Luetelkaa 1-5 maata, johon ETTE haluaisi matkustaa
Oma listani: Pohjois-Korea, Kiina, Venäjä.
Kommentit (150)
Pohjois-Korea, Somalia/Somalimaa, Etelä-Afrikka, Saudi-Arabia, Irak, Syyria... Toki en sano ettenkö koskaan haluaisi matkustaa, mutta tämän hetkisen tilanteen perusteella en halua.
Jos sotaa käyvät maat jätetään pois niin eipä sellaista maata ole.
Pohjois-Korea olisi jännä kokea ennen kuin siellä porukka saa tarpeekseen ja pistää Kim-Jong Unin koplineen lihoiksi.
Eipä noita maita kai hirveästi ole jotka oikeasti mustalle listalle laittaisi, mutta ainakin Venäjä ja Pohjois-Korea. Sitten on tietysti maita joissa haluaisi käydä mutta vasta sitten kun ei ole pelkoa että pommi tippuu päähän (esim. Egypti, Israel).
M22
Egypti, Algeria, Libya, Tunisia, Irak, Afganistan, Pakistan, Somalia, Saudi-Arabia.
Venäjähän on tosi mielenkiintoinen maa. Itse kyllä haluaisin matkustaa siellä, mutta pärjääkö siellä englannilla? Kumma oikeastaan että ei ole koskaan tullut käytyä edes Pietarissa, vaikka se on niin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Venäjähän on tosi mielenkiintoinen maa. Itse kyllä haluaisin matkustaa siellä, mutta pärjääkö siellä englannilla? Kumma oikeastaan että ei ole koskaan tullut käytyä edes Pietarissa, vaikka se on niin lähellä.
"Mielenkiintoinen" kyllä. Ei pärjää englannilla.
Vierailija kirjoitti:
Etelänapa. Pingviinin paska haisee kuulemma aika jäätävälle...
Eiköhän siellä ole jäätävää kaikki muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kumma.
Vierailija kirjoitti:
Malta Viro Ruotsi Norja Latvia
Ja lisäksi Suomi Venäjä sekä Puola
Ja mitä vikaa on Maltassa, entä Suomessa.
Iran, Saudi-Arabia, Somalia, Irak ja Syyria