Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Harrastanut heteroseksiä kolmen miehen kanssa erikseen saman vuorokauden aikana. Ei varmasti poikkeuksellista, mutta tuskin kovin yleistä.
Oksentanut Citymarketin parkkihalliin (raskauspahoinvoinnin takia). Olisin muuten heittänyt laatan roskikseen, mutta siellä oli vaan älytön umpiroskis, jossa oli luukku sivussa. Niinpä se levähti lattialle roskiksen viereen ja sitä oli p a l j o n.
np-ultrassa (rv11+) ja sen jälkeen keskeytin raskauden (täysin terve sikiö). Iski paniikki, ja "mies" ei halunnut lasta. Olin 20-vuotias.
Oksensin kerrostaloni hissiin ja jätin siivoamatta.
Minulle on tehty sterilisaatio alle 30-vuotiaana.
Elvyttänyt 3 päivää vanhaa vauvaani
Kulkenut läpi pimeän Manhattanin kun Sandy myrsky iski, vain pankin valot loisti pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut heteroseksiä kolmen miehen kanssa erikseen saman vuorokauden aikana. Ei varmasti poikkeuksellista, mutta tuskin kovin yleistä.
Ei poikkeuksellista, ellet tee tuota joka päivä, viikossa 21 miestä.
Syönyt uunipellillisen pannukakkua kaiken yhteensyssyyn.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on tämä: Olen epäillyt, että joku painelee systemaattisesti yläpeukkua AV-ketjussa nimeltä "Jokin kokemus, jota et usko kovin monella olevan! (Peukutusta!)". Uskon peukuttelun motiivin olevan se, että tämä henkilö haluaa pröystäillä "erikoisilla kokemuksillaan" anonyymillä nettipalstalla.
En oikein usko. Eipä tässä niin erikoisia kokemuksia ole vielä ollut.
Olen käynyt Wieliczkan suolakaivoksessa Puolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on tämä: Olen epäillyt, että joku painelee systemaattisesti yläpeukkua AV-ketjussa nimeltä "Jokin kokemus, jota et usko kovin monella olevan! (Peukutusta!)". Uskon peukuttelun motiivin olevan se, että tämä henkilö haluaa pröystäillä "erikoisilla kokemuksillaan" anonyymillä nettipalstalla.
Vai että ei erikoisia kokemuksia :D Systemaattinen peukuttaja taisi tunnustautua.
Olen nipistänyt näistä takapuolelta joka osoittautui mieheksi
Tullut raiskatuksi omassa kämpässään ovet lukittuina, ainoostaan minä kotona siinä vaiheessa kun aloin nukkumaa. Ja ei ollu unta.
Olen ollut kutsuvieraana Pohjois-Korean suurlähetystön juhlallisuuksissa ja keskustellut suurlähettilään kanssa. Tapahtui ulkomailla. (Tunnen myös muutamia pohjoiskorealaisia.)
Ulkomailla bussissa viereesi istuu komea poliisi, jonka kanssa juttu alkaa luistamaan. Hän pyytää sinua jäämään luokseen yöksi, asuu maaseudulla. Jäät yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että ei erikoisia kokemuksia :D Systemaattinen peukuttaja taisi tunnustautua.
Valitan. Olen kertonut omiani, mielestäni aika tavallisia, mm. hirvikolari. Ja peukuttanut rehellisesti muihin.
Olen yrittänyt myydä Tarja Haloselle ja Pentti Arajärvelle kanoottia. (eivät ostaneet).
Kanootin sijaan muutkin myyntiartikkelit kelpuutetaan tähän kokemukseen.
Olen harrastanut seksiä opettajani kanssa