Luetelkaa 1-5 maata, johon ETTE haluaisi matkustaa
Oma listani: Pohjois-Korea, Kiina, Venäjä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Venäjähän on tosi mielenkiintoinen maa. Itse kyllä haluaisin matkustaa siellä, mutta pärjääkö siellä englannilla? Kumma oikeastaan että ei ole koskaan tullut käytyä edes Pietarissa, vaikka se on niin lähellä.
Käyn siellä silloin tällöin; Pietari on upea kaupunki. Olen vähän ihmeissäni noista kommenteista, mutta jos kyse on Krimin valloituksesta ja maan nykyisestä uhosta, niin sen tajuan.
Mutta ei me siitä eroon päästä, joten kannattaa pysyä väleissä.
Intia, Tunisia, Egypti, Iran, Afghanistan...
Listasta saisi pitkän.
Vierailija kirjoitti:
Venäjähän on tosi mielenkiintoinen maa. Itse kyllä haluaisin matkustaa siellä, mutta pärjääkö siellä englannilla? Kumma oikeastaan että ei ole koskaan tullut käytyä edes Pietarissa, vaikka se on niin lähellä.
Niinpä, aika outoa jos kaiken maailman reppureissuja porukka uskaltaa tehdä, mutta Pietari olis jo ihan ou mai gaaaad... Se on tossa muutaman tunnin junamatkan päässä. Siellä ei ole sotaa, ja lähiöihin ei varmasti ole edes asiaa, joten pyöriminen historiallisessa keskustassa on aika kesyä. Huh.
On täysin sattuman kauppaa, saako palvelua englanniksi. Nuoremmat osaavat sitä todennäköisemmin kuin vanhemmat, mutta kielitaito voi silti olla yllättävän heikkoa. Mutta jos asioi muidenkin turistien suosimissa paikoissa, niin kaipa siellä hengissä pysyy. Asiakaspalvelu Venäjällä on muutenkin aika niukkaa, joten ihmeempiä dialogeja ei edes oleteta. Kirjaimet vois tietty opetella omaksi iloksi.
Pakistan, Yemen, Jordania, Saudi-Arabia, Arabiemiraatit, Egypti. Oho, tuli kuusi.
Israel. En tajua miten sinne tehdään vieläkin lomamatkoja ottaen huomioon maan tilanteen. Kuka idiootti haluaa tukea sotivaa ja siviilejä pommittavaa maata matkailemalla sinne?
Muslimimaat naisen näkökulmasta ei houkuta.
Kehitysmaat yleisesti.
Minä olen valmis matkustamaan 11-vuotiaan poikani kanssa mihin tahansa maahan. Syksyllä olemme lähdössä Ruandaan. Ruanda on turvallinen ja erittäin kaunis maa, jossa on paljon nähtävää. Lisäksi suunnittelemme tälle vuodelle matkaa Sokotran saarelle Jemeniin sekä mahdollisesti samalla käymme myös Etiopiassa. Elokuussa 2017 olemme lähdössä Pohjois-Koreaan ja Kiinaan. Kiinassa olemmekin jo aiemmin käyneet.
Venäjällä käymme lähes 10 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Israel. En tajua miten sinne tehdään vieläkin lomamatkoja ottaen huomioon maan tilanteen. Kuka idiootti haluaa tukea sotivaa ja siviilejä pommittavaa maata matkailemalla sinne?
Muslimimaat naisen näkökulmasta ei houkuta.
Kehitysmaat yleisesti.
Nyt kun kysyit, niin onhan siellä mielettömän mielenkiintoisia historiallisia kohteita. Ja kiva ilmasto. Mutta itsellänikin kyllä tällä hetkellä boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen valmis matkustamaan 11-vuotiaan poikani kanssa mihin tahansa maahan. Syksyllä olemme lähdössä Ruandaan. Ruanda on turvallinen ja erittäin kaunis maa, jossa on paljon nähtävää. Lisäksi suunnittelemme tälle vuodelle matkaa Sokotran saarelle Jemeniin sekä mahdollisesti samalla käymme myös Etiopiassa. Elokuussa 2017 olemme lähdössä Pohjois-Koreaan ja Kiinaan. Kiinassa olemmekin jo aiemmin käyneet.
Venäjällä käymme lähes 10 kertaa vuodessa.
Mihin tahansa? Syyria, Irak, Afganistan? Miksi ihmeessä veisit lapsesi mihin tahansa? Etkö tykkää lapsestasi.
Pohjois-Korea, Syyria, Irak, koko Afrikka Etelä-Afrikkaa lukuun ottamatta.
Monaco ei erityisemmin kiehdo. Syyriaan, Afganistaniin, Jemeniin ja Somaliaan en matkustaisi yhteiskunnallisen tilanteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Korea, Syyria, Irak, koko Afrikka Etelä-Afrikkaa lukuun ottamatta.
Ja vielä Jemen, SaudiArabia ( never) ja monta muuta yllä mainittujen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi Iso-Britania Tanskka Australia Norja. Ja lisäksi USandA
Olisiko monarkia syynä tähän listaan.
> Israel. En tajua miten sinne tehdään vieläkin lomamatkoja ottaen huomioon maan tilanteen. Kuka idiootti haluaa tukea sotivaa ja siviilejä pommittavaa maata matkailemalla sinne?
Kyllä sinne voi mennä. Ikävää tosiaan, että ne arabit siellä sotii ja ammuskelee raketteja ja itsemurhapommittaa juutalaisia, mut minkäs teet...
Miksi Tanska?