Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Sekstaillut parturin tuolissa. En ole parturi tai kampaaja itse enkä koskaan ollutkaan, edes töissä en ole ollut kampaamossa.
Rikkonut humaltuneena tyttökaverini paistinpannun pillusillani kun olin 14-vuotias.
Hypännyt laskuvarjolla korkeanpaikankammoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herännyt nukutuksesta kesken leikkauksen.
Pilaan nyt ketjun. Mutta miten tuommoinen on mahdollista?
Ei mitenkään.
No äitinikin on. Anestesialääkärilläkin on luonnollisesti joku virka ja hän arvioi nukutuslääkkeen määrän esimerkiksi leikkauksen keston mukaan. Onhan näitä käynyt, ettei lääkitys ole ollut ihan kohdillaan. Karmein juttu, mistä oon lukenut, on ollut, kun joku on ollut hereillä koko leikkauksen, muttei ole voinut liikkua ja ilmaista asiaa.
Mutta ihmisen tajunnantasoa tarkkaillaan kokoajan! Ja jos ihminen on hereillä tai tuntee kipua niin se näkyy heti.
Jutellut Kim Kardashianin kanssa.
Ollut sukellusveneessä merellä pinnan alla.
Olen matkustanut bussissa kuollut kissa käsilaukussa.
Olen matkustanut paikallisliikenteen bussissa repussani 17000 euroa. Rahat olivat 50 euron, 100 euron ja 500 euron seteleitä. Asiaan ei liity mitään hämärää tai rikollista.
Myöhemmin olen miettinyt " Miksi en ottanut taksia ja ajanut sillä... vaan menin bussilla..."
Näytellyt salkkareissa myös puheroolin
Viettänyt ihanan iltapäivän lapseni kanssa pipoja ommellen.
Menettänyt neitsyyden tuntemattomalle.
Lenkkeilin abc:lle kahville ja sain ambulanssilta kyydin takaisin kotiin ;)
Olen mennyt naimisiin itseäni noin 30 vuotta vanhemman kanssa.
Viettänyt ihanan iltapäivän äidin kanssa pipoja neuloen :)
Olen saanut miljoonaperinnön teini-ikäsenä
Vierailija kirjoitti:
"Päässyt" neitsyydestä vasta 32-vuotiaana
"Päässyt" poikuudesta vasta 34-vuotiaana
Ajanut moottoripyörällä 260 km/h autobahnilla.
Synnyin 1980-luvun alussa raskausviikolla 28 enkä painanut edes täyttä kiloa. Minulle annettiin erittäin pienet mahdollisuudet jäädä eloon saati selvitä vammoitta keskoisuuden ja monien terveysongelmien takia. Jäin eloon ja jouduin aloittamaan koulunkäynnin vuotta myöhemmin kuin muut. Sen lisäksi minä olen nyt vielä aikuisenakin melko pienikokoinen (pituus 150cm, paino 45kg) mutta sitäkään ei tiedetä varmasti, että johtuiko koulukypsymättömyyteni 7-vuotiaana tai pieni kokoni keskoisuudesta vai ei.
Suorittanut elinkautisen vankeusrangaistuksen murhasta, jota en tehnyt.
Olen saunonut Ylläksen gondolisaunassa.