Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen sisaruksista ainoa täysiaikaisena syntynyt perheessäni. Kaikki sisarukseni ovat syntyneet keskosina.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes täysin lauta (kuin 10 v pikkupoika) ja täytän kohta 30...
Mulla taas on luonnostaan liian isot rinnat, niiden myötä pahat kulumat niskassa ja jatkuvat hartiakivut.Pitäisin juoksemisesta, mutta näillä hinkeillä ei tule kuuloonkaan. Vaihtaisin osia kanssasi heti, jos voisin.Ja kyllä, olen jonossa penennysleikkaukseen.
Oksentanut Forumin kulmalle aikuisena selvin päin keskellä iltapäiväruuhkaa.
Ajanut pyörällä lumisohjossa kesätöihin kesäkuussa töihin 8 km. Kesäkuu on tässä oleellinen, ei pelkkä lumisohjo.
Kävellyt metsässä ja tuntematon vastaantulija veti itseltään housut alas ja kysyi: "Mennäänkö panemaan?"
(Vastasin "ei" ja jatkoin matkaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorittanut elinkautisen vankeusrangaistuksen murhasta, jota en tehnyt.
Missä maassa?
Monessako maassa elinkautisen jälkeen on av:lla kirjoittelemassa, eikä mullissa? -Ohis
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa oudolta....
Suudellut psykiatrisen sairaalan suljetun osaston käytävässä.
Itse en ollut potilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa oudolta....
Katso Armanin tämän iltainen jakso. :)
Vierailija kirjoitti:
Ajanut pyörällä lumisohjossa kesätöihin kesäkuussa töihin 8 km. Kesäkuu on tässä oleellinen, ei pelkkä lumisohjo.
Pitänee korjata, että mikä tahansa yli viiden kilometrin matka kesällä lumisohjossa ajettuna kelpaa, ei tartte olla työmatka.
Ollut samoissa juhlissa Ben Zyskowiczin kanssa.
Kätellyt Kalle Päätaloa Kallioniemessä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt vatsalaukkuni, peräsuoleni ja kohtuni sisältäpäin.
No huh-huh!
En haluaisi nähdäkään!
Minä ainakin olen, ja varmasti aika moni muukin tähystyskameran kautta. Ihan rutiinitoimenpide ja erittäin yleinen. Eikä tullut yhtään ajateltua koko asiaa tai ällöttäviä suolenmutkia, kun täytyi keskittyä vain paikallaan pysymiseen ja siihen että pystyisi olemaan edes sekunnin yökkäämättä.
Voittanut Suomen mestaruuden 6 kertaa.
73 raiskattua, 78 puolison pahoinpitelemää! :(
Kyllä menee usko ihmisiin.
Minulla on ollut (laiton) seksisuhde opettajani kanssa.
Minulla on ollut traumaperäinen stressihäiriö.
Vierailija kirjoitti:
73 raiskattua, 78 puolison pahoinpitelemää! :(
Kyllä menee usko ihmisiin.
Raiskauksen/pahoinpitelyn uhri ei ole ikinä syyllinen tapahtuneeseen. Kaltaisesi syyllistäjät murentavat kyllä uskoa ihmisiin. Häpeä!
Juonut kesälomalla 70-luvulla Dry Vodkaa opettajainhuoneessa erittäin humalaisen rehtorin ja kahden kaverini kanssa.
Missä maassa?