Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)

Vierailija
09.05.2016 |

Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)

Kommentit (1013)

Vierailija
441/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on tämä: Olen epäillyt, että joku painelee systemaattisesti yläpeukkua AV-ketjussa nimeltä "Jokin kokemus, jota et usko kovin monella olevan! (Peukutusta!)". Uskon peukuttelun motiivin olevan se, että tämä henkilö haluaa pröystäillä "erikoisilla kokemuksillaan" anonyymillä nettipalstalla.

Vierailija
442/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut heteroseksiä kolmen miehen kanssa erikseen saman vuorokauden aikana. Ei varmasti poikkeuksellista, mutta tuskin kovin yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentanut Citymarketin parkkihalliin (raskauspahoinvoinnin takia). Olisin muuten heittänyt laatan roskikseen, mutta siellä oli vaan älytön umpiroskis, jossa oli luukku sivussa. Niinpä se levähti lattialle roskiksen viereen ja sitä oli p a l j o n.

Vierailija
444/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

np-ultrassa (rv11+) ja sen jälkeen keskeytin raskauden (täysin terve sikiö). Iski paniikki, ja "mies" ei halunnut lasta. Olin 20-vuotias.

Vierailija
445/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kerrostaloni hissiin ja jätin siivoamatta.

Vierailija
446/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty sterilisaatio alle 30-vuotiaana.

Vierailija
447/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvyttänyt 3 päivää vanhaa vauvaani

Vierailija
448/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkenut läpi pimeän Manhattanin kun Sandy myrsky iski, vain pankin valot loisti pimeydessä.

Vierailija
449/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastanut heteroseksiä kolmen miehen kanssa erikseen saman vuorokauden aikana. Ei varmasti poikkeuksellista, mutta tuskin kovin yleistä.

Ei poikkeuksellista, ellet tee tuota joka päivä, viikossa 21 miestä.

Vierailija
450/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt uunipellillisen pannukakkua kaiken yhteensyssyyn.

Vierailija
451/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on tämä: Olen epäillyt, että joku painelee systemaattisesti yläpeukkua AV-ketjussa nimeltä "Jokin kokemus, jota et usko kovin monella olevan! (Peukutusta!)". Uskon peukuttelun motiivin olevan se, että tämä henkilö haluaa pröystäillä "erikoisilla kokemuksillaan" anonyymillä nettipalstalla.

En oikein usko. Eipä tässä niin erikoisia kokemuksia ole vielä ollut.

Vierailija
452/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Wieliczkan suolakaivoksessa Puolassa.

Vierailija
453/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ei erikoisia kokemuksia :D Systemaattinen peukuttaja taisi tunnustautua.

Vierailija
454/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nipistänyt näistä takapuolelta joka osoittautui mieheksi

Vierailija
455/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut raiskatuksi omassa kämpässään ovet lukittuina, ainoostaan minä kotona siinä vaiheessa kun aloin nukkumaa. Ja ei ollu unta.

Vierailija
456/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kutsuvieraana Pohjois-Korean suurlähetystön juhlallisuuksissa ja keskustellut suurlähettilään kanssa. Tapahtui ulkomailla. (Tunnen myös muutamia pohjoiskorealaisia.)

Vierailija
457/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla  bussissa viereesi istuu komea poliisi, jonka kanssa juttu alkaa luistamaan. Hän pyytää sinua jäämään luokseen yöksi, asuu maaseudulla. Jäät yöksi. 

Vierailija
458/1013 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että ei erikoisia kokemuksia :D Systemaattinen peukuttaja taisi tunnustautua.

Valitan. Olen kertonut omiani, mielestäni aika tavallisia, mm. hirvikolari. Ja peukuttanut rehellisesti muihin.

Vierailija
459/1013 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt myydä Tarja Haloselle ja Pentti Arajärvelle kanoottia. (eivät ostaneet).

Kanootin sijaan muutkin myyntiartikkelit kelpuutetaan tähän kokemukseen.

Vierailija
460/1013 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä opettajani kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän