.

Nostin sellaisen äläkän että oksat pois ja lopulta sain kiskottua selityksen ukon käytökselle: hän oli sitä mieltä että olin toisen pariskunnan ukon kanssa ollut silloin ekana ilta paneskelemassa siellä mökin vessassa. Kerrottakoon että se mökin vessa oli niin pieni että sinne piti mennä takaperin kun ei siellä päässyt kääntymään! Olimme siis menneet peräkanaa mökkiin sisälle, minä vessaan ja tuo mies omaan huoneeseensa hakemaan jotain. Ja kuulemma ravintolasakin olimme menneet yhdessä vessaan kun kerta peräkkäin jonotimme!

Voi jumalauta että suutuin! Totesin hälle että miten voi olla muka edes mahdollista siellä mökin vessa tehdä mitään ovi kiinni kun se oli niin pieni että hyvä kis ees yksin sinne mahtui ja että saa olla aika nosto pisto ravistus jos jossain raflan vessassa olis pantu...

Ukko oli ihan satavarma että noin on tapahtunut vaikka ei mitenkään pystynyt järjellä ajattelemaan tilanteiden mahdottomuutta.

Loppureissu menikin sitten parisuhdetta selvitellessä ja asioita sovitellessa.

Onneksi tuo oli ainoa mustasukkaisuuskohtaus jonka miehen teki.

Ja kyllä, olemme edelleen yhdessä.

Mustasukkaisuutta tuo ukko vieläkin tuntee mutta ei enää näytä sitä näkyvästi. Ja alkoholikin on molemmilta jäänyt pois. Ei mustasukkaisuuden takia vaan ihan siksi, että ei kummallekkaan enää maistu.

En ole elämääni muuttanut eikä mieheni minua rajoita käymästä esim keikoilla tms ystävieni kanssa.

Vieläkin joskus mietin, että miten normaalisti järkevä ja suoraviivaisesti ajatteleva mieheni on voinut olla niin varma siitä pettämisestä? Eipä tuo osaa itsekkään sitä kertoa...

Vierailija
162/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden väitteiden kanssa elän elämääni päivästä toiseen. Kun kirjoitin näitä ylös, tuli minulle melkein itku silmään kun tilanne on niin masentava.

- Kun olen työmatkalla, panen niillä aina vieraita naisia

- Jos olen työmatkalla samassa kaupungissa useasti, minulla on siellä toinen perhe tai joku vakipano

- Jos taskussani on paperinpala, esimerkiksi kuitti tai muistilappu, on siinä toisen naisen puhelinnumero tai vähintään nimi

- Jos radiosta tulee pettämisestä tai rakkaudesta kertova laulu, johtuu se siitä että vaimolleni viestitetään että olen rakastunut toiseen naiseen

- Jos käyn kavereiden kanssa joskus ravintolassa, käyn niissä siksi että haen sieltä vieraita naisia

- Halusin aloittaa liikuntaharrastuksen. Minulla on pakko olla toinen nainen koska olen kiinnostunut ulkonäöstäni ja kunnostani

- Harkitsin lääkärin apua ihottumaan. Tämäkin on seurausta yllä mainitusta toisesta naisesta

- Jos puhelimeni on äänettömällä, johtuu se siitä ettei vaimoni huomaisi kun vieraat naiset soittaa tai viestittää

- Jos puhelimessani on äänet päällä ja joku soittaa, on se vieras nainen koska en puhu esimerkiksi työasioita samassa huoneessa missä vaimoni katsoo televisiota

- Jos en saa heti unta illalla, mietin toisia naisia

- Jos harrastan jotain, johtuu se siitä että olen kyllästynyt vaimooni ja haen mahdollisuuksia hakeutua toisten naisten seuraan

- Työpaikallani panen kaikkia yrityksen naisia, ainakin niitä jotka vaimoni tietää nimeltä. Osaan olen myös tulisesti rakastunut

- Vaimoni on sanonut ettei jaksa eikä halua miellyttää minua seksuaalisesti koska olemme jo naimisissa. Seksin tulee olla miehen suorittama kiimainen akti. Muita miehiä ennen liittoamme on halunnut palvoa. Tästä johtuen olen osittain masentunut ja olen sulkenut seksin kokonaan mielestäni. Seksin poistaminen mielestä on johtanut seksittömyyteen. Seksittömyys johtuu vaimoni mukaan siitä että minulla on toisia naisia

Tee siitä vaimosta entinen. Elät vain kerran.

En halua. Meillä on jo pitkä liitto ja upeita lapsia. Olen sitoutunut perheeseeni, joten miksi toimisin noin?

Ollaan kohtalotovereita. Vaimo on upea ihminen suurimman osan ajasta, mutta kun kilahtaa, niin sitten kanssa kilahtaa kunnolla. Silloin käydään läpi kaikki vähänkään epäilyttävät liikkeet 18 vuoden ajalta, sellaisetkin jotka on moneen kertaan puhuttu ja jotka eivät tosiaan aina menneet niin kuin hän muistaa. Jopa väärässä asennossa nukkuminen, selän kääntäminen hänelle tai unissa hymyileminen voi aiheuttaa kohtauksen. Petän häntä unissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi heti uhkailemaan itsensä tappamisella, jos en ollut samaa mieltä asioista hänen kanssaan.

Haukkui kaiken omistamani, kuinka "toikin on varmaan joku halpa". Jos taas hankin jotain kalliimpaa nii toiselta mieheltä saatu.

Hirveä ongelma yliopistotutkinnostani, kuinka sitten hän ei ole enää kuulemma tarpeeksi hyvä minulle. Toisaalta valitti, etten käy töissä, vaan pelkästään opiskelen. (Asuin siis vanhempieni luona vielä silloin)

Kuntosalille menen iskemään muita miehiä. Kyseessä naisille suunnattu kuntosali.

Ero johtui kuulemma siitä, että minulla on toinen mies. Niin varmasti onkin jossain, en ole vain itse tavannut häntä vielä.

Lopetin suhteen, koska exäni oli valtavan takertuva, mutta saattoi yllättäen pitää muutaman viikon kiukuttelumykkäkoulua, jonka jälkeen leikki taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. Muuten vaan päätti mököttää ja sitten minä olen hankala, kun halusin keskustella asiat halki. Aika ja terveys ei riitä tollaiseen kakaraan.

Vierailija
164/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menin miehelle kyläilemään (emme asuneet yhdessä), hän joskus vaati, että kokeilee sormella, olenko kostea. Jos olin, olin ollut juuri nussimassa jotain toista kundia. Ihan kuukautiskierrostakin johtuen esim. ovulaation aikaan voi paikat olla kosteanakin ilman mitään muuta syytä ja eihän se alapää ole koskaan rutikuiva. Todella nöyryyttävää. Olin parikymppinen silloin. Tää jätkä teki kaikkea muutakin todella sairasta. Mutta tää on ehkä pahin.

Ei helvetti, minullakin ex vaati saada tehdä tuon "tarkistuksen" :D

Ja toki oli salattavaa, kun en suostunut.

Ei hitto, onkohan meillä sama ex :D

Vierailija
165/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako miehen etunimi M.:llä?  Toivottavasti ylläpito ei poista tätä, mutta musta tuntuu että tässä on kyseessä mun eksä, vaikka näitä voi olla ihan tajuttomia määriä muitakin.:DD

S-kirjaimella alkaa. Näitä samankaltaisia sankareita on selvästi paljon.

T. 131

Hei munkin exän nimi alkaa S:llä

Vierailija
166/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on kamala tauti. Itsekin olin mustasukkainen miehestäni, kunnes jossakin kohtaa heräsin tajuamaan käyttäytymiseni järjettömyyden. Nykyään olen aika hyvin saanut työstettyä asian, mutta aina joskus vieläkin mustasukkaisuus nostaa päätään. Tällöin kerron miehelleni miltä tuntuu, ja puhumme asian. Yleensä jo "tunnustaminen" helpottaa ja vie järjettömät  mustasukkaiset mielikuvat mennessään. Mustasukkaisuuteni ei siis kohdistu niinkään naisiin, vaan miehen miespuolisiin kavereihin. Ajatus on jotakin tyyliin "miksi se on niin paljon mieluummin tuon seurassa kun mun, enkö mä kelpaa enää?". Tälle ei ole mitään järjellistä syytä, vain oma jostakin muinaishistoriasta kumpuava epävarmuus omasta itsestä ja siitä että riittää ja kelpaa. Osittain kyseessä on myös kotoa opitut käyttäytymismallit, elin lapsuuteni hyvin kontrolloivien vanhempien kanssa. Itselläkin on voimakas tarve kontrolloida kaikkea joka vaikuttaa omaan elämääni, myös sitä pahuksen miestä. Asioita voi kuitenkin työstää jos ne pystyy kohtaamaan, ja tärkeintä mielestäni on se, että näistä negatiivisista tunteista ja tavoista pystyy keskustelemaan puolisonsa kanssa. Tällöin puolisokin näkee, että toinen yrittää ja opettelee, ja osaa ehkä kannustaa ja tukea prosessissa.

Vierailija
167/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menin miehelle kyläilemään (emme asuneet yhdessä), hän joskus vaati, että kokeilee sormella, olenko kostea. Jos olin, olin ollut juuri nussimassa jotain toista kundia. Ihan kuukautiskierrostakin johtuen esim. ovulaation aikaan voi paikat olla kosteanakin ilman mitään muuta syytä ja eihän se alapää ole koskaan rutikuiva. Todella nöyryyttävää. Olin parikymppinen silloin. Tää jätkä teki kaikkea muutakin todella sairasta. Mutta tää on ehkä pahin.

Alkaako nimi J:llä?

Vierailija
168/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

* Puhelutiedot myös tietty tarkastettiin, puheluminuutteja myöten.

Huh huh. Tää vetää jo pohjat.

Vierailija
169/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tämä joka teki näitä pillutarkastuksia, nimi alkoi S:llä.

Vierailija
170/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta, mutta äitini kertoi että hänellä oli opiskelukaveri, joka kulki opiskelemassa toiselta paikkakunnalta. Tuon opiskelukaverin mies tuli aina koko päiväksi myös sinne opiskelupaikkakunnalle vahtimaan. Sillä oli koulun pihassa asuntovaunu jossa se istui päivät pitkät ja kuljetti sitten naisensa kotiin kun opinnot oli siltä päivältä ohi. Tervettä menoa.

Vierailija
171/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä olisi vaikka kuinka paljon kerrottavana, mutta tässä yksi niistä typerimmistä, joka oli lopulta se viimeinen niitti ja erosimme tapauksen jälkeen.

Olimme viettämässä iltaa isohkolla porukalla yhden kaverini luona eli perinteiset kotibileet. Oli talvi ja kylmä eli kaikilla oli paljon vaatetta päällä. Kuumahan siellä tuli yhdelle jos toiselle varsinkin kun tanssittiinkin. Minä olin heittänyt neuletakkini sohvalle, josta exäni sen löysi miesten neulepaidan alta. Ex sai hirveän raivarin ja seurasi huutaen ja selitystä vaatien (tosin ei ne selitykset tietenkään kelvanneet) minua ympäri kämppää ajaen minut niin pahaan ahdistukseen, että sulkeuduin itkien vessaan, jonne ex yritti oven läpi tulla, muttei onneksi päässyt. Joku hänet sitten heitti ulos.

Sohvalta löytynyt miesten paita minun neuleeni päällä oli kuulemma merkki siitä, että olin käynyt panemassa exäni kaveria, jolle paita siis exäni mielestä kuului. Se ei selvinnyt, missä välissä olisimme ehtineet käydä paneskelemassa ja missä kun koko kämppä oli täynnä porukkaa ja minäkin tiiviisti exäni lähettyvillä koko illan. Lopulta vielä paljastui että se paita olikin exänsä itsensä paita. Heillä oli ollut kaverinsa kanssa sattumalta samanlaiset päällä ja unohtanut heittäneensä omansa juuri siihen sohvalle.

