Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
221/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuttu tätä lukee, niin luultavasti tulen tunnistetuksi, mutta menköön :D

Eli, tässä joitakin erään exän aivoituksia:

- Laittoi töihin lähtiessään autoni renkaan päälle hiekkaa/kiviä, nähdäkseen olinko käynyt jossain päivän aikana. Tämä selvisi, kun erään kerran sanoin etten ollut käynyt missään ja exä jankutti vastaan ja ryhtyi h**rittelemaan. Lopulta lipsautti, että ei ne hiekka ja kivet itsestään renkaan päältä häviä. En oikeasti ollut sinä päivänä missään käynyt, mutta tulipa ilmi että tälläkin tavalla minua kytättiin.

- Halusin aloittaa rullaluistelemisen. Ehdotin, että jos aamuisin voisin käydä pikku lenkillä. Sain luvan vain sillä ehdolla, että menisin exän siskon kanssa. Yksin tai omien kavereiden kanssa ei käynyt. Jäi sitten menemättä.

- Penkoi usein asuntoni salaa läpi. Heitti roskiin mm. teiniaikaisen kihlasormukseni, jonka löysi jostain muun pikkutavaran seasta. Tuon vielä jotenkin ymmärsin. Mutta hävitti myös sähköhammasharjani vaihtopäät. Ilmeisesti ajatteli minun niitä hamstraavan siltä varalta, että saan jollekkin yövieraalle sitten antaa oman vaihtopään? :D Tämä exäni ei itse pessyt hampaitaan koskaan, joten hänelle oli ehkä uusi asia, että niitä päitä vaihdetaan ihan itseä varten aina silloin tällöin :D Tuo hampaiden pesemättömyys muuten aiheutti itselläni melkoisen kammon kaikkea läheistä kanssakäyntiä kohtaan hänen kanssaan, mikä tietysti hänen mielestään tarkoitti sitä, että petän häntä..

- Löysi asunnostani cd-levyn, jolle olin polttanut kaikki esikoiseni synnytyskuvat, ristiäiskuvat ja muut vauvakuvat, joissa sitten joissakin esiintyi myös lapseni isä, joka ei siis ole tämä mustasukkainen exä. Vaati että tuo levy kuvineen on heitettävä roskiin. "Karkasin" nopeasti levy mukanani työpaikalleni ja piilotin sinne, ja kun exä soitti perääni, väitin heittäneeni levyn jo roskiin. Hän oli sitten penkonut läpi jätesäkillisen roskia (mm. kakkavaippoja, ruokien tähteitä ym ällöttävää) varmistaakseen, että levy on todella siellä :D

- Öisin jos en saanut unta ja nousin ylös katsomaan telkkaria, tein kuulemma jotain pahuuksia ja puhelinta ei saanut sitten ainakaan ottaa mukaan olohuoneeseen.

- Minulla on jostain syystä aina ollut tapana pitää kännykkää näyttö alaspäin, jos se on vaikka pöydällä tai sohvalla tms.. Kaukosäädin myös painikkeet alaspäin. En tosiaan tiedä miksi. Mutta exän mielestä se tarkoitti sitä, että salailen jotain :D

Kaiken lisäksi tästä tyypistä oli erittäin hankala päästä eroon. Pyysin useamman kerran häntä keräämään kamppeensa ja poistumaan asunnostani lopullisesti. Silloin hän mm. uhkaili kertoa kaikki mahdolliset yksityis- ja intiimiasiani eteenpäin. Ja sen myös tekikin, kun vihdoin suostui häipymään. Pieni hinta siitä, että pääsin tyypistä eroon ja uskalsin taas poistua välillä kotoakin. Huvittavaa myös se, että kuulin jälkeenpäin exän rehvastelleen pettäneensä itse minua. En kyllä vaan millään käsitä missä välissä hän ehti, kun kaiken vapaa-aikansa käytti minun vahtimiseeni, yksin kävi ainoastaan töissä :) Mutta jos totta olikin, niin onnea ja kunnioitusta vaan siitä hänelle :D Itse en koskaan ollut edes harkinnut pettämistä, eroa kylläkin, kun nämä sairaat piirteensä tulivat esiin..

