Klamydia
Miehen prkl tartutti minuun klamydian. Kävin testeissä alavatsakivun vuoksi. Kysymys kuuluu että kuinka nopeasti nuo kivut loppuvat ja olen ns.puhdas? Lääkäri määräsi minulle zithromax kertahoitoantibiootin.
Kommentit (9)
Samakohtalo, nyt näet ja luet ap:n tekstin, kuten omassa päässäsi haluat. Ymmärrän, että etsit kiivaasti kohtalotoveria. Malta vähän ja kunnioita toisenkin kokemuksia. T. Palstakeittiöpsykologi
Mulle kävi niin, että kuvittelin sairastavani virtsatietulehdusta.
Miehelle tietysti puhuin tästä. Suhteemme oli jo aivan vakiintunut, kaksi vuotta oli yhdessä oltu. Kärvistelin kipujen kanssa ja tietysti hänkin kuuli voivotukseni.
Testeissä ilmenikin klamydia! Tämä paskiainen ei ollut edes siinä vaiheessa kertonut, että voi olla sukupuolitauti kun olen aivan tuskissani kipujen kanssa ja odottelen bakteeriviljelyä virtsasta.
Ja arvatkaa mitä? Annoin anteeksi tämän.
Meni kolme kuukauttua niin mies petti uudestaan (kuulin kaverilta). Sitten vasta jäi!
Löytyykö vastausta kuinka nopeasti oireet, alavatsakipu helpottaa tuolla zithromax kertakuurilla?
Itse sain eilen positiivisen klamydia tuloksen. Mies oli saanut sen herranties mistä ja totta v**ussa sain sen myös. Itsellä on niin likainen olo.
Sain eilen kerta annoksen 4x tablettia jotain mysiiniä? Alavatsakivut on vähän jo helpannut, mutta muut oireet jatkuvat. Minulle sanottiin, että viikko täytyy pidättäytyä seksistä (ei ongelmaa, laitoin ukon pihalle) ja vielä toinen viikko käyttää kondomia. Oireiden pitäisi kadota muutaman päivän-viikon sisällä. Sen jälkeen 4 viikon päästä uusiin testeihin.
Hei!
Tästä voit tilata ilmaisen lääkitystä ilman reseptiä lääkärin http://medicineronline.net/
Mulle kävi sama juttu, seurustelusuhteesta sain klamydian. Rankka kierros.
En onneksi ollut raskaana - työkaverini sai raskaana ollessaan mieheltään parit kivat taudit ja sitten aletaankin olla kauhukertoimien puolella sikiön terveyden kannalta. Vois prkl edes puolison raskaana ollessa käyttää kortsua kun käy vieraissa, mutta eikös siinä "erikoinen piirre joka miehessä on mielestäsi seksikästä" ollut mainittu mm. älykkyys yhtenä.
Petti ja jätti? Voimia! Se mies ei ollut sun arvoinen.