Vierailija
172/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ex-sankari näki punaista, jos kaupungilla kulkiessa moikkasin jotakuta miespuolista tuttua. Minulla ei oikeastaan ole miespuolisia ystäviä, mutta tuttuja sitäkin enemmän, entisiä opiskelukavereita jne. Heitähän ei olisi saanut kadulla tervehtiä, ja näiden hetkien jälkeen exä kysyi aina, että "ootko pannut tota joskus?". Erikoinen oletus, että joka ikinen vastakkaista sukupuolta edustava, jonka tunnen, olisi sänkyyni jossain vaiheessa päätynyt...

Vierailija
173/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tämä joka teki näitä pillutarkastuksia, nimi alkoi S:llä.

Ei hemmetti, sitten näitä sekopäitä on useampiakin! Luulin tuon exäni "tarkistushalun" olevan jotain ihan ainutlaatuista kaikessa sekopäisyydessään :D

Vierailija
174/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

* Puhelutiedot myös tietty tarkastettiin, puheluminuutteja myöten.

Huh huh. Tää vetää jo pohjat.

Voi kuule tietäisitkin miten tarkasti syynäsi myös tietokoneeni sivuhistoriat, kun niistä ei löytynyt mitään niin käytiin läpi evästeet ja vielä niidenkin takaa jotain selaushistoriasta kertovaa :DD

Juu, naurattaa onneksi vaan enää nykyään, onhan tuo nyt helvetti niin sekoa touhua.

- Tuo lainaamasi

Vierailija
175/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 jatkaa:

Jäin ihan miettimään näitä Mikan tempauksia parin vuoden seurustelumme aikana;

-Tutki puhelintani salaa, kun nukuin. Jäi kiinni eräänä aamuna, kun heräsinkin ennen herätyskellon soimista ja hän luki viestejäni vieressäni selkä minuun päin. Luki siis samalla myös ystävieni henkilökohtaisia viestejä. Suutuin ihan älyttömästi ja aloin nukkua puhelin kiinni tästä lähtien. Eräs yö Mika sitten herätti mut huutaen raivopäisenä, kuka on "Jonttu", josta kirjoitin kaverilleni jossain viestissä. Vihaisena sitten myönsi katsoneensa joskus selkäni takaa kun kirjotin pin-koodini, ja jatkaneensa tätä viestien tutkiskelua öisin ties kuinka kauan. Jonttu on serkkuni.

-Kielsi mua puhumasta omille ystävilleen. Bileissä sain puhua ainoastaan naispuolisille vieraille ja jos joku poika (tuttu tai tuntematon) tuli puhumaan, en saanut hymyillä ja jouduin liukenemaan tilanteesta, koska hymyily on flirttailua ja juttelemaan jääminen tarkoittaa, että olen valmis panemaan tämän tyypin kanssa.

-Yritin kuulemma iskeä hänen veljeään aina kun nähtiin. Olin tosiaan 15-16-v. ja tämä veli 30-v. perheellinen mies.

-Ajeli 40 km kotiovemme taakse tekemään pistokokeita useita kertoja viikossa. Jos olin siis sanonut hänelle olevani kotona, niin tuli ilmoittamatta tarkistamaan puhuinko totta. Jos olin kerennyt viestin ja tarkastuksen välissä jonnekin liikkumaan, olin kuulemma valehdellut, enkä ollut kotona ollutkaan.

- Lähetteli uhkailuviestejä facebookissa miespuolisille kavereilleni ("jos lähestyt *nimeni* hakkaan sut!!!"), ihmettelin kun kaverini eivät enää vastailleet viesteihini. Kuulin noista vasta myöhemmin.

-Tutki salaa koko tietokoneeni läpi, kaikki tiedostot ja kuvat. Jäi tästäkin kiinni kun heräsin tietokoneen hurinaan keskellä yötä ja tuijottelin hänen touhujaan hetken aikaa, kunnes kysyin mitä helvettiä hän touhuaa.

-Laittoi kaverinsa tutkimaan menemisiäni salaa

Jne. Sairasta.

Vierailija
176/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minä enkä kumppanini, vaan paras ystäväni. Hänen miehensä itse laitteli minulle viestiä, että olenko sängyssä ja mitä vaatteita mulla on päällä ;)) yms. Sitten kerroin ystävälleni tästä, jolloin mies käänti sen niin, että minä olen mustasukkainen kaveristani, ja ystäväni ei saanut enää nähdä minua. Muutaman viikon päästä tästä episodista heille tuli riitaa, jolloin mies löi ystävääni. Minä tietenkin lähdin auttamaan ystävääni, jotta saa vaatteita mukaan ja otin hänet vanhempieni luo joulua viettämään (olin juuri itse lähdössä, mutta en tietenkään voinut jättää toista pulaan).

Sitten alkoi ne säännöt, ei saa kuunnella tiettyä musiikkia koska siinä on miehiä, ei saa katsoa tv:tä koska kuitenkin katselee miehiä. Samaan aikaan hän kuitenkin teki tätä samaa viestirumbaa yhdelle toiselle kaverille, joka ei koskaan uskaltanut kertoa parhaalle ystävälleni, koska tiesi miten siinä minun kohdallani kävi.

Nyt on onneksi jo historiaa tuo lurjus, mutta pitkään se vielä yritti eron jälkeenkin syyllistää ja uhkailla ystävääni takasin.

Vierailija
177/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 jatkaa vielä yhden tarinan verran, skipatkaa jos tylsistyttää jo! :D

Olin ehkä 13-vuotiaana (:'D) ollut ihastunut erääseen luokallani olleeseen poikaan, "Pauliin". Koskaan meillä ei mitään säpinää ollut, mutta tiiviin luokkahengen takia lähes jokaisella oli toistensa numerot.

Poikaystäväni Mika oli aivan älyttömän mustasukkainen tämän Paulin takia, vaikka yritin selittää olleeni ihan pikkutyttö, kun tähän olin ihastunut ja mitään kiinnostusta ei enää ollut jäljellä. Pauli rupesi myös seurustelemaan luokallamme olleen kaverini kanssa.

Jossain vaiheessa luokkakaverini piti pienet kotibileet, joihin tuli n. 10 henkilöä, mukaan lukien Pauli ja tämän tyttöystävä. Vuotta vanhempaa poikaystävääni ei oltu kutsuttu. Seuraavana päivänä Mika tuli luokseni kylään, ja uteli mitä bileissä tapahtui ja kyseli vittumaisesti pääsinkö pokailemaan Paulia. Meinattiin saada ihan kauhea riita aikaan asiasta, kun Mika ei uskonut sanojani ja väitti mun jättävän jotain kertomatta.

Jossain vaiheessa katsoin puhelintani, ja siihen olikin tullut uusi viesti, lähettäjänä "Pauli K.". Hämmennys oli suuri, kun viestissä luki "Oli tosi kiva nähdä eilen. ;)". Mika pyysi saada lukea viestin ja huusi mulle naama punaisena, mitä tuo viesti meinaa, ja itse ihan järkyttyneenä sönkötin itku kurkussa, etten todellakaan tiedä mistä on kyse. Vastasin viestiin, että "tää tais tulla nyt väärään numeroon?". Takaisin tuli "Siis *minunnimeni* tän piti tulla, oli tosi kiva yö. ;) pitäisikö nähdä joku päivä koulun jälkeen?". Vastasin, etten nyt ymmärrä yhtään mistä tässä on kyse, ja kuinka me molemmat seurustellaan tahoillamme. Mika raivosi vieressä minkä kerkesi ja puhui jo eroamisesta. Taas tuli viesti "Mutta meillähän oli niin kivaa. <3". Aloin haistaa palaneen käryä asiassa ja menin sitten viestitietoihin, jolloin näin myös lähettäjän numeron (vanha nokia <3) enkä pelkkää nimeä. Hämmennys vaihtui vitutukseen ja raivoon, kun numeron kohdalla oli MIKAN NUMERO. Tajusin myös, että vastausviestit tulivat aina, kun olin itse vessassa/keittiössä/poissa näkyvistä. Mika oli siis vaihtanut oman nimensä puhelimessani samaksi, jolla Paulin numero oli tallennettuna! Huusin mikalle, että onko hän ihan päästään sairas ja kyselin mitä nautintoa se tollaisesta oikein saa, niin hän vaan väitti kuinka hänellä oli oikeus testata, olinko pettänyt häntä edellisenä iltana, koska oli ollut asiasta täysin varma. Läpäisin kuitenkin hänen "testinsä". Vielä tämänkin jälkeen epäili mulla olevan kuitenkin salaisia tunteita Paulia kohtaan.

