Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaatanut koulussa jauhelihakastike-astian lattialle, tuotantoeläin-dokumenttien katsomisen seurauksena.
En oo tehnyt tätä, mutta olisin halunnut peukuttaa ylös. Toisaalta eihän toi mitään auta, mutta ymmärrän tunteesi niin hyvin!
Siis... halusit kuluttaa vain lisää lihaa? Eihän lattialta sitä enää voi syödä. Ovat joutuneet käyttämään entistä enemmän lihaa tärveltyneiden edestä. Suurin osa kuitenkin mieluiten syö jauhelihakastiketta, eikä kasvisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Syönyt silokkeja.
Moi Jenny!
Sain kuulla jokin aika sitten että veljelläni ja meidän serkulla oli ollut yhden yön juttu, oli siis mennyt sänkyhommiksi.
Tiputtanut vahingossa yhtaikaa kaksi täytekakkua lattialle (liukastuin pöydän vieressä.)
Liftannut poliisi autoon. Ottivat kyytiin
Tunkenut sukkapuikon pistorasiaan ja napannut siitä suullani kiinni
Kokenut jotain yliluonnollista.
Purkanut kaivinkoneella omakotitalon.
Käynyt huoneessa jossa tehdään ruumiin avauksia.
Palauttanut ostoskärryt katokseen ja työntänyt 'lukon' seuraavaan kärryyn jolloin, raha pompannut suoraan taskuusi, ilman,että ohjasit näin käymään.
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla jokin aika sitten että veljelläni ja meidän serkulla oli ollut yhden yön juttu, oli siis mennyt sänkyhommiksi.
Olen epäillyt, että veli ja serkku/serkut ovat harrastaneet samaa. Ja että mies on ollut serkkujensa kanssa. Nämä taitaa olla aika yleisiä?
Hypännyt krapulassa laskuvarjo hypyn ja maahan laskun jälkeen lyötiin olut pullo käteen.
Pitänyt elävää ja lentokykyistä talitiaista kädessäsi.
Joutunut keskelle salkkarikuvauksia ja odottamaan, että pääsen lähtemään paikalta (en ollut fani, ärsytti)
Olen joutunut suorittamaan lemmikilleni hätälopetuksen paljain käsin, kun eläinlääkäri ei päässyt paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Saanut Pentti Arajärveltä ruusun.
Saanut Mitro Revolta ruusun.
Olen sairastanut idiopaattista trombosytopeniaa, minkä seurauksena minulla on elinikäinen verenluovutuskielto. Olisi ollut ok, jos olisin sairastanut alle 6kk ajan, mutta sairastin yli 6kk ja vereni on sen vuoksi liian suuri riski.
Olen ollut vetäjänä seurakunnan tyttökerhossa, jossa yksi tytöistä oli Miapetra Kumpula.