Mikä teille merkkaa enemmän miehessä, pituus vai lihaksikkuus?
Otsikossa tulikin jo kysymys. Olen itse enemmän pituuden perään, mutta ei ne lihaksetkaan huono juttu miehellä ole. Mites teillä muilla naisilla, mihin silmä kiinnityy enemmän miehessä?
Kommentit (32)
Pituus. Kaikista säälittävimpiä miehiä on mikki hiiren kokoiset pätkät joilla on ylipumpatut lihakset 😄
Vierailija kirjoitti:
Pituus. Kaikista säälittävimpiä miehiä on mikki hiiren kokoiset pätkät joilla on ylipumpatut lihakset 😄
Ylipumpatut lihakset ovat koomiset ihan pituudesta riippumatta. Toisaalta pituuteen fiksoituneet miehet (ja naiset) ovat myös koomisia.
Nörtit ovat nykysodankäynnissä kurkoja. Naiset eivät vain teidä sitä. Harmi...!
Lihaksikkaat, rytmikkäästi nousevat ja laskevat pakarat ja laatikkoleuka, siinä täydellinen combo
Jaa, minä pidän lyhyistä miehistä. 180 senttinen on liian pitkä jo. Ja ne kaapin kokoiset bodaajat on vastenmielisiä. Semmonen normaali, hieman lihaksikas vartalo komein.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuus. Harvinainen ominaisuus.
Fiksuja miehiä on oikeasti aika paljon. Jos et löydä sellaisia niin teet jotain kovasti väärin. Tarkoitatko jotain tietynlaista fiksuuden muotoa?
Ei kumpikaan, mutta jos pakko valita ni lihakset. Luonnolliset lihakset, ei minkään salimaken rahkapallurat. Minä yleensä ihastuin suurinpiirtein itseni pituisiin miehiin, tai ehkä jotai 170cm olleet. Söpöimpiä semmoiset.
En usko et pituus merkkaa mitään. Olen 195 cm pitkä mies. Ei se auta mitään
Jännät vaihtoehdot. Ihailen miestä, joka pystyy sekä juoksemaan 10 000m alle 40 minuutin että nostamaan penkistä 100kg.
Vierailija kirjoitti:
En usko et pituus merkkaa mitään. Olen 195 cm pitkä mies. Ei se auta mitään
Liian pitkä?
En liiemmin tykkää erityisen lihaksikkaista miehistä, mutta enpä kyllä oikeastaan myöskään erittäin pitkistä tai erittäin lyhyistä. Jos näistä nyt jompi kumpi olisi valittava, niin kaipa se pituus sitten.
Omaa silmää eniten miellyttää vähän lyhyehkö tai keskivertopituinen mies, jonka hoikkuudella/lihavuudella/lihaksikkuudella ei ole hirveästi väliä, kunhan ei nyt ole ihan mitään ääripäätä.
Laatikkoleuka ja lompakon paksuus