Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian heikko tähän maailmaan.

Vierailija
07.05.2016 |

En kykene puolustamaan itseäni fyysisesti enkä psyykkisesti, olen liian heikko.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. En kykene pitämään puoliani. Minä purskahdan itkuun jo silloin kun minulle sanotaan ilkeästi. Asperger minulla on. Ihmiset käyttää sitä hyväksi ja kiristää. En jaksa, en pysty

Vierailija
22/34 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

ap.

Voi sinua, tekisi mieli silittää ja laulaa hiljaa korvaasi.

Ei sillä ole väliä, oletko mies vai nainen, kyllä mieskin saa olla "heikko", minusta se on jossainmäärin jopa hyve.

Kovuutta ja kylmyyttä on tässä maailmassa aivan tarpeeksi ja monesti ne kovimmat körmyt on niitä, jotka ovat sisimmissään heikoimpia.

Henkisen heikkoutensa peittävät sitten peloissaan kovisteluun ja näennäiseen "raudanlujaan" mies-egoon, joka johtaa parhaimmillaan "vain" yksilön (yleensä selittämättömään) pahaan oloon, tunteita käsitellään päihteillä jne. ja pahimmillaan sotiin ja hirmuvaltoihin (esim. Saddam Hussein).

Mä olen sitä mieltä, että usein reilusti myönnetty ja ilmaistu heikkous on vahvuutta.

Empatiaa enemmän, rakkaat lajitoverit.

PS. Miksi muuten ajattelet, ettet kykene puolustamaan itseäsi fyysisesti tai psyykkisesti?

Ketä vastaan sinun pitäisi puolustautua? Millaisissa tilanteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ja auringon paistetta AP:n elämään sekä tietysti muillekkin.

Vierailija
24/34 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen liian heikko tähän maailmaan, ja kaiken kukkuraksi kärsin jonkinlaisesta "persoonallisuushäiriöstä", joka saa minut viimeiseen asti esittämään, että mikään ei tunnu missään. Olen aina ystävällinen ja hymyilevä, iloinen ja kiltti. Se on oikeastaan jo toinen luontoni eikä varsinaisesti mitään esitystä.

Pidän kulisseja yllä myös yksin kotona ollessani. Hymyilen aina peiliin katsoessani, vinkkaan itselleni silmää, otan iloisia selfieitä (joita en laita nettiin), lauleskelen ja hyräilen, nauran paljon. Olen kai oikeastikin aika iloluontoinen, mutta tiedän, että tämä on osittain vain vahvan esittämistä ja että jossain sisimmässäni olen heikko ja surullinen ja muiden ilkeydestä kärsivä.

Vierailija
25/34 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
26/34 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sinua juuri tuollaisena, et ollut vahinko, olet huolella suunniteltu.

Vierailija
27/34 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tärkeä aihe aihe vapaalla, minkä otsikoista puolet sisältää joko pilkantekoa, selän takana puhumista, ivallisuutta, kyynisyyttä tai länsimaisen yksilökeskeisyyden aiheuttamaa yksinkertaista rumuutta. Olkaa ihmiset kilttejä toisillenne. Sitä jokainen toivoo itselleenkin, hyvää, kunnioittavaa kohtelua. Sellaisessa yhteisössä "heikko" ei tunne olevansa heikko, vaan hyväksytty.

Vierailija
28/34 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
29/34 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up.

Miksi uppailet, kun et kuitenkaan valoita asiaasi yhtään sen enempää?

Kerro esim. miksi olet niin heikko, ts. miksi pidät itseäsi heikkona?

Ja ketä "vastaan" pitäisi jotenkin puolustautua?

Millaisissa piireissä oikein liikut, jos "heikkous" on niin pahasta ja tarvisi jotain näennäistä "vahvuutta"?

Mikset hae vahvistusta muista ihmisistä?

Jos on paskaa, niin ystävien kainaloon vollottaan, äitin ja isin syliin avautuun jne.?

Vai eikö sinulla ole "ketään"? Ihan yksin tässä maailmassa?

Vähän vaikea näihin on vastata, kun ei voi tietää yhtään, millaista "heikkoutta" tässä tarkoitetaan.

Että onko siellä cp-vammainen eli fyysisesti heikko (varmasti vammaisuus heijastuu helposti kyllä henkiseenkin hyvinvointiin), joku laasaslainen joka kokee itsensä "heikoksi" ku ei oo "alfa" jolle tulis pildeä ovista ja ikkunoista vai joku herkkis joka kokee musertuvansa kovan ja kylmän ilmapiirin alla vai vai vai mitä?

Vierailija
30/34 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurooppaan tulee kohta suursota. Silloin huomaa moni tietokoneenpelaaja itsensä heikommaksi kuin aavistikaan. Pidetään yhtä silloin.

Niin tuleekin, mutta osaatko sanoa kuinka pian?

2018-2023, tuolle aikavälille sijoittuu pahin kausi.

Vierailija
31/34 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up.

Miksi uppailet, kun et kuitenkaan valoita asiaasi yhtään sen enempää?

Kerro esim. miksi olet niin heikko, ts. miksi pidät itseäsi heikkona?

Ja ketä "vastaan" pitäisi jotenkin puolustautua?

Millaisissa piireissä oikein liikut, jos "heikkous" on niin pahasta ja tarvisi jotain näennäistä "vahvuutta"?

Mikset hae vahvistusta muista ihmisistä?

Jos on paskaa, niin ystävien kainaloon vollottaan, äitin ja isin syliin avautuun jne.?

Vai eikö sinulla ole "ketään"? Ihan yksin tässä maailmassa?

Vähän vaikea näihin on vastata, kun ei voi tietää yhtään, millaista "heikkoutta" tässä tarkoitetaan.

Että onko siellä cp-vammainen eli fyysisesti heikko (varmasti vammaisuus heijastuu helposti kyllä henkiseenkin hyvinvointiin), joku laasaslainen joka kokee itsensä "heikoksi" ku ei oo "alfa" jolle tulis pildeä ovista ja ikkunoista vai joku herkkis joka kokee musertuvansa kovan ja kylmän ilmapiirin alla vai vai vai mitä?

En ole uppaaja.

ap.

Vierailija
32/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Yksin kaikki ovat. Ihmisen ei kuulu olla vahva, ihmisen pitää etsiä tukea muista, jotta jaksaa elämää. Toivon, että sinä jaksat vielä etsiä lähimmäisten rakkautta ja hyväksyntää, apua kyllä on saatavilla. <3

Kenenkään ei pidä auttaa yhtään ketään. Jokainen on vastuussa vain ja ainoastaan itsestään

Vierailija
33/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen. Yksin kaikki ovat. Ihmisen ei kuulu olla vahva, ihmisen pitää etsiä tukea muista, jotta jaksaa elämää. Toivon, että sinä jaksat vielä etsiä lähimmäisten rakkautta ja hyväksyntää, apua kyllä on saatavilla. <3

Höpöhöpö. Ihmisen kuuluu olla vahva eikä heikko.

Muiden seurasta voi nauttia mutta ei saa olla riippuvainen, takertuva. 

Yksin me synnymme ja yksin kuolemme - ei tule muita mukaan vaikka kuinka pelottaisi, joten kannattaa löytää rohkeutensa.

ihminen on sosiaalinen eläin ja voi huonosti ilman positiivisia ihmiskontakteja. Jos kukaan ei pitäisi sinusta eikä sinulla olisi mitään seuraa ikinä, lopettaisit tuollaiset höpötykset jollet ole autistinen.

Vierailija
34/34 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli kilttinä ihmisenä monesti todella paha mieli, kun jouduin puolustautumaan ja kaapin paikkaa näyttämään esim. kovin sanakääntein. Nyt teen sitä työkseni (oikeasti).

Jos ap on viaton ja kiltti eikä herätä kateutta esimerkiksi menestyksellään, kauneudellaan tai toisten onnen tiellä olemisellaan sekä pysyttelee pois väkivallan uhan piiristä, luulen, ettei hänen tarvitse jaksaakaan puolustautua. Joilllakin on vieläpä se onni, että kaverit puolustavat. Minulla on se tunne, ettei minua ihan kukaan muu. Minä olen peräseinä, joka puolustaa itseni lisäksi muita. T. Palstakeittiöpsykologi

Olet siis täällä puolustamassa kokkareita ja poistamassa kokoomuskritiikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi