Mieheni tuijotus humalapäissään on pelottavaa
Silmät menee viiruun ja ne ilmentävät vihaa. Kamala vaikka huomata ja pysähtyä nähdäkseen seurueessa intensiivisen vihaisen tuijotuksen.
Pelkään nykyisin sitä niin, että sen saattaa jo nähdä, ja se jo varmaan provosoi häntä käyttäytymään agressiivisesti.
Kellään tällaista, miten selvitteli tilanteesta?
Kommentit (38)
Onko tuijotus semmoinen, kuin hohto elokuvan pääosan esittäjällä? Lähtisin ja äkkiä...
Mulla on käynyt niin, että keksin mennä vessaan pitkäksi aikaa jospa laantuu. Tulikin kohta, ja alkoi hakata ja rikkoa ovea. Luoja, miten silloin pelkäsin. Ei päässyt sisään, mutta heitti kodin irtonaiset tavarat vessan oveen, että koko eteinen oli täynnä rikkoutuneita esineitä ja huonekaluja.
Onneksi olin vessassa, vai provosoinko karkuun menemisellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuijotus semmoinen, kuin hohto elokuvan pääosan esittäjällä? Lähtisin ja äkkiä...
Kyllä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on
Tai nykyisin ei ole enää sitä virnettä, vaan vain ankaran vihan ilme. Selvin päin tuota ei ole. Pahinta on, että illat on humalassa.
Jälleen uusi syy yksinäiselle naiselle olla kiitollinen siitä, ettei kelvannut kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on
Tai nykyisin ei ole enää sitä virnettä, vaan vain ankaran vihan ilme. Selvin päin tuota ei ole. Pahinta on, että illat on humalassa.
Jos asiasta ei voi puhua kanssaan, niin.......
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyviin
Mies vihaa, vaimo pelkää.
Onko sanonut koskaan käyvänsä kiinni sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Onko sanonut koskaan käyvänsä kiinni sinuun?
On sanonut, että tekisi mieli hakata minut tohjoksi, että veri lentää. Tämä tilanteessa, kun juttelin siskoni kanssa puhelimessa ja hän halusi sanoa jotain omia juttujaan minulle samaan aikaan. Sanoi, odota hetki. Tästä raivostui silmittömästi.
On myös sanonut toivovansa kuolemaani.
Minkälaisten ihmisten kanssa meette kimppaan? Miehen katse pelottaa, kertonut haluavansa hakata tohjoksi ja odottavansa ap:n kuolemaa, mutta silti pitää yhä jakaa sama kotiosoite.
Ei mitenkään päin jatkoon.
Vaikuttaa, että oikeasti on alkoholisti, joka purkaa vihansa sinuun. Kamala yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten ihmisten kanssa meette kimppaan? Miehen katse pelottaa, kertonut haluavansa hakata tohjoksi ja odottavansa ap:n kuolemaa, mutta silti pitää yhä jakaa sama kotiosoite.
Ei hän alkuaikoina ollut tuollainen. Kantoi kuin kukkaa kämmenellä. Ja käyttäytyy nykyisinkin erittäin ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Kukaan ei uskoisi pelkoani, jos kertoisin. Sanoisivat, katso peiliin. Ja sitä olen nykyisellään katsonut.
Olen parille tutulle kertonut ja he nauroivat. Miten sä onnistut ärsyttämään mukavan miehen noin , kysyivät? Lopeta tuollainen ja ole onnellinen kun olet saanut miehen, jonka kaikki haluaisivat.
Miksi, toistan MIKSI olette vielä tuollaisessa suhteessa? Ja ei, ei ole yhtään mitään järkevää perustetta pysyä tuonkaltaisessa suhteessa, ei sitten yhtään mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän alkuaikoina ollut tuollainen. Kantoi kuin kukkaa kämmenellä. Ja käyttäytyy nykyisinkin erittäin ystävällisesti muita ihmisiä kohtaan. Kukaan ei uskoisi pelkoani, jos kertoisin. Sanoisivat, katso peiliin. Ja sitä olen nykyisellään katsonut.
Olen parille tutulle kertonut ja he nauroivat. Miten sä onnistut ärsyttämään mukavan miehen noin , kysyivät? Lopeta tuollainen ja ole onnellinen kun olet saanut miehen, jonka kaikki haluaisivat.
Mikä on sinun tekosyysi pysyä suhteessa?
Lähde pois, hyvä ihminen,ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parille tutulle kertonut ja he nauroivat. Miten sä onnistut ärsyttämään mukavan miehen noin , kysyivät? Lopeta tuollainen ja ole onnellinen kun olet saanut miehen, jonka kaikki haluaisivat.Mikä on sinun tekosyysi pysyä suhteessa?
Juurikin siitä syystä, että mies ja muut sanovat, että vika on minun. Mitä auttaa ero,jos vika itsessä. Ongelma jatkuu. Pelkään myös yksinäisyyttä tällaisessa maailman tilanteessa. Yhteinen omaisuus, mies ei laita takuulla tikkua ristiin niiden myymisessä, vaikka olisi pakko osituksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parille tutulle kertonut ja he nauroivat. Miten sä onnistut ärsyttämään mukavan miehen noin , kysyivät? Lopeta tuollainen ja ole onnellinen kun olet saanut miehen, jonka kaikki haluaisivat.Mikä on sinun tekosyysi pysyä suhteessa?
Juurikin siitä syystä, että mies ja muut sanovat, että vika on minun. Mitä auttaa ero,jos vika itsessä. Ongelma jatkuu. Pelkään myös yksinäisyyttä tällaisessa maailman tilanteessa. Yhteinen omaisuus, mies ei laita takuulla tikkua ristiin niiden myymisessä, vaikka olisi pakko osituksen takia.
Kamala tilanne sinulla. Onko ketään, joka pystyisi olemaan tukenasi? Vaikuttaa että olet täysin yksin, kaikki miehesi tukena
Selvitin tilanteen niin, että pakkasin tavarani ja poistuin paikalta ennen kuin tapahtui mitään kamalampaa. Ennen sitä oli avaimet kengässä ulko-oven vieressä niin, että tulevat varmasti mukaan jos tulee kiire.