No tässä tyypillinen khihihii-tyyppi, on ne mihet hassuja, kun ne on niiiiiin mustiksii. Ja rooliin kelpaa todelliselta saaliilta kuulostava hyypiö, jonka hengitys haisee ehanalta. Mut se on ilmeisesti saanut tämän mimmin tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja halutuksi. :D Oi, ehana nuhruinen ja tuhruinen elämä.

Sinäkö se siellä, exäni, tai joku hänen sisaruksistaan? :D Sanoinhan, että tulen kyllä tästä tunnistetuksi..

Vierailija
222/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua ja surullista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

* Puhelutiedot myös tietty tarkastettiin, puheluminuutteja myöten.

Huh huh. Tää vetää jo pohjat.

Voi kuule tietäisitkin miten tarkasti syynäsi myös tietokoneeni sivuhistoriat, kun niistä ei löytynyt mitään niin käytiin läpi evästeet ja vielä niidenkin takaa jotain selaushistoriasta kertovaa :DD

Juu, naurattaa onneksi vaan enää nykyään, onhan tuo nyt helvetti niin sekoa touhua.

- Tuo lainaamasi

ei hitto oikeasti. kerro tarkemmin lisää, nimittäin toi menee jo niin överiksi, menee todella syvälle tutkiessaan noita, sopisi rikosetsiväksi ihan. no, toisaalta mulla oli se mies, joka teki mulle niitä pillutarkastuksia :D

Niin no nyt kun sanoit niin varmaan olisikin pärjännyt elämässään, jos olisi suunnannut tuon sairaalloisen tonkimisvaiston vaikka rikostutkintaan :'D

Ei mutta onneksi näille voi nykyään jo nauraa, vaikka ei silloin kyllä naurattanut.

Niin ja tietty nämä somet joita silloin oli (irc-galleria ja oliko jotain muutakin, en muista) piti hänen kahlata läpikotaisin, tiukasti katsoen jokaisen kommentin ja sen lähettäjän.

Ai mutta, tulikin vielä mieleen: tyypillä oli armeija tulossa silloin, ja kuumeisesti pohti miten me järjetellään asiat etten pääse pettämään hänen ollessaan intissä. Sitten eräänä päivänä välähti: mehän hankitaan lapsi! Minä olisin raskaana hänen inttiajan, niin on edes vähän estetty mahdollisia pettämisiäni :DDD Juu ei todellakaan onneksi lasta hankittu hänen kanssaan.

Mun eksä taas puolestaan hommasi itsensä ulos intistä, enkä oikein edes tiedä, miten onnistuikin siinä. Myös pikakihlasi minut lyhen armeija-aikansa aikana. 

Vierailija
224/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asensin tietokoneelle salasanojen kopiomisohjelman. Luki sähköpostiani usean kuukauden ajan, mutta jäi kiinni kun huomasin asian vahingossa. Olin todella raivona, mies tietenkin itse oli lukenut sähköposteja omien lasiensa läpi, siellä oli posteja mies- ja naispuolisilta kavereilta. Myös tekstiviestejä luki kännykästä, jäi monta kertaa kiinni. Jos tapasin miespuolisen ihmisen kahvilassa, niin ei ollut kuulemma hyvä juttu koska voi syntyä seksuaalinen jännite....

Tuo mies on ollut exä jo monta vuotta ja hyvä niin. 

Vierailija
225/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ihan omat ongelmat tuntuu mitättömiltä näitä tarinoita lukiessa :(

Vierailija
226/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Puhelinta tarkisteli, annoin luvan kun ei salattavaakaan ollut. Tarkistin AIVAN kaiken, viestilaskureita myöten ja vertasi niitä saapuneet -kansiooni, jotta näkee olenko poistellut salarakkaiden viestejä. Kun mitään ei löytynyt, vaikutti pikemminkin pettyneeltä kuin helpottuneelta... Joskus sitten, kun oikein pitkän viestin nuo vanhat puhelimet lukivat kahdeksi viestiksi, niin laskurissa näkyi esim. 4 viestiä ja kansiossa 3. Tässä kohtaa oli ihan innoissaan, että "nyt perkele sä olet poistanut täältä viestin, varmasti oli joku miehen lähettämä tunnusta saatana!".

Voi kuule tietäisitkin miten tarkasti syynäsi myös tietokoneeni sivuhistoriat, kun niistä ei löytynyt mitään niin käytiin läpi evästeet ja vielä niidenkin takaa jotain selaushistoriasta kertovaa :DD

Juu, naurattaa onneksi vaan enää nykyään, onhan tuo nyt helvetti niin sekoa touhua.

- Tuo lainaamasi

ei hitto oikeasti. kerro tarkemmin lisää, nimittäin toi menee jo niin överiksi, menee todella syvälle tutkiessaan noita, sopisi rikosetsiväksi ihan. no, toisaalta mulla oli se mies, joka teki mulle niitä pillutarkastuksia :D

Niin no nyt kun sanoit niin varmaan olisikin pärjännyt elämässään, jos olisi suunnannut tuon sairaalloisen tonkimisvaiston vaikka rikostutkintaan :'D

Ei mutta onneksi näille voi nykyään jo nauraa, vaikka ei silloin kyllä naurattanut.

Niin ja tietty nämä somet joita silloin oli (irc-galleria ja oliko jotain muutakin, en muista) piti hänen kahlata läpikotaisin, tiukasti katsoen jokaisen kommentin ja sen lähettäjän.

Ai mutta, tulikin vielä mieleen: tyypillä oli armeija tulossa silloin, ja kuumeisesti pohti miten me järjetellään asiat etten pääse pettämään hänen ollessaan intissä. Sitten eräänä päivänä välähti: mehän hankitaan lapsi! Minä olisin raskaana hänen inttiajan, niin on edes vähän estetty mahdollisia pettämisiäni :DDD Juu ei todellakaan onneksi lasta hankittu hänen kanssaan.

Mun eksä taas puolestaan hommasi itsensä ulos intistä, enkä oikein edes tiedä, miten onnistuikin siinä. Myös pikakihlasi minut lyhen armeija-aikansa aikana. 

Mitä olen kuullut, niin eipä siellä kai muuta tarvitse kuin sanoa, että vanne kiristää ja pää hajoo.

Vierailija
227/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tuo lainaamasi

Mitä olen kuullut, niin eipä siellä kai muuta tarvitse kuin sanoa, että vanne kiristää ja pää hajoo.

Niin ja sairaalloisen mustasukkaisellahan tuo on totta. Vanne puristuu, kun tyttöystävä viilettää vapaana ja toinen on pakotettu kasarmille. 

Vierailija
228/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sanomaan läheisille, että eivät ota minuun mitään yhteyttä, minä soitan kun soitan. Puhelimen äänet saivat miehen aina hermoromahduksen partaalle ja jos piti äänettömällä, niin vielä isompi riita. Jos vaikka puhelin piippasi akun loppumista, niin se oli *joku mies saatana*.

Vierailija
229/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin sanomaan läheisille, että eivät ota minuun mitään yhteyttä, minä soitan kun soitan. Puhelimen äänet saivat miehen aina hermoromahduksen partaalle ja jos piti äänettömällä, niin vielä isompi riita. Jos vaikka puhelin piippasi akun loppumista, niin se oli *joku mies saatana*.

Anteeksi mutta: :DDDDD Kas kun ei kieltänyt koko puhelinta sinulta kotioloissa.

Vierailija
230/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin että mun exä oli maailman sairain...ja sit luin nää jutut...HUH HUH, näin paljon näin sairaita ihmisiä, surullista ja pelottavaa! Tuossa kyllä mielenterveys tuhoutuu.