Vierailija
178/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä miehellä oli tapana ottaa minulta kännykkä pois perjantaina ja antaa maanantaina takaisin. Syy oli se, että todennäköisesti viikonloppuna voisi joku salarakas soittaa. En koskaan pettänyt miestä, vaikka mies oli siitä 100% varma. Menetin myös paljon ystäviä miehen käytöksen takia.

OT, mutta kuinka kauan kestit tuollaista? Minä olisin lähtenyt ovesta jo siinä kohdassa, kun mies olisi tuollaista ehdottanut.

Vierailija
179/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin monta vuotta vankina sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa. Meillä oli yhteinen lapsi, joten sen takia yritin elää hänen kanssaan sovussa saman katon alla. Esimerkkejä hänen epäilyistään ja käytöksestään:

- Kampaajalla käynti kesti liian pitkään, joten olin käynyt pettämässä

- Lenkillä ollessa kävin pusikossa panemassa jotain random-miestä

- Olimme hotellissa yötä kaupungissa, jossa exäni asui. Mieheni epäili, että yöllä hänen nukkuessaan livahdan hotellihuoneesta ja menen panemaan exääni

- Oli pitkään vittuuntunut siitä, että aloitin opinnot (minun olisi pitänyt olla vain kotona koko ajan). Kyseli myös aina olinko puhunut miespuolisten opiskelukavereiden kanssa.

- Suuttui, kun sain kesätöitä ja käyttäytyi koko kesän vittumaisesti ja haukkui minua (edelleen, minun olisi pitänyt olla kotona koko ajan)

- Avonaisen päältätäytettävän pyykinpesukoneen reunoilla oli jotain kellertäviä tahroja. Hän tulkitsi tahrat spermaksi ja epäili, että olin paneskellut jotain miestä avonaisen pyykkikoneen päällä (!!!)

- Uhkasi tappaa minut jos lähden toisen miehen matkaan

- Kaverini olivat huoria, jotka näyttivät minulle huonoa esimerkkiä

- En koskaan saanut käydä viihteellä kavereiden kanssa (hän itse tietenkin kävi)

Lopulta en enää jaksanut vaan lähdin lapsen kanssa pois. Muistan vieläkin sen ihanan vapauden tunteen kun muutin omaan asuntoon jossa en enää ollut kenenkään vanki. Tosin eron jälkeen alkoi vuosikausien vainoaminen; kun löysin uuden miehen, hän uhkasi tappaa tämän. Onneksi hän ei ollut ns. kyylääjä, joka tulisi vainoamaan pihaan ja vakoilemaan touhujani, vaan uhkaukset tulivat tekstiviestein ja puhelinsoitoin. Koskaan ei uhkauksiaan yrittänyt toteuttaa, mutta tuollainen on silti henkisesti raskasta, varsinkin kun piti yrittää varjella lasta tältä kaikelta mahdollisimman hyvin. Vielä vuosien jälkeenkin hän jotenkin kuvitteli omistavansa minut, ja että HÄN on edelleen mieheni. Nyt vainoaminen on loppunut (toivottavasti lopullisesti), mutta edelleen yritän vältellä sellaisia paikkoja, joissa voisin häneen törmätä, koska pelkään, että vainoaminen alkaisi silloin uudestaan.

Olen itselleni kiitollinen siitä, että tajusin lähteä ajoissa. Olin monen vuoden ajan kuin elävältä haudattu; eron jälkeen sain elämäni takaisin ja koskaan en enää tuollaiseen vankilaan halua. Kaikille niille, jotka sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa elävät, haluan sanoa, että LÄHTEKÄÄ POIS. Jos teillä on lapsia, LÄHTEKÄÄ HETI. Tuollainen touhu sairastuttaa lapsetkin. Jos jäätte, menetätte järkenne ja teveytenne ja lopulta tajuatte katkeroituneena, että olette hukanneet jopa vuosikymmeniä elämästänne vankina olemiseen. Muistakaa, että me eletään vain kerran.

