Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häävieraan näkökulmasta ajateltuna, mikä on ollut häissä ikävintä/huonointa/tylsintä/epäonnistuneinta?

Vierailija
12.05.2016 |

Jos yrittää välttää muiden tekemiä sudenkuoppia, saisi ehkä järjestettyä vieraillekin kivat häät. Hääparillehan se päivä on joka tapauksessa ikimuistoinen, mutta jotta vieraillakin olisi hauskaa, olisi kiva kuulla häävieraiden kokemuksia pilalle menneistä häistä.

Kommentit (2309)

Vierailija
341/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääpaikan pöydissä oli  sydäntarroin koristellut kuittipiikit. Kun viimein hikisinä ja noin 2 tunnin odottelun jälkeen pääsimme sisään juhlapaikkaan ja löysimme istumapaikamme. Saimme alkaa ensimmäisen "leikin" jonka ideana oli  täyttää pöytäkunnan piikki nopeiten seteleillä. Voittaja pöytä saisi ottaa ensiksi ruokaa ja juomaa buffasta. Kukaan ei saanut mitään, ei edes vettä, ennenkuin piikit olivat täynnä. Itselläni oli vain 30e taksia varten, sekin kortilla. Käsilaukuni sivutaskussa 7 euroa joista  5 pistin piikkiin.

Olin vasta valmistunut samasta koulusta kuin morsian, mutta työtön. Olin ostanut parille noin 100e lahjan, mistä morsiuspari oli ilahtunut. tähän tietysti matkat ja juhlaasu päälle, olin lähes PA.

Seuraavaksi oli ruokailu ja sitten muutama puhe, morsiammen äiti kyynelehtien kertoi kuinka morsiusparilla oli vauvahaaveita. Samaan aikaan pöytiin kannettiin tarjottimella säästöpossut jonne taas vedottiin sujauttamaan omantunnon mukaan rahaa niitä tulevia vauveleita varten. Sinne tungin sitten sen 2e ja muutaman pikku hilun mitä minulla oli. morsiammelle kerkesin jutella 2 lausetta. Ketään muita en tuntenut. 

Muutaman leikin lopuksi morsian ryöstettiin ja taas kuljettiin hattu kourassa ympäri salia jotta morsian saataisiin takaisin ja kahvitus voisi alkaa.

Näitä rahankeruu juttuja oli näppärästi soviteltu joka mutkaan mihin mahdollista jopa wc-oli maksullinen johon kyllä sitten pääsin ilmaiseksi koska minulla ei ollut käteistä mistä antaa, jonaka jouduin "todistamaan" kaatamalla laukkuni ja lompsani sisällön tiskiin. 

Jäi kyllä paskanmaku suuhun näistä häistä ja pariskunta ei enää kauan kuulunut ystäviini. Ovat jo muuten eronneet, rahat jotka kerjättiin häissä vauvoja tms. varten käytettiin Thaimaan lomaan. Lapsia heille ei koskaan tullut. Mainittakoon vielä että kyse ei ollut mistään köyhästä suvusta tai köyhästä perheestä tai köyhästä parista.

Tämä on kyllä jo pohjanoteeraus: maksullinen wc ja laukun ja lompakon tarkistus?! Vaikuttaa lähinnä jo ryöstöltä! Kuittipiikit, joihin pakotetaan laittamaan rahaa? Voiko näin törppöjä häiden järjestäjiä edes olla? Kuulostaa aivan uskomattomalta...

Itsekin olen ollut häissä joissa törkeästi vieraita pakotettiin antamaan rahaa. Oli morsiammen ryöstö ja hattu lähti kiertämään. Kun hattu pääsi takaisin mistä oli tullutkin kierrettyään kaikki vieraat alkoi hirveä mesoominen että mitä te näin vähät ootte laittaneet, ei tällä morsianta takaisin saada ja hattu kiertämään taas. Ihmiset vaivautuneina kaivelivat lompakoitaan ja lisäsivät rahaa. Tämäkään ei kelvannut vaan  huudon säestämänä sulhanen ja bestman?(en tiedä) vaativat ihmisiä laittamaan lisää rahaa. Meni jollekkin papalle että NO REINO ainakin laittaa lisää eihän sulla rahasta ole pulee ja Reino alkaa kaivella lompakkoa esiin ja vetäsee sieltä 50e tiputtaa hattuun, ei riitä, lisää olis saatava kun olihan sulla siellä niitä 50enemmänkin. Sitä oli järkyttävää seurata vierestä o_o Tää Reino taisi lopulta kaataa kiusaantuneena koko lompakon sisällön hattuun painostettuna. 

Olen ollut samantapaisissa häissä (serkkupoika meni vihille). Siellä ei muka kertynyt kaason ja bestmanin mielestä tarpeeksi rahaa ensimmäisellä kierroksella, joten lahjalaatikko uudestaan kiertoon, ensimmäiseksi morsiamen isälle. Tämä kilisti lasiaan ja ilmoitti, että nyt on se tilanne, että morsianta ei saada takaisin, jos ei makseta lisää. Hän on maksanut näistä häistä jo 3000 e, enempää hän ei aio antaa ja toivoo, että häävieraatkin ymmärtävät olla antamatta lisää. Tärkeintä on, että vieraat ovat tulleet yhdessä iloitsemaan Katrin ja Petrin avioliiton solmimisesta. Seuraavaksi piti vuorossa olla hääkakun leikkaamisen, mutta koska morsianta ei saada takaisin, niin otetaan edes kahvia. Ja niin setä vaimoineen marssi kahvipöytään, otti pakkopullaa ja kupillisen kahvia jättäen kaason ja bestmanin tuijottamaan suu auki peräänsä.

:D Palasiko morsian takaisin juhliin?

En ymmärrä, millä logiikalla rahan kerjääminen juhlissa olisi ok. Ja huom, perusteltua rahalahjatoivetta en pidä kerjäämisenä. Mutta siis silloin kun ollaan jo juhlissa, niin lahjat on annettu ja siihen pitäisi tyytyä. Morsiamenryöstön lunnaina pitäisi olla jotain aineetonta, mikä jo sellaisenaan käy ohjelmaksi.

Vierailija
342/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääpaikan pöydissä oli  sydäntarroin koristellut kuittipiikit. Kun viimein hikisinä ja noin 2 tunnin odottelun jälkeen pääsimme sisään juhlapaikkaan ja löysimme istumapaikamme. Saimme alkaa ensimmäisen "leikin" jonka ideana oli  täyttää pöytäkunnan piikki nopeiten seteleillä. Voittaja pöytä saisi ottaa ensiksi ruokaa ja juomaa buffasta. Kukaan ei saanut mitään, ei edes vettä, ennenkuin piikit olivat täynnä. Itselläni oli vain 30e taksia varten, sekin kortilla. Käsilaukuni sivutaskussa 7 euroa joista  5 pistin piikkiin.

Olin vasta valmistunut samasta koulusta kuin morsian, mutta työtön. Olin ostanut parille noin 100e lahjan, mistä morsiuspari oli ilahtunut. tähän tietysti matkat ja juhlaasu päälle, olin lähes PA.

Seuraavaksi oli ruokailu ja sitten muutama puhe, morsiammen äiti kyynelehtien kertoi kuinka morsiusparilla oli vauvahaaveita. Samaan aikaan pöytiin kannettiin tarjottimella säästöpossut jonne taas vedottiin sujauttamaan omantunnon mukaan rahaa niitä tulevia vauveleita varten. Sinne tungin sitten sen 2e ja muutaman pikku hilun mitä minulla oli. morsiammelle kerkesin jutella 2 lausetta. Ketään muita en tuntenut. 

Muutaman leikin lopuksi morsian ryöstettiin ja taas kuljettiin hattu kourassa ympäri salia jotta morsian saataisiin takaisin ja kahvitus voisi alkaa.

Näitä rahankeruu juttuja oli näppärästi soviteltu joka mutkaan mihin mahdollista jopa wc-oli maksullinen johon kyllä sitten pääsin ilmaiseksi koska minulla ei ollut käteistä mistä antaa, jonaka jouduin "todistamaan" kaatamalla laukkuni ja lompsani sisällön tiskiin. 

Jäi kyllä paskanmaku suuhun näistä häistä ja pariskunta ei enää kauan kuulunut ystäviini. Ovat jo muuten eronneet, rahat jotka kerjättiin häissä vauvoja tms. varten käytettiin Thaimaan lomaan. Lapsia heille ei koskaan tullut. Mainittakoon vielä että kyse ei ollut mistään köyhästä suvusta tai köyhästä perheestä tai köyhästä parista.

Tämä on kyllä jo pohjanoteeraus: maksullinen wc ja laukun ja lompakon tarkistus?! Vaikuttaa lähinnä jo ryöstöltä! Kuittipiikit, joihin pakotetaan laittamaan rahaa? Voiko näin törppöjä häiden järjestäjiä edes olla? Kuulostaa aivan uskomattomalta...

Itsekin olen ollut häissä joissa törkeästi vieraita pakotettiin antamaan rahaa. Oli morsiammen ryöstö ja hattu lähti kiertämään. Kun hattu pääsi takaisin mistä oli tullutkin kierrettyään kaikki vieraat alkoi hirveä mesoominen että mitä te näin vähät ootte laittaneet, ei tällä morsianta takaisin saada ja hattu kiertämään taas. Ihmiset vaivautuneina kaivelivat lompakoitaan ja lisäsivät rahaa. Tämäkään ei kelvannut vaan  huudon säestämänä sulhanen ja bestman?(en tiedä) vaativat ihmisiä laittamaan lisää rahaa. Meni jollekkin papalle että NO REINO ainakin laittaa lisää eihän sulla rahasta ole pulee ja Reino alkaa kaivella lompakkoa esiin ja vetäsee sieltä 50e tiputtaa hattuun, ei riitä, lisää olis saatava kun olihan sulla siellä niitä 50enemmänkin. Sitä oli järkyttävää seurata vierestä o_o Tää Reino taisi lopulta kaataa kiusaantuneena koko lompakon sisällön hattuun painostettuna. 

Olen ollut samantapaisissa häissä (serkkupoika meni vihille). Siellä ei muka kertynyt kaason ja bestmanin mielestä tarpeeksi rahaa ensimmäisellä kierroksella, joten lahjalaatikko uudestaan kiertoon, ensimmäiseksi morsiamen isälle. Tämä kilisti lasiaan ja ilmoitti, että nyt on se tilanne, että morsianta ei saada takaisin, jos ei makseta lisää. Hän on maksanut näistä häistä jo 3000 e, enempää hän ei aio antaa ja toivoo, että häävieraatkin ymmärtävät olla antamatta lisää. Tärkeintä on, että vieraat ovat tulleet yhdessä iloitsemaan Katrin ja Petrin avioliiton solmimisesta. Seuraavaksi piti vuorossa olla hääkakun leikkaamisen, mutta koska morsianta ei saada takaisin, niin otetaan edes kahvia. Ja niin setä vaimoineen marssi kahvipöytään, otti pakkopullaa ja kupillisen kahvia jättäen kaason ja bestmanin tuijottamaan suu auki peräänsä.

Olisin taputtanut jos olisin ollut paikalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää häitä järjestäessänne, paljonko ne tulevat maksamaan rahaa ja vaivaa vieraille. Ei ole kiva, jos suurin osa vieraista joutuu matkustamaan juhliin 300km päästä ja kustantamaan kaikki siirtymiset ja yöpymiset itse. Hääpari tietenkin toivoo vain rahaa lahjaksi.

Itse jään tulevana kesänä ystäväni häistä pois, koska minulla ei vain ole 170-200e laittaa yhteen iltaan. Pois jää varmasti moni muukin.

Paljonko sitten häistä saisi aiheutua vieraille kuluja? Nolla euroako? Pitäisikö parin maksaa niin matka- ja majoituskulut kuin asukin? Mitä sitten seuraavaksi? Vieraille tuntipalkka siitä, että tulevat paikalle?

Minusta häistä saa aiheutua vieraalle kuluja muutama kymmenen euroa, ei yhtään enempää. Tämä on otettava huomioon häitä suunniteltaessa.

Olen menossa kesällä häihin, jotka pidetään noin 400km päässä meiltä. Mukaan tulee koko 7 hlön perhe eli puolisoni lisäksi 5 lasta. Junayhteyttä ei ole, joten on mentävä kahdella henkilöautolla, yhteen emme mahdu. Näin iso perhe tarvitsee vähintään kaksi hotellihuonetta, yhteen emme mahdu vaikka olisi ns perhehuone. Miehellä ja minulla on vanhoja vaatteita, mutta kasvuikäiset lapset tarvitsevat kaikki uudet vaatteet ja mahdollisesti kengätkin. No ehkä nuorimmalle löytyy jotain käytettyä toisilta lapsilta, koska sukupuoli passaa. (En todellakaan pue keskimmäistä poikaa tyttöjen vanhoihin mekkoihin.) Häälahja kustantaa varmaan 100 euroa.

Hääparin koko suku asuu täällä 400 km päässä, vain muutama ystävä asuu lähellä hääpaikkaa. Koko suku on myös innoissaan lähdössä häihin. Kenellekään ei ole edes juolahtanut mieleen vaatia, että hääparin pitäisi siirtää häänsä tänne suvun keskelle. Ehkä me pidämme sukulaisistamme enemmän kuin sinä.

Kyllähän teiltäkin jo tuolla alkuperäisellä (muutaman kympin / henkilö) budjetilla tulee käytettäväksi kolmisen sataa euroa. Kyllä sillä jo noita lueteltuja juttuja irtoaa, jos on ollenkaan hintatietoinen. 

Itse en kyllä osaa laskea mitään vaatteita hääkuluihin (jollei kyse ole morsiamesta ja valkoisesta hääpuvusta), koska ne vaatteethan jäävät vieraalle käytettäviksi muissakin juhlissa. Ok, teen myönnytyksen ohuiden sukkahousujen kohdalla, ne voidaan laskea koska ne eivät välttämättä pysy ehjinä päivää pitempään. (Jos sitäkään.)

On aina niin noloa yrittää ylentää itseään muiden kustannuksella. Ehkä teillä on käytössänne enemmän rahaa kuin aiemmalla kommentoijalla (tai esim. vähemmän häitä joihin teidät kutsutaan...), se ei tarkoita sitä että te "pitäisitte sukulaisistanne enemmän" kuin se joka ei halua heittää koko kesälomansa budjettia yksiin juhliin (joissa on vain vieraan roolissa). Noloa, ja tökeröä.

Vierailija
344/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "kadettihäissä" (eli sulhanen on kadetti ja menee vihille univormussaan) aina tapana kerjätä vierailta rahaa siihen miekkaan? Kolikothan ei käy, vaan pitää olla seteleitä, jotka lävistetään miekkaan. Muutaman kerran olen tähän törmännyt ja pitänyt todella mauttomana.

Vierailija
345/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko "kadettihäissä" (eli sulhanen on kadetti ja menee vihille univormussaan) aina tapana kerjätä vierailta rahaa siihen miekkaan? Kolikothan ei käy, vaan pitää olla seteleitä, jotka lävistetään miekkaan. Muutaman kerran olen tähän törmännyt ja pitänyt todella mauttomana.

Sukulaisen häissä 90-luvun puolivälissä tehtiin noin.

Vierailija
346/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia: ruokailu aloitetaan liian myöhään = kiukkunälkä vie fiilikset; juotavaa saa vain tarjoilijoilta = pullo on aina tyhjä sinun kohdallasi; sinulle katetaan paikka tuntemattomien kanssa samaan pöytään ja kaverit ovat keskenään omassa pöydässään; tai sinulle katetaan paikka äitisi/isäsi/siskosi viereen, vaikka juhlissa olis serkkuja, joita et ole nähnyt pitkään aikaan. Pikkulapsiperheen vanhemmat istutetaan omien lasten ja toisen perheen lasten väliin = laatuaikaa lastenpöydässä. Onhan näitä. Omaan fiilikseen vaikuttaa eniten se, että ruokaa ja juomaa joutuu odottamaan ja/tai pöytäseuran kanssa ei voi rentoutua. Leikeillä ja muulla tilpehöörillä ei ole niin väliä. Bändikin saa olla huono ja servetit rumia, mutta ruoan on oltava hyvää ja sitä on oltava riittävästi.

Vierailija
347/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos joku haluaa, että häät veetuttaa vieraita jälkeen päin, niin rahankerjuu on siihen oiva keino. Sillä pääsee myös ei-toivotuista ystävistä eroon, tosin ehkä myös toivotuistakin. 

Kaikki isommat häät, ne harvat, missä olen ollut, ovat päättyneet eroon. 

Vierailija
348/2309 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian kauan puheita. 1-3 lyhyehköä puhetta tai vaihtoehtoisesti yksi vähän pidempi. Puheen pitää olla myös hauska mutta ei missään tapauksessa saa nolata hääparia tai ketään muutakaan.

Ei leikkejä. Jos ihan välttämättä haluatte leikkejä, kysykää osallistujilta suostumus etukäteen tai ottakaa vapaaehtoisia yleisöstä. Ketään ei saa pakottaa eikä edes painostaa tai edes suostutella. Täysi vapaaehtoisuus. Itse lähtisin kotiin kesken häiden jos minua yritettäisiin pakottaa johonkin typerään leikkiin.

Hyvää vaihtelevaa musiikkia ja mielellään vähän sekaisin eri aikakausilta että kaikki viihtyvät. Jos musiikkina on pelkkiä nykyhittejä tai diskomusiikkia niin kaikki yli 25v kyllästyy helposti. Jos taas pelkkää valssia ja tangoa, niin nuorempi polvi ei osaa. 60-luvulla syntyneet ja sitä vanhemmat osaavat usein tanssia. Noin 70-luvun vaihteessa menee raja ja sitä nuoremmat harvoin osaavat. Eikä musiikiksi sitten mitään jazzia, bluesia tai oopperaa ellei todellakin yleisöstä 80% ole oikeasti niiden ystäviä. Niitä voi toki olla esim ruokailun aikana taustamusiikkina jos haluatte.

Alkoholijuomia ja alkoholittomia juomia ja selkeästi merkittynä ettei lapset illan humussa vahingossa mene väärille booleille. Ellei ole boolia, juomalippuja, tarjoilijoita tms riittävästi. 

Ruoan kanssa alkoholittomana vaihtoehtona jotain muutakin kuin limsaa. Jos olen autolla liikenteessä eli selvänä, en taatusti syö ruokaani limsan kanssa. Minulle kelpaa tavallinen vesi, mutta moni pitää vichyä/mehua/kotikaljaa parempana. Jotkut voivat haluta myös maitoa ruoan kanssa. Häissä on kuitenkin niin monta sukupolvea, että mukaan mahtuu niitäkin, joille on toitotettu koko ikänsä että maitoa pitää juoda. Esimerkiksi minun mummoni ja isäni eivät voisi kuvitellakaan juovansa ruoan kanssa muuta kuin maitoa. Viiniin he eivät koske pitkällä tikullakaan vaikka muutoin voivat ottaa alkoholia. ;-) Itse juon viiniä kyllä.

Ja jättäkää ne hääkarkit ja ihme paperikoristukset ja kaikenmaailman erikoistilpehöörit katossa ja pöytäliinoissa ja kutsukorteissa ja kirkossa ja joka paikassa pois, ihan turhia. Panostakaa sekin raha vaikka ruokaan/ juomaan tai musiikkiin. Väki arvostaa sitä paljon enemmän. Olen ollut joskus sellaisissa häissä että joka paikka kirkosta lähtien oli täynnä kaikenmaailman koristeita ja se näytti lähinnä naurettavalta. Vessaankaan ei voinut mennä ettei hiuksiin tarttunut matkalla jotain höperyyttä. Pienet kukkakoristeet tai esim kynttilät pöydässä on ihan ok mutta liika on liikaa.

Vierailija
349/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten läsnäolo häissä on se pahin, ne kun eivät ole mitkään lastenjuhlat kuten ristiäiset tai rippijuhlat vaan kahden aikuisen välinen juhla.

Tuttavapariskunnan lapsettomat häät menivät pilalle kun joku moukkaserkku raahasi sinne 1 ja 2-vuotiaat ja ne kirkuivat kirkossa niin että häävideolta ei kuulu sen huudon alta yhtään mitään, ei puhetta, eikä lauluesityksiä. Se moukkaserkku oli vielä niin idiootti ilmeisen lukutaidottomuuden lisäksi (kun ei osannut lukea kutsusta että "vain yli 18v vieraat tervetulleita") ja todennäköisesti vielä puolikuuro ettei tajunnut raahata niitä kirkuvia pentujaan pihalle kirkosta!

Vierailija
350/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsiperheen vanhemmat istutetaan omien lasten ja toisen perheen lasten väliin = laatuaikaa lastenpöydässä.

Kenen sitten niiden lasten kanssa pitäisi istua, jos ei lasten omien vanhempien :o?

Vierailija
351/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsiperheen vanhemmat istutetaan omien lasten ja toisen perheen lasten väliin = laatuaikaa lastenpöydässä.

Kenen sitten niiden lasten kanssa pitäisi istua, jos ei lasten omien vanhempien :o?

Omassa lapsuudessa, 70-luvulla, oli tapana, että isommissa juhlissa oli erillinen lastenpöytä/pöytiä. Toki ihan taaperoille tämä ei sovi, mutta hiukan isommille lapsille voi olla kiva juttu istua vanhemmistaan erillään. Meistä ainakin oli.

Vierailija
352/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa lapsuudessa, 70-luvulla, oli tapana, että isommissa juhlissa oli erillinen lastenpöytä/pöytiä. Toki ihan taaperoille tämä ei sovi, mutta hiukan isommille lapsille voi olla kiva juttu istua vanhemmistaan erillään. Meistä ainakin oli.

Nythän puhe oli nimenomaan pikkulapsiperheestä. Omiin korviin kyllä särähti pahasti ajatus, että omien lasten vieressä istuminen pilaa vieraalta häät. Ehkä ne lapset olisi sitten voinut jättää kotiin/hoitoon?

Vierailija
353/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nuo lapsiperhehäät ovat yleisiä? Maaseudulla? Pikkukaupungeissa?

Mielenkiinnosta vaan kysyn sillä kaikki häät joissa olen eläessäni ollut 19-vuotiaasta tähän päivään eli 34:n ikävuoteen (9 kpl) ovat olleet tyylikkäitä cocktailtilaisuuksia joissa vain ja ainoastaan aikuisia, upeita gourmetannoksia 5-7 ruokalajeineen jjoista lapset eivät varmasti pitäisi, ja kaikki nämä häät olleet Helsingissä tai Espoossa ja aina klo 18 jälkeen. Eikä siis mitään ryyppyhäitä vaan sellaisia hienoja tilaisuuksia joissa maistellaan vuosikertaviinejä ja vintage-shampanjoja :)

Vierailija
354/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkien ei pitäisi olla sellaisia että pakotetut osallistujat nolataan tai laitetaan karmean kiusalliseen tilanteeseen. Kaksissa häissä jo on ollut leikki jossa satunnaiset vieraat joutuvat tanssimaan sukulaisensa kanssa banaani suussa. Toinen pää siis naisen suussa ja toinen miehen. En paljon kiusallisempaa pysty kuvittelemaan. Seuraavissa häissä tulee asiaa vessaan kun leikit alkaa.

Vierailija
355/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkien ei pitäisi olla sellaisia että pakotetut osallistujat nolataan tai laitetaan karmean kiusalliseen tilanteeseen. Kaksissa häissä jo on ollut leikki jossa satunnaiset vieraat joutuvat tanssimaan sukulaisensa kanssa banaani suussa. Toinen pää siis naisen suussa ja toinen miehen. En paljon kiusallisempaa pysty kuvittelemaan. Seuraavissa häissä tulee asiaa vessaan kun leikit alkaa.

Miksi kukaan täyspäinen suostuu tuollaisiin "leikkeihin"? Ei niitä järjestettäisi jollei olisi osallistujia. Eikä aikuisia ihmisiä voida niihin pakottaa, painostaa korkeintaan eikä ole mikään pakko olla sellainen tossu että suostuu. Itse en ainakaan suostuisi vaikka polvillaan rukoilisivat.

Mutta muuten olet toki oikeassa. Ei tuollaisia leikkejä täyspäiset suunnittelekaan.

Vierailija
356/2309 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lisää, näitä on hauska aina lukea!

Vierailija
357/2309 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta vaan kysyn sillä kaikki häät joissa olen eläessäni ollut 19-vuotiaasta tähän päivään eli 34:n ikävuoteen (9 kpl) ovat olleet tyylikkäitä cocktailtilaisuuksia joissa vain ja ainoastaan aikuisia, upeita gourmetannoksia 5-7 ruokalajeineen jjoista lapset eivät varmasti pitäisi, ja kaikki nämä häät olleet Helsingissä tai Espoossa ja aina klo 18 jälkeen. Eikä siis mitään ryyppyhäitä vaan sellaisia hienoja tilaisuuksia joissa maistellaan vuosikertaviinejä ja vintage-shampanjoja :)

Kaikista tylsimpiä häitä tuollaiset hienosteluhäät.

Niissä on kaikkein tärkeintä" tyylikkyys" vasta sen jälkeen tulee joku muu.

Vierailija
358/2309 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän onkin jännä, että lapsiperheet pitää kutsua "pakettina", kuulemma tulevat joko kaikki tai ei kukaan tule. Mutta sitten ei saisikaan laittaa istumaan "pakettina", vaan lapset pitäisi sijoittaa jonnekin muualle, etteivät häiritse vanhempiaan.

No, onneksi omat häät ovat lapsettomat ja nämä pakettiperheet voivat jäädä pois jos niin parhaaksi katsovat. Säästyy monelta harmilta, kuten omista lapsistaan häiriintyviltä aikuisilta.

Vierailija
359/2309 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet yläluokkaisesta suvusta. Maalla vietetään humppahäitä. Lapset itkee ja häiriköi, miehet käy auton takakontilla, boolia kuluu, loppuillasta joku sammuu, toinen pissaa housuunsa ja kolmas ja neljäs tappelevat.

Itse pitäisin enemmän sivistyneestä meiningistä, kuten teidän suvussa, mutta valitettavasti suku on täynnä juntteja.

Vierailija
360/2309 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet yläluokkaisesta suvusta. Maalla vietetään humppahäitä. Lapset itkee ja häiriköi, miehet käy auton takakontilla, boolia kuluu, loppuillasta joku sammuu, toinen pissaa housuunsa ja kolmas ja neljäs tappelevat.

Itse pitäisin enemmän sivistyneestä meiningistä, kuten teidän suvussa, mutta valitettavasti suku on täynnä juntteja.

Jännä. Mä taas en ole koskaan ollut kummissakaan yllä kuvatuista häämalleista.

Aina on ollut lapsia (mutta ei ne koskaan ole häiriköineet), aina on ollut buffet ruoka, ei mitään gourmetannoksia, mutta hyvää kuitenkin, aina on ollut kyykkyviiniä, olutta ja boolia eikä kukaan ole silti ollut kaatokännissä, sammunut tai tapellut ja jos joku on pissannut housuunsa, se ei ole johtunut viinasta ja kyseisen henkilön vanhemmat on vaihtaneet sen vaatteet vähin äänin siellä autonsa takapenkillä.  Humppa on soinut ja hauskaa on ollut. Suvussamme on sekä juntteja että juppeja, varakkaita ja köyhiä ja lisäksi oikeasti sivistynyttä tohtorisväkeä, enkä minä osaa pitää tätä mitenkään valitettavana tai erityisen kehuttavanakaan - keskimäärin ihan tavallista väkeä.

btw, cocktailtilaisuus on by definition sellainen, jossa ei tarjota ruokaa, edes gourmet-annoksina. Jotain kotail-palasia ja kanapeita voi kulkea tarjottimella ympäri huonetta, mutta ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan