Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostin op:stä 4000 euroa

Vierailija
28.04.2016 |

Ämmä kysyi: Miksi? Minusta se on minun, ja vain minun asiani

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankistä?

Vierailija
2/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teki vain työnsä niiden ohjeiden mukaan, jotka on asiasta laadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein ämmä? Harvoin sitä tarvitaan tuollaista summaa käteistä. Hän olisi ehkä halunnut ehdottaa jotain turvallisempaa/kätevämpää tapaa rahan maksamiseen tai säilyttämiseen. Mutta ymmärrän, että ärsytti, kun sun harmaaseen talouteen yritetään puuttua. 

Vierailija
4/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit virkaiijalle? Ihan samoja kokemuksia minulla. Muka rahapesun torjuntaa, kun pienasiakkaita häiritään pienistä summista :-(

Vierailija
5/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kyseleminen siinä mielessä aivan typerää, että kyse on aloittajan omista rahoista, jotka ovat hänen pankkitilillään ja saman summan saisi ilman mitään kyselyitä nostaa automaatista.

Vierailija
6/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukollako nyt pitäisi hyeenalailla hyökätä tuon ämmän kimppuun, joka teki vain työnsä ohjeiden mukaisesti?

Jos et osaa arvostaa toisen työtä ja niitä lakeja joita on meidän turvaksi säädetty niin painu v...

Vierailija
7/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin voi vastata vaikka, että meinaa vetää ne vessasta alas. Eivät voi estää eivätkä kontrolloida. Eikä itseni kohdalla todellakaan ole mistään harmaasta taloudesta. (4)

Vierailija
8/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ihmistä simputetaan. Kunnon kelmille pakataan vaikka miljoona takahuoneessa salkkuun ja saat salkun kaupan päälle ;-)

Vierailija
9/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukollako nyt pitäisi hyeenalailla hyökätä tuon ämmän kimppuun, joka teki vain työnsä ohjeiden mukaisesti?

Jos et osaa arvostaa toisen työtä ja niitä lakeja joita on meidän turvaksi säädetty niin painu v...

Ei, ei se ole tuon nimenomaisen virkailijan syy mitenkään. Mutta ohjeistus on ihan pielessä.

Vierailija
10/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Osuuspankista saa rahaa? Meillä ohjataan pankkiautomaatille, ei täällä pankissa rahaa käsitellä.

Vierailija
11/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kyseleminen siinä mielessä aivan typerää, että kyse on aloittajan omista rahoista, jotka ovat hänen pankkitilillään ja saman summan saisi ilman mitään kyselyitä nostaa automaatista.

Itse asiassa ei saa. Soittavat tuolloin perään. Sama jos automaatilla tallennat suuren summan.

Vierailija
12/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastasit virkaiijalle? Ihan samoja kokemuksia minulla. Muka rahapesun torjuntaa, kun pienasiakkaita häiritään pienistä summista :-(

pienasiakkaita häiritään kun taas suurelle rahalle he tarjoavat varmaan jos jonkinlaista panamatili-bisnestä

Vierailija
13/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä ihmistä simputetaan. Kunnon kelmille pakataan vaikka miljoona takahuoneessa salkkuun ja saat salkun kaupan päälle ;-)

Se on juuri tama, mikä tässä ärsyttää. Lisäksi tosiaan ihan järjetöntä, koska kaikki vastaukset on hyväksyttävä tyyliin: meinaan polttaa ne juhannuskokossa. Kun sitä kerran saa tehdä omilla rahoillaan niinkin.

Vierailija
14/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei saa. Soittavat tuolloin perään. Sama jos automaatilla tallennat suuren summan.

Olen nostanut automaatista 10 000 euroa päivän aikana, eikä tullut soittoja. Ja jos olisikin tullut, niin soittajalle voi vastata ihan hyvin, että "ei kuulu sinulle pätkääkään" sillä rahat ovat siinä kohtaa jo kourassa.

Vierailija
15/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt, mihin ne rahat tarvitsit? On nimittäin ihan fakta, että iso osa käteisestä on olemassa vain harmaan talouden ja rikollisuuden mahdollistamiseksi. Tavallinen ihminen ei sitä juuri enää tarvitse. Luultavasti muutaman vuoden päästä erilaiset mobiilisovellukset ovat niin yleisiä, että kirpparilla ja koulun discossakin maksetaan korteilla ja kännyköillä, eikä käteistä rahaa enää tarvita mihinkään.

Vierailija
16/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain neljästätonnista joutuu jo ristikuulusteluun, niin voiko tästä päätellä, että ihmisillä ei Suomessa enää ole käytännössä oikeutta tehdä isompia ostoksia paitsi säästämällä rahaa pikku hiljaa sukanvarteen?

Vierailija
17/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten automaatilla voi tallettaa tililleen rahaa? En ole koskaan tiennyt sellaisesta toiminnosta. Onko siinää joku aukko, johon tungetaan seteleitä? :-)

Vierailija
18/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ihminen se virkailijakin vain on, eikä asaitse tuollaista ämmittelyä.

Vierailija
19/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ihminen se virkailijakin vain on, eikä asaitse tuollaista ämmittelyä.

Pieni ihminen voisi opetella asiakaspalvelun alkeita ja edes jonkinlaista hienotunteisuutta ennenkö hänet laitetaan tiskin taakse.

Vierailija
20/138 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nostanut automaatista 10 000 euroa päivän aikana, eikä tullut soittoja. Ja jos olisikin tullut, niin soittajalle voi vastata ihan hyvin, että "ei kuulu sinulle pätkääkään" sillä rahat ovat siinä kohtaa jo kourassa.

Näin, enkä itse esim. vastaa numeroihin, joita en tunne.