Vierailija
231/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kun luulin että mun exä oli maailman sairain...ja sit luin nää jutut...HUH HUH, näin paljon näin sairaita ihmisiä, surullista ja pelottavaa! Tuossa kyllä mielenterveys tuhoutuu.

Sama täällä. Omat kokemukset ei ole lähellekään samaa tasoa, mitä täältä saa lukea.

Vierailija
232/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus exän kanssa velipuoleni lapsen ristiäisissä. Velipoika oli kerrankin siistinyt reuhkapartansa ja tukkansa juhlaa varten. Sanoin exälleni, että "olipas broidi kerrankin komiana". Ex tuli tästä mustikseksi ja syytti minua, että katselen velipuoltani sillä silmällä. :DD Perusteli vielä, että kun ollaan biologisesti vain sisarpuolia, niin varmasti voisin tuntea veljeä kohtaan muutakin kuin sisaruutta.

Oli niin hämmentävä ja oksettava väite, että pidin aluksi vitsinä, mutta ex oli ihan tosissaan!

Vierailija
233/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli varma, että petän häntä erään erittäin hyvän (miespuolisen) ystäväni kanssa. Kerran sain luvan lähteä tämän ystäväni kanssa piknikille/pussikaljalle puistoon, vaikkakin hyvin vastahakoisesti. Myöhemmin kotiin palattuani selvisi, että mies oli seurannut minua ja kykkinyt koko istuskelun ajan takanamme pusikossa kuuntelemassa mitä puhuimme. Sehän kiehui kiukusta, kun olin kehdannut mainita joitakin suhteemme ongelmia. Mies oli näin ollen täysin varma, että halusin vain päästä ystäväni kanssa sänkyyn.

Tuli mieleen toinenkin hyvä esimerkki. Mies ilmoitti lähtevänsä vanhempiensa luo reilun sadan kilometrin päähän. Pyysin sitten tylsän illan välttääkseni erään toisen miespuolisen ystäväni (ystävä vuosien takaa) istumaan iltaa kanssani keskustan pubiin. Pubissa aloin saada kummallisia tekstiviestejä mieheltäni, kun hän sai tietää, että olen toisen miehen kanssa ulkona. TässäKÄÄN ei ollut mitään kaveruutta kummempaa. Tykättiin vaan istua ja muistella vanhoja. Kaiken lisäksi mieskin tunsi tämän kaverin. Lopulta aikani syytteleviin tekstareihin vastattuani kyllästyin ja totesin ystävälleni, että ilmeisesti miehelle oli suurikin ongelma, kun kehtasin poistua kotoani ilman häntä ja ehdotin, että menisimme vaikka pelaamaan lautapelejä hetkeksi meille josko se siitä rauhoittuisi. Tämä oli näennäisesti miehelleni ensin ok, mutta päästyämme Trivial Pursuitin pyörteisiin sain puhelinsoiton. Mies ilmoitti, että hän on ollut baarissa ryyppäämässä ja näki minut tämän ystäväni kanssa (HUOM! Miehen piti olla yli sadan kilometrin päässä) ja mikäli en saman tien heittäisi ystävääni ulos todistaakseni rakkauttani häntä kohtaan, olisi suhteemme siinä. Viimeinen bussi, jolla ystäväni olisi päässyt kotiin meni yhdeltätoista (mies tiesi tämän) ja puhelu tuli 20min. yli. Ystäväni joutui näin ollen kävelemään kuusi kilometriä kotiinsa keskellä yötä. Voi hyvä elämä, miksen vaan sanonut tuolloin jo exälleni, että soronoo? Onneksi tein sen kuitenkin myöhemmin.

Sanoit siis silloiselle miehellesi "ihan sama." minua aina huvittaa, kun porukka ei tajua sanan soronoo merkitystä mutta käyttää sitä silti :D

Eikös tuohon sovi ihan hyvin todeta eksälle, että ihan sama, ei kiinnosta enää????

Vierailija
234/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuttu tätä lukee, niin luultavasti tulen tunnistetuksi, mutta menköön :D

Eli, tässä joitakin erään exän aivoituksia:

- Laittoi töihin lähtiessään autoni renkaan päälle hiekkaa/kiviä, nähdäkseen olinko käynyt jossain päivän aikana. Tämä selvisi, kun erään kerran sanoin etten ollut käynyt missään ja exä jankutti vastaan ja ryhtyi h**rittelemaan. Lopulta lipsautti, että ei ne hiekka ja kivet itsestään renkaan päältä häviä. En oikeasti ollut sinä päivänä missään käynyt, mutta tulipa ilmi että tälläkin tavalla minua kytättiin.

- Halusin aloittaa rullaluistelemisen. Ehdotin, että jos aamuisin voisin käydä pikku lenkillä. Sain luvan vain sillä ehdolla, että menisin exän siskon kanssa. Yksin tai omien kavereiden kanssa ei käynyt. Jäi sitten menemättä.

- Penkoi usein asuntoni salaa läpi. Heitti roskiin mm. teiniaikaisen kihlasormukseni, jonka löysi jostain muun pikkutavaran seasta. Tuon vielä jotenkin ymmärsin. Mutta hävitti myös sähköhammasharjani vaihtopäät. Ilmeisesti ajatteli minun niitä hamstraavan siltä varalta, että saan jollekkin yövieraalle sitten antaa oman vaihtopään? :D Tämä exäni ei itse pessyt hampaitaan koskaan, joten hänelle oli ehkä uusi asia, että niitä päitä vaihdetaan ihan itseä varten aina silloin tällöin :D Tuo hampaiden pesemättömyys muuten aiheutti itselläni melkoisen kammon kaikkea läheistä kanssakäyntiä kohtaan hänen kanssaan, mikä tietysti hänen mielestään tarkoitti sitä, että petän häntä..

- Löysi asunnostani cd-levyn, jolle olin polttanut kaikki esikoiseni synnytyskuvat, ristiäiskuvat ja muut vauvakuvat, joissa sitten joissakin esiintyi myös lapseni isä, joka ei siis ole tämä mustasukkainen exä. Vaati että tuo levy kuvineen on heitettävä roskiin. "Karkasin" nopeasti levy mukanani työpaikalleni ja piilotin sinne, ja kun exä soitti perääni, väitin heittäneeni levyn jo roskiin. Hän oli sitten penkonut läpi jätesäkillisen roskia (mm. kakkavaippoja, ruokien tähteitä ym ällöttävää) varmistaakseen, että levy on todella siellä :D

- Öisin jos en saanut unta ja nousin ylös katsomaan telkkaria, tein kuulemma jotain pahuuksia ja puhelinta ei saanut sitten ainakaan ottaa mukaan olohuoneeseen.

- Minulla on jostain syystä aina ollut tapana pitää kännykkää näyttö alaspäin, jos se on vaikka pöydällä tai sohvalla tms.. Kaukosäädin myös painikkeet alaspäin. En tosiaan tiedä miksi. Mutta exän mielestä se tarkoitti sitä, että salailen jotain :D

Kaiken lisäksi tästä tyypistä oli erittäin hankala päästä eroon. Pyysin useamman kerran häntä keräämään kamppeensa ja poistumaan asunnostani lopullisesti. Silloin hän mm. uhkaili kertoa kaikki mahdolliset yksityis- ja intiimiasiani eteenpäin. Ja sen myös tekikin, kun vihdoin suostui häipymään. Pieni hinta siitä, että pääsin tyypistä eroon ja uskalsin taas poistua välillä kotoakin. Huvittavaa myös se, että kuulin jälkeenpäin exän rehvastelleen pettäneensä itse minua. En kyllä vaan millään käsitä missä välissä hän ehti, kun kaiken vapaa-aikansa käytti minun vahtimiseeni, yksin kävi ainoastaan töissä :) Mutta jos totta olikin, niin onnea ja kunnioitusta vaan siitä hänelle :D Itse en koskaan ollut edes harkinnut pettämistä, eroa kylläkin, kun nämä sairaat piirteensä tulivat esiin..

No tässä tyypillinen khihihii-tyyppi, on ne mihet hassuja, kun ne on niiiiiin mustiksii. Ja rooliin kelpaa todelliselta saaliilta kuulostava hyypiö, jonka hengitys haisee ehanalta. Mut se on ilmeisesti saanut tämän mimmin tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja halutuksi. :D Oi, ehana nuhruinen ja tuhruinen elämä.

On sulla huvit :) Koklaa vaikka jos telkusta tulisi jotain kivaa. 

Vierailija
235/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli varma, että petän häntä erään erittäin hyvän (miespuolisen) ystäväni kanssa. Kerran sain luvan lähteä tämän ystäväni kanssa piknikille/pussikaljalle puistoon, vaikkakin hyvin vastahakoisesti. Myöhemmin kotiin palattuani selvisi, että mies oli seurannut minua ja kykkinyt koko istuskelun ajan takanamme pusikossa kuuntelemassa mitä puhuimme. Sehän kiehui kiukusta, kun olin kehdannut mainita joitakin suhteemme ongelmia. Mies oli näin ollen täysin varma, että halusin vain päästä ystäväni kanssa sänkyyn.

Apua en kestä :'DDDD

Vähän olen väsynyt, mutta ei helvetti tuo mielikuva äijästä kykkimässä jossain helvetin pusikossa vakoilemassa piknikillä olevaa tyttöystäväänsä :DD

Vierailija
236/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex kyttäsi otinko e-pillerin joka päivä. Jos otin niin petin. Tässä on varmaan joku logiikka.

Luulikohan, että e-pilleri otetaan vain niinä päivinä kun harrastetaan seksiä??

Vierailija
237/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli hiivatulehdus ja eksä raivostui siitä ihan järjettömästi, huusi ja haukkui huoraksi ja sanoi että olen saanut sukupuolitaudin kun olen jakanut pillua kaupungilla käydessäni. Ei auttanut vaikka linkkasin netistä monta sivua, joissa sanotaan ettei hiiva ole sukupuolitauti ja voi tulla ihan itsestään...

Vierailija
238/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi tästä tyypistä oli erittäin hankala päästä eroon. Pyysin useamman kerran häntä keräämään kamppeensa ja poistumaan asunnostani lopullisesti. Silloin hän mm. uhkaili kertoa kaikki mahdolliset yksityis- ja intiimiasiani eteenpäin. Ja sen myös tekikin, kun vihdoin suostui häipymään. Pieni hinta siitä, että pääsin tyypistä eroon ja uskalsin taas poistua välillä kotoakin...

Ei v**u :D

Vierailija
239/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla myös miesten tarinoita sairaalloisen mustasukkaisista naisista. Vai onko tosiaan niin, että miehet ovat yliedustettuina tämänkaltaisissa toimissa?!

Vierailija
240/3463 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli väkivaltainen ja vainoharhainen. Kerran oltiin paikallisessa kuppilassa isohkolla kaveriporukalla. Yhtäkkiä exäni katosi. No, ilta jatkui vielä parisen tuntia. Tämä oli aikaa ennen kännyköitä. Exä harrasti muutenkin näitä katoamisia, joten mitäs siinä olisikaan voinu tehdä. Yllätys oli suuri, kun tultiin ulos kuppilasta, niin exäni makaa siinä kuppilan ikkunoiden alla "sammuneena". Heittäytyi sammuneeksi, koska ei kehdannu paljastaa porukan miehille, että oli koko sen ajan ikkunan takana kyttäämässä meitä. Kotona paljasti, että oli tiiraillu mua koko sen pari tuntia ikkunan läpi, että onko mulla sutinaa niiden kavereiden kanssa ja sainkin taas kuulla olevani kunnon h**a :D