Luetelkaa 1-5 maata, johon ETTE haluaisi matkustaa
Oma listani: Pohjois-Korea, Kiina, Venäjä.
Kommentit (150)
1. Gran Canaria
2Lanzzarote
3 Gran Canaria
4 Fuentefura
5 Gran Canaria
6 Teneriffa
7 Kaikki mikä sijaitsee Thaimaassa
Kanaria, Thaimaa ja Dubai. Ylipäänsä kaikki tuollaiset matkakohteet, jotka ovat kuuluisia bailupaikkoja. Ei kiinnosta. Minusta on kummallista, että Intia on mainittu paljon useammin kuin Iran.
Vierailija kirjoitti:
Dubai ja Australia. Ensin manitussa olen ollut pari kertaa ja siinä on kaksi liikaa. Jälkimmäiseen en halua lentomatkan vaatiman vaivan takia. Maa tuskin on sen arvoinen.
Dubai ei ole maa. Ja moneen muuhun maahan on yhtä vaivalloinen ellei vaivalloisempikin matkustaa kuin Australiaan.
Vierailija kirjoitti:
1. Gran Canaria
2Lanzzarote
3 Gran Canaria
4 Fuentefura
5 Gran Canaria
6 Teneriffa
7 Kaikki mikä sijaitsee Thaimaassa
Jos haluaa noin antaumuksella haukkua Kanariansaaria, voisi vaikka opetella kirjoittamaan saarten nimet oikein.
Monet arabimaat, Intia+ lähialueet, osa. Afrikan maista ( lähinnä keski ja länsi- afrikka, sekä sotaa käyvät maat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjähän on tosi mielenkiintoinen maa. Itse kyllä haluaisin matkustaa siellä, mutta pärjääkö siellä englannilla? Kumma oikeastaan että ei ole koskaan tullut käytyä edes Pietarissa, vaikka se on niin lähellä.
"Mielenkiintoinen" kyllä. Ei pärjää englannilla.
Älä puhu soopaa, pärjää siellä englannilla.
Hahahahahahahaha. Hehehehehehehe. Hohohohohoho. Jopas vitsin murjaisit! Taidan hihitellä koko illan! Joo, hotellihenkilökunta voi puhua vähän englantia. Eikä ehkä sekään.
Ja monestikohan sinä olet siellä käynyt? Minä matkustan työkseni. Tosin osaan myös vähän venäjää, mutta käytän englantia aina kun voin.
Useita kertoja Tanskassa käyneenä olen täysin eri mieltä ja suosittelen sinulle käyntiä.
Tanska on erittäin mielenkiintoinen ja kaunis maa täynnä hymyileviä ja avoimia ihmisiä.