Vierailija
180/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini"rakkaus" joskus lukioiässä, mun eka kunnollinen poikaystävä. Asuimme molemmat vielä vanhemmillamme, ja näimme yleensä vain viikonloppuisin. Alku oli sellaista söpöä teini-ihastusta.

Pikkuhiljaa kävi selväksi, ettei mulla sais olla kavereita. Tuskin epäili mua pettämisestä naispuolisten ystävieni kanssa, mutta kaikki aika muiden ihmisten kanssa oli pois häneltä. Vaikka emme siis arkisin nähneet, olisimmehan voineet puhua vaikka puhelimessa sen ajan, mitä mulla meni esim. kävelylenkkiin kaverini kanssa.. Omistin siihen aikaan koiran, joten se oli lenkkeiltävä päivittäin. Ei tykännyt. 

Sukulaisiani vihasi, sai bileissä hirveän raivokahtauksen kun halailin serkkupoikani kanssa. Joskus myös juhlissa vaihdoin pari sanaa tuttavani kanssa, halusin siis häntä. Se oli kuulemma vaan tekosyy, että tuttava oli julkihomo.

Koska tämä kaikki tapahtui aikana ennen kännyköitä, soitteli jatkuvasti meidän lankapuhelimeen. Jos se oli varattu, myöhemmin tivasi, puhuinko jonkun toisen miehen kanssa. Yritin selittää että asuuhan meillä muitakin, äitini tapasi puhua pitkiä puheluita sukulaistensa kanssa. Ei uskonut. Perheeni oli muutenkin ihan stressaantunut, kun tää jätkä soitteli meille vähän väliä, kukaan ei enää jaksanut. Jos äitini vastasi ja sanoi että olen "Minnan" luona, jätkä vaati Minnan numeron ja teki tarkastussoiton. "Mukavasti" ja nolosti keskeytti monesti esim. jonkun kouluun liittyvän ryhmätyön teon, kun Minnan äiti tulee sanomaan, että mulle ois puhelu..

Kerran mainitsin, että kaverini on tulossa meille koulun jälkeen tekemään juurikin jotain koulutehtävää. Tämä kaveri harvemmin kävi meillä, kun näimme koulussa joka päivä ja asui kauempana. Kun tulimme meille, poikaystäväni istui lukitun ulko-ovemme edessä ja tuijotti häijysti kulmiensa alta.  Ei puhunut mitään, hyvä ettei murissut. Löin sille jonkun lehden kouraan ja sysäsin huoneeseeni ja yritin keskittyä koulutyöhön. En tajua, miksen potkaissut ulos. Kait siis oli tullut paikalle tarkistamaan, että puhuin totta. Vanhemmilleen oli valehdellut tyyliin olevansa mummolassa.

Ensimmäisen kesätyöni kun sain, saattoi tulla aamutuimaan meille yllättäen, tarkistamaan että olenhan lähdössä työpaikkaan. Kertoi myös ajaneensa usein työpaikkani ohi tarkistaakseen, oliko pyöräni työpaikan pihalla. Ei häntä haitannut edes se, että asui toisella paikkakunnalla, polki siis pyörällä pitkin öitä ja päiviä kyttäämässä mua, varmaan lähemmäs 100 km saattoi tulla ajoa vuorokauden aikana, valehtelematta. 

Lempiurheiluani en saanut seurata tv:stä, koska himoitsin kuulemma niitä ulkomaalaisia urheilijoita, enkä muka tajunnut itse lajista mitään (jalkapallo). Vaikka olin pelannutkin kyseistä lajia joskus joukkueessa.

Erottiin, ja jopa äitini ihmetteli, että mikä auto meidän pihalla käy, ajaa hiljaa ohi, myös öisin. Kukakohan lie.....? Onneksi jätti mut rauhaan n. puolen vuoden kyttäilyn jälkeen. Melkoinen ensisuhde nuorelle tytölle.

Jätkä oli siis 17-18-vuotias tähän aikaan, myöhemmin sain kuulla ettei oo oikein elämä mennyt putkeen sen(kään) jälkeen. Yllättäen ovat mielisairaalat kuulemma aika tuttuja paikkoja ja päihteet maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan