Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Tulin potkituksi maahan ja hevosjoukko juoksi päältä.
Sain iskun myös takaraivoon, mutta ilmeisesti oli onni matkassa.
On kyllä niin kummallisia juttuja ettei kohdalle potki.Ainoastaan kapakasta olen lentänyt,sekin oli toisella kerralla väärinkäsitys,toisella kerralla vain ihan sulkemisaikaan annettu kehoitus.Puolustin silloin yhtä naistuttuani kun toinen nainen hyökkäsi hänen kimppuunsa.
Oli joku toinenkin,mutten enää muista mikä.Itse sensijaan olen tanssinut samassa ravintolassa samana iltana kuin Mauno ja Tellu.Tämä oli vähän ennen kuin Manusta tuli pressa.Emme tosin tanssineet yhdessä.
Olen käynyt Pariisissa yli 20 kertaa.
Tämänpäiväisestä puutavaranleimauksesta tuli mieleen tämä: pystymitalla "kylmässä päässä" - siis todella kylmässä etelärannikolla eräänä syksynä vuosikymmeniä sitten.
Ollut rintojenpienennysleikkauksessa
Taiteilia kirjoitti:
Olen muuttanut ulkomaille alle 100 euroa taskussa/tilillä.
Markkoja ne mulla olivat, enkä varsinaisesti muuttanut vaan menin kesätöihin.
Otsikkoon ja edelliseen liittyen: matkustanut Hurtigrutella ilmaiseksi 17. toukokuuta.
Jutellut John Irvingin kanssa suomalaisesta painista.
Majoittunut viikonlopun pienellä kreikkalaisella paikkakunnalla ennestään tuntemattoman ravintoloitsijan ravintolassa, kun hän lähti työmatkalle Ateenaan.
Ollut töiden merkeissä vapaamuurarien loosissa. Olen nainen.
Olen aloittanut (näyttelijän) työt kolmen päivän ikäisenä.
Ollut kuultavana perustuslakivaliokunnassa
Ollut kolmissa hautajaisissa puolen vuoden sisään, järjestyksessä äiti, anoppi, oma lapsi :(
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä kolmen eri miehen kanssa yhtä aikaa.
Minä olen kuuden kanssa, mutta toki heistäkin vain kolme pystyi olemaan samaan aikaan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut orgasmin Erottajalla. Siis kadulla.
Mutta erektio alkoi ilmeisesti jo Albertin kadulla?
Minut on alle koulu ikäisenä kidnapattu. Mieleltään sairas ihminen kaappasi minut, sillä halusi oman lapsen. Mitään vakavaa ei tapahtunut ja poliisit löysivät minut seuraavana päivänä. Kamalinta on ajatella jälkeenpäin mitä vanhempani ovat joutuneet silloin kokemaan.
Olen joutunut viettämään lentokentällä yli 30 tuntia.