Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?
Kommentit (346)
No huh, ei oo helppoo naisillakaan
Kyllä mä uskon että suurimman osan teistä ottais vaikkapa TIS-sarjan Juhon tyylinen mies. Mutta kelpuutatteko hänenlaisiaan? Vai pitääkö olla supliikki naistennaurattaja Christian Ronaldo? Sellaista ette saa..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä uskon että suurimman osan teistä ottais vaikkapa TIS-sarjan Juhon tyylinen mies. Mutta kelpuutatteko hänenlaisiaan? Vai pitääkö olla supliikki naistennaurattaja Christian Ronaldo? Sellaista ette saa..
Olen ollut aktiivinen ja tehnyt aloitteita esim. hiljaisille, mukavanoloisille miehille. Ei tulosta.
En mä voi tosiaan sille mitään, että ulkonäöllisesti olen vain 7 ja sen kruunaa se, että olen tylsä ja ujo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, missmäinen, lihasta sopivasti, kiltti, ei liikaa esillä, juttelen aiheesta kuin aiheesta pienessä porukassa. Kun olin 5kg painavampi, miehistä oli tunkua. Nyt vähärintaisena lankkuna en juuri kiinnosta miehiä kuin ystävänä. Ja paino lähti sairauden takia.
Vähärintainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aktiivinen ja tehnyt aloitteita esim. hiljaisille, mukavanoloisille miehille. Ei tulosta.
En mä voi tosiaan sille mitään, että ulkonäöllisesti olen vain 7 ja sen kruunaa se, että olen tylsä ja ujo nainen.
Lol, nainen saa olla tasoa "5" ennen kuin se ulkonäöstä jää kiinni. Ette huomioi miesten makujen kirjoa: kaikkien ihanne ei ole seiska-lehden persetyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol, nainen saa olla tasoa "5" ennen kuin se ulkonäöstä jää kiinni. Ette huomioi miesten makujen kirjoa: kaikkien ihanne ei ole seiska-lehden persetyttö.
Ei ulkonäköni riittämättömyys olekaan suurin ongelma, vaan myös luonteeni huonous. Mikset lue kommenttia mihin vastaat?
Dear ladies!
Tässäkin ketjussa on monen monta naista, joista olisin kiinnostunut. Mulle ei ole väliä minkä kokoiset rinnat on (naiset, ei sillä kuppikoolla oikeasti ole väliä, älkää turhan niitä murehtiko), kauneus on katsojan silmissä niinkun sanotaan, ujouskaan mikään huono juttu ole kun moni siitä kertoo. Pääasia on, että kun tunnetaan niin juttua olis. Tylsä, ei kukaan o tylsä! Jos mä heitän teidän päälle jäävettä niin jäättekö vain paikoilenne kun juoksen karkuun??
Mitään bilehilettä en ole etsimässä, itsekkin käyn lasillisella harvoin (0-2 / kuussa). Fiksut/koulutetut naiset ei mua pelota, en sitten tiedä pelottaako teitä vain ammattikoulun käynyt mies. Joku kertoi harrastavansa käsitöitä, toinen oli kiinnostunut psykologiasta. Mä haluisin oppia tekemään villasukat ja ihmisen mielenterveyteen liittyvät jutut on kiinnostanu aina.
Miten ihmeessä mä voin teidät löytää, pitääkö mun alkaa ovikelloja soittelemaan. Hei, olen sinkku, lähdetkö kanssani ulos? Sitten joku voisi sanoa "no mut ainakin tultiin kotiovelta hakemaan".
Naiset, mistä ja miten, kertokaa :)
Vierailija kirjoitti:
Voi siis päätellä ennemminkin että ulkonäöllä ei ole suurta väliä, vaan miehiin tutustumisen estää 1. huono tai todella huono itsetunto ja tästä johtuen epävarmuus, arkuus, ujous, sisäänpäinkääntyneisyys, hiljaisuus ja jonkinaisteinen masentuneisuus/ahdistuneisuus. Parin vuoden terapialla moni näistä ominaisuuksista voisi kadota ja ihminen yllättyä millainen hän oikeasti onkaan.
ei terapia auta kaikilla....
Ei nää naiset edes halua tulla löydetyiksi. On turvallista kun voi surkutella kohtaloaan. Tiedän tämän koska itsekin tahtoisin löytää naisen, mutta en oikeasti halua: jos joku osoittaa pienintäkin mielenkiintoa, vetäydyn ja välttelen tätä naista.
Kyllä, tylsä nainen on paha. Ja jos luonne on tosikkomainen ja vakava niin monikaan mies ei kiinnostu. Itseä ei naisena kiinnosta saman tyyliset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Dear ladies!
Tässäkin ketjussa on monen monta naista, joista olisin kiinnostunut. Mulle ei ole väliä minkä kokoiset rinnat on (naiset, ei sillä kuppikoolla oikeasti ole väliä, älkää turhan niitä murehtiko), kauneus on katsojan silmissä niinkun sanotaan, ujouskaan mikään huono juttu ole kun moni siitä kertoo. Pääasia on, että kun tunnetaan niin juttua olis. Tylsä, ei kukaan o tylsä! Jos mä heitän teidän päälle jäävettä niin jäättekö vain paikoilenne kun juoksen karkuun??
Mitään bilehilettä en ole etsimässä, itsekkin käyn lasillisella harvoin (0-2 / kuussa). Fiksut/koulutetut naiset ei mua pelota, en sitten tiedä pelottaako teitä vain ammattikoulun käynyt mies. Joku kertoi harrastavansa käsitöitä, toinen oli kiinnostunut psykologiasta. Mä haluisin oppia tekemään villasukat ja ihmisen mielenterveyteen liittyvät jutut on kiinnostanu aina.
Miten ihmeessä mä voin teidät löytää, pitääkö mun alkaa ovikelloja soittelemaan. Hei, olen sinkku, lähdetkö kanssani ulos? Sitten joku voisi sanoa "no mut ainakin tultiin kotiovelta hakemaan".
Naiset, mistä ja miten, kertokaa :)
Kommentoin aikoja sitten ketjuun, mutta sepä se kun moni mainitsee ettei tapaa missään miehiä. En osaa itsekään sanoa, että mistä minut löytäisi kun en käy enää baareissa ja nettideiteistä oli huonoja kokemuksia... Vaikeaa on.
23-vuotias, 170 senttiä pitkä, ihan hyvän mallinen vaikka muutama liikakilo löytyy. Pidän meikkaamisesta ja olen hyvä siinä, ehkä miehiä kauhistuttaa nainen joka osaa laittaa muutakin kuin ripsiväriä. Ruskeat hiukset, aika yksinkertainen vaatemaku, selvät linjat, ei liikaa värejä.
Olen hyvin itsetietoinen ja suorapuheinen. Joskus minusta saa vähän kylmän ensivaikutelman, koska en ole poikien jutuille kikatteleva bimbo. Tykkään muutenkin vähän vanhemmista, 30 hujakoilla mies on ehkä aikuinen eikä enää keskenkasvuinen törppö.
Ehkä musta vaan huokuu se, ettei kiinnosta autoa tuunaava vanhusamis tai omaisuudella rehvastelu. Käytän alkoholiakin todella harvoin, inhoan humalaa ja humalaisia ihmisiä.
On mulla muutamia juttuja ollut, oikeasti kivojen miesten kanssa. Osalla varmaan lopahtanut kiinnostus kun en ole heti selälläni ja osa vaan kuihtunut kasaan.
Toisaalta on parempaa olla sinkkuna.
Välttelen ihastustani,koska en halua hänen tietävän miten nolo oikeasti olen..
Mä olen pitkä ja urheilullinen. En riko peilejä, mut en oo myöskään mikään kaunotar. Mun ulkonäössä ei ole aktiivisesti mikään vikana. (Paitsi ehkä se, että oon iso. En lihava, mut ehkä vahvarakenteinen on oikea sana: mulla on leveät hartiat, pitkät ja paksut raajat ja iso peppu. Liikunta ja urheilu on mulle aika luontaista ja se näkyy päälle.) Siinä ei myöskään oo mitään erityisen hyvää. En usko, että kukaan mies katsoo tai on koskaan katsonut mua silleen, että onpa hyvännäköinen nainen, oon vähän niinkun ilmaa tässä suhteessa.
Luonteeltani oon aika kiltti ja ystävällinen. Musta on kiva intoilla jutuista. Tykkään lukea ja katsoa leffoja ja jutella näistä. Ilmiöiden suhteen tykkään perinpohjaisuudesta ja musta se, että isoihin kysymyksiin voi tarjota yksinkertaisia vastauksia tarkoittaa yleensä sitä, että asiaa ei ole ajatellut tarpeeksi. Sosiaalisissa tilanteissa tyypit, jotka eivät tunne porukasta vielä muita, hakeutuvat usein mun seuraani (kunnes upgreidaavat parempaan seuraan). Vieraiden kanssa isossa porukassa jään usein vähän hiljaiseksi, koska alkaa ujostuttaa. Tuttujen kanssa oon enemmän äänessä. Vaikka oon välillä vähän ujo, en ole erityisen arka: jos joku käyttäytyy tökerösti tms, mulla ei ole vaikeuksia pitää puoliani.
Summa summarum: oon ihan kiva. En ole enkä tule todennäköisesti koskaan olemaankaan kenellekään se ykkösvaihtoehto yhtään mihinkään. En ollut lapsena kenenkään paras kaveri enkä ole koskaan seurustellut. Ei ole olemassa juurikaan ihmisä, joiden mielestä en olisi kiva tai joiden mielestä olisin tosi kiva.
Sama tulee esiin myös miesten kanssa. Oon kiva kaveri, mut en oikea nainen. Olin neljätoista, kun tuttu poika ekaa kertaa itki mulle, kuinka ikävää on, kun kukaan tyttö ei puhu hänelle. Sama meno jatkuu edelleen. Mulle on kuulemma helppo puhua ja mun kanssa on helppo olla ja olen kuunnellut ja neuvonut lukemattomat sydänsurut ja naismurheet. Jos mietin tätä miehettömyyttäni ääneen, miespuoliset kaverit kommentoivat suunnilleen, että ihan varmaan mulla on paljon vientiä kun oon niin kiva tyyppi. Niinpä niin.
Mulla on paljon miespuolisia kavereita, tuttuja ja ystäviä. Uusia omanikäisiä miehiä tapaan jatkuvalla syötöllä, koska kiinnostuksenkohteet (urheilu, scifi/fantasia, isot lautapelit, videopelit, jne) on aika "miehisiä", oon ollut aktiivisesti mukana opiskelijatoiminnassa ja oma alakin on vähän miesvaltainen. Kukaan ei vaan ole musta kiinnostunut - siinä mielessä.
Teen aloitteita silloin tällöin, mut oon saanut joka kerta pakit. Osa on ollut ihan ystävällisiä ja ollaan edellenkin kavereita tai ystäviä. Etenkin vieraammilta miehiltä oon taas saanut välillä aika tylyjä tai ilkeitäkin pakkeja.
Olen vaan ilmeisesti liian tylsä ja harmaa.
Minua kiinnostaisi tietää miten määrittelette sen, etteivät mihet ole teistä kiinnostuneita? Tarkoittaako se teille sitä, etteivät miehet tule pokaamaan baarissa? Vai sitä, etteivät miehet tule pokaamaan teitä kadulla ihan tuosta vain? Vaiko sitä, etteivät mihet vilkuile teitä esim kaupassa? Mitä siis ajattelette sen tarkoittavan?
Itse en oikein tiedä ovatko miehet minusta kiinnostuneita. Olen kyllä naimisissa, mutta en käy ollenkaan yöelämässä. Tiedän, että jotkut mihen kaverit ovat minusta kiinnostuneita ja jotkut joskus katsovat esim kaupassa/kadulla, mutta sehän voi olla ihan normaalia katsomista. Haluaisin kovasti tietää mitä mihet minusta ajattelevat, mutta mistäpä sitä tietää kysymättä. Mielestäni olen ihan hyvän näköinen, normaalivartaloinen, mieheni sanojen mukaan laihalihava, iloinen 35-v kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää miten määrittelette sen, etteivät mihet ole teistä kiinnostuneita? Tarkoittaako se teille sitä, etteivät miehet tule pokaamaan baarissa? Vai sitä, etteivät miehet tule pokaamaan teitä kadulla ihan tuosta vain? Vaiko sitä, etteivät mihet vilkuile teitä esim kaupassa? Mitä siis ajattelette sen tarkoittavan?
Itse en oikein tiedä ovatko miehet minusta kiinnostuneita. Olen kyllä naimisissa, mutta en käy ollenkaan yöelämässä. Tiedän, että jotkut mihen kaverit ovat minusta kiinnostuneita ja jotkut joskus katsovat esim kaupassa/kadulla, mutta sehän voi olla ihan normaalia katsomista. Haluaisin kovasti tietää mitä mihet minusta ajattelevat, mutta mistäpä sitä tietää kysymättä. Mielestäni olen ihan hyvän näköinen, normaalivartaloinen, mieheni sanojen mukaan laihalihava, iloinen 35-v kahden lapsen äiti.
Siten määrittelen, että olen 30+, en ole seurustellut, yksikään mies ei ole tullut iskemään ikinä missään, omat aloitteeni on torjuttu. Ja olen neitsyt, mutta kertaakaan en ole miehelle sanonut ei.
Jos minut tänään deletoitaisiin planeetalta, yksikään mies ei huomaisi asiaa. Ja tänään olenkin miettinyt, että mitähän mä oikeastaan edes teen täällä. Mies ei ole elämän tarkoitus, mutta onhan tämä ihan hiton yksinäistä ja halipula on valtava...
No, olkoon huomenna taas parempi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Määrittelen sen niin, että kukaan ei yritä iskeä minua ja jos itse yritän iskeä (tai edes hyvin aikomuksin jutella) jotakuta niin reaktio on kielteinen. Tinderit kokeiltu, teen aloitteita. Olen ollut itsestäni riippumattomassa selibaatissa kaksi vuotta, eiköhän tässä tilanteessa reilu parikymppisenä voi todeta että en vain kiinnosta miehiä. (Kirjoitin ensimmäiselle tai toiselle sivulle omasta tilanteestani).
Vierailija kirjoitti:
Omista aloitteista ei ole miesten 0 kiinnostuksen takia tullut mitään, baareissa kelpaan korkeintaan yhden illan juttuihin, miehet eivät missään muualla kuin edellä mainituissa lähesty, tinderin kautta en ole päässyt treffeille, jne. Ikisinkku olen.
Vitun hyvin kirjoitettu. Lähden ostamaan kahvia.