Normaalipainoiset ihmiset jotka syötte herkkuja (lähes) päivittäin, mitä teidän herkut on ja paljonko syötte niitä päivässä?
Täällä ylipainoinen ahmija yrittää miettiä, mikä on se "normaali"...
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että alkaa vituttaa jos luen tätä ketjua, mutta niinpä vain silti luin :D
Itse siis en ole normaalipainoinen, mitat 87 / 166, mutta en todellakaan pysty joka päivä syömään herkkuja. Tai sitten pitäisi olla muuten nälässä. Olen jo puolen vuoden ajan ollut syömättä lainkaan ruokia, joissa lisättyä sokeria. Silti en ole laihtunut kuin 2 kg tänä aikana. Viikonloppuisin olen antanut itselleni luvan syödä ruokana esim. pizzaa, lasagnea, tortilloja tms. Ei koskaan mehuja, limppareita, karkkeja tai leivoksia. Silti en vain laihdu.
Joo sori, tiedän että tätä ei kysytty, mutta tuntuu vain niin epäreilulle kun jotkut vetävät joka päivä suklaata, eivätkä liho.
Kyse onkin siitä että pysymme muilla keinoilla normaalipainoisena. Vaikka syön herk
Juon c vitamiini porejuoman ,d-vitamiinin ja multitabsin otan tablettina
Joka aamu
Veriarvot hyvät
pari keksiä, tai yksi pieni pulla, patukka. Meillä on yleensä töissä keksejä että saa niitä syödä niin otan aina pari kahvin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Lähes päivittäin jotain, esim purkki ben&jerrysiä, 250g irtokarkkeja, vajaa puolet mutakakusta/porkkanakakusta tai sitten ihan normi suklaata. En liiku paitsi kävelen ostamaan irtokarkkeja. 173/55
Semmonen se trollin nirmipäivä
Just toi liikuntamäärä
Jatkuva sokerihigh päällä
Jaksaa runkuttaa ja trollaa vauvalla;)
No mulla päivän enrgiansaanti jää ilmeisesti matalammaksi kuin kulutus kun tässä parin kk: aikana (uusi työ) on painoindeksi tippunut alle 19. Herkkuja syön melkein joka päivä mut en koskaan mässäile. Viikossa menee esim 1 kpl joku reilu 100g karkkipussi ja suklaata joku 150-200 g. Kaakaota menee töissä melkein päivittäin ja jotain välipalapatukoita (ne on mulle herkku, varsinkin kun jotkut sisältää paljon sokeria).
N32
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että alkaa vituttaa jos luen tätä ketjua, mutta niinpä vain silti luin :D
Itse siis en ole normaalipainoinen, mitat 87 / 166, mutta en todellakaan pysty joka päivä syömään herkkuja. Tai sitten pitäisi olla muuten nälässä. Olen jo puolen vuoden ajan ollut syömättä lainkaan ruokia, joissa lisättyä sokeria. Silti en ole laihtunut kuin 2 kg tänä aikana. Viikonloppuisin olen antanut itselleni luvan syödä ruokana esim. pizzaa, lasagnea, tortilloja tms. Ei koskaan mehuja, limppareita, karkkeja tai leivoksia. Silti en vain laihdu.
Joo sori, tiedän että tätä ei kysytty, mutta tuntuu vain niin epäreilulle kun jotkut vetävät joka päivä suklaata, eivätkä liho.
Ihmiset,jotka on hoikkia, on tosi tarkkoja siitä,mitä syövät,vaikka ei näytä siltä. He saattavat sanoa, että voivat syödä ihan mitä tahansa lihomatta,mutta ei pidä paikkaansa. Jotkut saattavat jopa "näytösluonteisesti" syödä meidän läskien seurassa herkkuja,mutta muuten syövät tosi askeettisesti,kuten ylsi kaverini. Yksi työkaverini taas herkuttelee säännöllisesti,mutta määrät ovat tosi maltillisia,kuten olet tästä ketjusta nähnyt, tyyliin 1 lakupötkö /päivä tai 2 keksiä / päivä ja hän syö muuten tosi terveellisesti ja säännöllisesti 5 ateriaa/päivä ja paljon kasviksia ja hyötyliikkuu paljon ( kövelee/pyöräilee työmatkkat/ koirat+ jumppaa ja on hyvät geenit) ja sitten he eivät anna itsensä lihoa. Emo jos tulee sitä painoa muutama kilo, h ehti tiputtavat sen pois. Jotkut taas eivät herkuttele koskaan, siis koskaan. Yksi kaveri esittää herkuttelevansa, ja kehottaa minua herkittelelemaqn, vaikka tietää,.että.olen läski ja yritän tiputtaa,mutta itse ei koskaan herkuttele.
Päivittäin minäkin! 171/63-65. Yleensä lounaan ja illallisen jälkkäriksi tulee otettua jotain makeaa, milloin mitäkin. Tänään kaksi palaa suklaata, eilen ihana suklainen rapea kaurakeksi. PMS aikaan hiilarihimo ihan käsittämätön ja liikunta menee aivan minimiin, kestää yleensä 2-4 päivää. Viime PMS:n aikana, eli tällä viikolla meni kolmen päivän sisällä 180g suklaalevy, samaisia kaurakeksejä varmaan 4, nachosipsejä joitakin kourallisia PMS:n aikana yritän tarkkailla näiden runsasenergisten tuotteiden syöntiä, mutta välillä aivot vaan naksahtaa ihan täysin ja syön täydellä tunteella välittämättä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset,jotka on hoikkia, on tosi tarkkoja siitä,mitä syövät,vaikka ei näytä siltä. He saattavat sanoa, että voivat syödä ihan mitä tahansa lihomatta,mutta ei pidä paikkaansa. Jotkut s
Minäkin kävelen kaikkialle. En ole koskaan omistanut autoa. kävelen töihin, kauppaan (1,5km), minne vain. Ei koskaan autoa.
Olen kerran nähnyt junassa kuinka joku söi yhtä DaCapoa ainakin tunnin, ihan pienillä näykkäisyillä ja välissä laski sen ikkunalaudalle. Luulen, että tämä on yksi asia mikä vaikuttaa painoon myös. Millä nopeudella ja intensiteetillä asioita tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran nähnyt junassa kuinka joku söi yhtä DaCapoa ainakin tunnin, ihan pienillä näykkäisyillä ja välissä laski sen ikkunalaudalle. Luulen, että tämä on yksi asia mikä vaikuttaa painoon myös. Millä nopeudella ja intensiteetillä asioita tekee.
Voi olla, mut toi on varmaan aika ääripään esimerkki :D Itse syön ihan normitahtiin mut jos mulla on vaikka pussi linssisipsejä, niin en koskaan syö sitä kerralla vaan päätän aina etukäteen kuinka pitkäksi ajaksi sen pitää riittää (2-3 päivää). Nautin jokaisesta suupalasta jonka syön ajatuksella.
yksi pieni suklaapatukka viikossa