Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häävieraan näkökulmasta ajateltuna, mikä on ollut häissä ikävintä/huonointa/tylsintä/epäonnistuneinta?

Vierailija
12.05.2016 |

Jos yrittää välttää muiden tekemiä sudenkuoppia, saisi ehkä järjestettyä vieraillekin kivat häät. Hääparillehan se päivä on joka tapauksessa ikimuistoinen, mutta jotta vieraillakin olisi hauskaa, olisi kiva kuulla häävieraiden kokemuksia pilalle menneistä häistä.

Kommentit (2325)

Vierailija
2321/2325 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ollut yhtään mitään ohjelmaa. Morsian oli serkkuni, enkä tunne tätä puolta suvustani juurikaan, miehen puolta en lainkaan, eikä löytynyt juttukavereita. En nyt tarkoita, että jokainen nolo ohjelmanumero pitäisi olla, mutta kuitenkin jotain seurattavaa. 

Vierailija
2322/2325 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juhlassa isot tauot, jolloin ei ole mitään juomatarjoilua. Kaksi tuntia on pitkä aika odottaa kuivin suin.  Siinä kummasti alkaa harmittelemaan, että tänne olisi pitånyt ilmeisesti omat juomat tuoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2325 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä yhden ihmisen käytös, mikä ei johdu juhlista tai niiden järjestämisestä. Olin häissä ja olin menossa samana vuonna naimisiin. Yksi häävieraista vaati, että menen hääkimpun heittoon. Vieras tiesi että olen menossa naimisiin. Omissa häissä tää sama vieras otti ylimielisellä äänen sävyllä esille asian, jota en olisi halunnut kuulla sinä päivänä. Lisäksi hän mainitsi alentavaan sävyyn joistakin vieraista keitä he ovat. Hän vielä otti pöydällä olleita leivonnaisia mukaansa ja tarjosi sitä meille kun käytiinkäymässä siellä kuulausi myöhemmin. 

Vierailija
2324/2325 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat häät ovat sellaiset, joihin ei tule kutsua.

Vierailija
2325/2325 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko muut huomanneet, että häihin suhtautuu aika lailla eri tavalla eri ikäisenä ja eri elämänvaiheissa? Lapsena häät olivat mahtavia, kun pääsi katsomaan isoja juhlia, syömään herkkuja ja juttelemaan sukulaisten kanssa. Kun itse alkoi olemaan seurusteluiässä, alkoi häissä tenttaus, että onko sinulla joku. Kun taas oli se joku mukana, tentataan taas, että koska teidät vihitään. Kun omat häät on pidetty, on kivaa seurailla muiden päivää ja jutella kaverien tai sukulaisten kanssa. Vanhempana taas pitää selvittää, voiko lapsia ottaa mukaan tai ehtiikö joku isovanhemmista apuun. Näin teinien vanhempana olisi taas aika kivaa, jos joku joskus taas kutsuisi häihin.... Aika on kullannut muistot ja olisi taas kiva mennä. =D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän