Vituttaa, että palsta on kiinni klo 23 alkaen.
Juuri vilkkaimman keskustelun aikaan. Ja ei, en aio rekisteröityä.
Kommentit (21)
Piti vain sanoa jotain, koska vielä ehdin.
Moderaatio ei jaksa yötä myören pitää huolta että täällä keskustellaan tärkeistä asioista kuten hellan lamput ja miten ne toimii sen sijaan että hairahdutaan keskustelemaan epäolennaisuuksista kuten ovatko etsintäkuulutetut sotarikoksista epäillyt sopivia harjureita pikkulasten iltapäiväkerhoihin, kuten Kangasalalla.
yritin joskus rekisteröityä mutta ei onnistunut. on tehty ihmeen vaikeeksi
Minusta ihan hyvä juttu, tuleepa laitettua nukkumaan. Ennen saatoin roikkua täällä yli puolenyön, nyt laitan kiltisti koneen kiinni klo 23 ja alan lukemaan jotain hyvää kirjaa, taatusti parempi vaihtoehto! :) Hyvää yötä!
Näillä viime minuuteilla ei viitsi edes vastailla enää mihinkään saatikaan tehdä aloituksia, kun tietää, ettei niihin pääse sitten enää kommentoimaan.
Kyllä on perseestä.
Miten niin on kiinni? Tunnuksen rekkaaminen on edelleen ilmaista eikä vaadi henkilötietojen antamista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan hyvä juttu, tuleepa laitettua nukkumaan. Ennen saatoin roikkua täällä yli puolenyön, nyt laitan kiltisti koneen kiinni klo 23 ja alan lukemaan jotain hyvää kirjaa, taatusti parempi vaihtoehto! :) Hyvää yötä!
Mulle ei vielä uni tule moneen tuntiin...
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se on vaikeaa? Eikö toimi juuri jonkun tietyn selaimen kanssa vai mikä ongelma?
Ilmoitat rekkautuessa sähköpostiosoitteen ja haluamasi käyttäjätunnuksen. Saat sähköpostiosoitteeseen viestin, jossa oleva linkkiä klikkaamalla vahvistat rekisteröitymisen. Homma hoidettu eikä missään vaiheessa tarvittu henkilötietojasi. Voit tehdä rekkautumista varten uuden sähköpostiosoitteen vaikkapa Googleen.
Tämä sama tapa rekisteröityä on hyvin monessa muussakin nettipalvelussa. Minulla ei ollut mitään ongelmia kun viimeksi tätä testasin. Onko systeemi jotenkin muuttunut?
Mua taas hermostuttaa se, et vasta aamuseiskalta pääsee kommentoimaan. Usein herään kuudelta ja palstailu olisi sopivaa, hiljaista tekemistä. Mut nounou.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas hermostuttaa se, et vasta aamuseiskalta pääsee kommentoimaan. Usein herään kuudelta ja palstailu olisi sopivaa, hiljaista tekemistä. Mut nounou.
Sama juttu. Herään yleensä viideltä ja bussissa työmatkalla olisi aikaa.
Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se on vaikeaa? Eikö toimi juuri jonkun tietyn selaimen kanssa vai mikä ongelma?
Ilmoitat rekkautuessa sähköpostiosoitteen ja haluamasi käyttäjätunnuksen. Saat sähköpostiosoitteeseen viestin, jossa oleva linkkiä klikkaamalla vahvistat rekisteröitymisen. Homma hoidettu eikä missään vaiheessa tarvittu henkilötietojasi. Voit tehdä rekkautumista varten uuden sähköpostiosoitteen vaikkapa Googleen.
Tämä sama tapa rekisteröityä on hyvin monessa muussakin nettipalvelussa. Minulla ei ollut mitään ongelmia kun viimeksi tätä testasin. Onko systeemi jotenkin muuttunut?
Ilmaisiin sähköpostipalvelimiin ei voi luottaa. Varsinkaan Googleen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri vilkkaimman keskustelun aikaan. Ja ei, en aio rekisteröityä.
Olen huomannut saman että juuri ennen sulkeutumista on eniten keskustelua. Periaatteesta en ala rekisteröitymään. Ei täällä oikeasti sulkeutumisen jälkeen ole kuin pari hassua tyyppiä.
Jos on tietoa hyvästä avoimesta keskustelu palstasta niin kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä69 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisiin sähköpostipalvelimiin ei voi luottaa. Varsinkaan Googleen.
Tuo on tähän asti kuulemistani ehkä huonoin peruste olla rekisteröitymättä.
Enemmän ärsyttää sensuuri jota täällä esiintyy. Äskenkin joku asiallisesti kysyi aloituksessaan miksi suomalaiset eivät ole kaduilla osoittamassa mieltään hallituksen kaatamiseksi ja hups vaan niin keskustelu olikin poistettu. Mielenosoitukset on käsittääkseni kuitenkin ihan laillisia jos niihin on haettu lupa.
Et kestä yötä ilman keskustelua perseen sheivaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ärsyttää sensuuri jota täällä esiintyy. Äskenkin joku asiallisesti kysyi aloituksessaan miksi suomalaiset eivät ole kaduilla osoittamassa mieltään hallituksen kaatamiseksi ja hups vaan niin keskustelu olikin poistettu. Mielenosoitukset on käsittääkseni kuitenkin ihan laillisia jos niihin on haettu lupa.
Tätä asiaa olen itsekkin ihmetellyt. Täällä on ollut useampikin aloitus, joissa on kritisoitu mm. hallituksen leikkauspolitiikkaa. Näihin ketjuihin ehtii yleensä tulla vastauksia n. puolentoista sivun verran (suurin osa AP:n kanssa samoilla linjoilla olevia), kunnes hetken päästä koko ketjun huomaa poistetuiksi. Sen sijaan kaikenlaisia"syrjäytyminen om oma vika" ja vastaavia ketjuja ei viitsitä poistaa. Puhumattakaan näistä jompaakummpaan sukupuoleen haukkumiseen tarkoitutetuista ketjuista.
Ilmeisesti AV: ylläpito on sitä mieltä, että täälllä saa haukkua naisia, miehiä, lapsia, köyhiä, syrjäytyneitä ym. mutta nykyhallitusta tai sen toimia ei saa kritisoida.
No niinpä. En mä täällä edes ehdi päivisin istumaan.