Millainen olet sinä nainen, josta miehet eivät kiinnostu?
Kommentit (346)
Vähän samaa kuin vastaaja nro 1... 40+, erittäin introvertti, hapan perusilme, en meikkaa, en värjää hiuksiani, käytän kirpputorivaatteita, muutama liikakilo. Olen kuitenkin melko älykäs ja huumorintajuinen, koulutusta ja yleissivistystä on paljon, ja olen jopa varakas, mutta näitä ominaisuuksia ei kukaan koskaan löydä kun ei tule juttelemaan.
Samantyylinen minäkin, mutta olen alle 30.
Omaan hyvän yleistiedon ja tykkään kovasti myös keskustella, mutta isossa porukassa en meinaa päästä ääneen, sillä odotan kiltisti omaa vuoroani. Vapaudun enemmän vasta kun tunnen toisen henkilön ja suurin porukka johon olen kuulunut oli minä plus kolme kaveria opiskeluaikoinen.
Kavereita on vähän ja olen huono pitämään heihin yhteyttä.
Ulkonäkööni olen ihan tyytyväinen, mutta ylipainoni on vyötäröllä, joten kaikki kilot korostuu.
En koe että minussa varsinaisesti on mitään vastenmielistä, vaan etten tapaa miehiä missään. Olen aina työskennellyt naisporukassa tai täysin yksin ja kaikki tapaamani miehet ovat varattuja. Harrastuksenikin ovat sellaisia, että niistä tykkäävät vanhemmat naiset ja monella on jo porukka, johon tulen ulkopuolisena mukaan. En siis tapaa edes suunnilleen ikäisiäni miehiä melkein koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman. Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.
Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)
Olen introvertti, mutta seurassa puhelias ja monista aiheista innostunut. En oikein käy muualla kuin töissä ja kaupassa. Perusilmettäni on kuvattu huolestuneen näköiseksi, eli vaikuttanen melkoiselta hapannaamalta. Olen muuten tavallisen näköinen, tiimalasivartaloinen ja normaalipainoinen, mutta 180 cm pitkä.
Täällä yksi, jos siis haetaan sitä että miehet nimenomaan tulisivat tekemään tuttavuutta tai pyytämään treffeille. Joitakin kiinnostuneita löytyy sitten, kun itse olen aloitteellinen. Useimmat kuitenkaan eivät kiinnostu sittenkään.
Olen 32-vuotias, hoikka/normaalivartaloinen, meikkaan ja tykkään näteistä vaatteista. Perusnaama, enemmän ruma kuin kaunis. Introvertti.
Vanha nainen jota ei hunninko kiinnosta. Lihava, väsynyt, meikkaamaton ja kipujen runtelema. Mutta salaa kotona vilkkusilmä.
Olen jo 40+ ja kulissit jotakuinkin kunnossa, mutta olen aina ollut epäkiinnostava. Olen varmaan missityyppiä, mutta silti toivottavasti hillitty ja klassinen pukeutumistyyli. Miehet katselee ja kiinnostuukin, mutta se jää aina siihen. Olen hieman introvertti, sitäkin enemmän epävarma ja elämässäni jo lapsena siipeeni saanut. En osaa rentoutua vaikka esitän aika hyvin rentoa. Uudessa porukassa huomaan jääväni aina ulkopuolelle siinä vsiheessa kun muut alkavat tutustua toisiinsa paremmin. Kannan vieläkin lapsuudesta tuttua häpeän taakkaa. Luulen, että se puskee läpi. Jos pystyisin, voi kuinka haluaisin sen jo jättää.
Olen ihan nätti ja hoikka 40+. Hieman ujo ja varautunut, en osaa heittää läppää vapautuneesti. Olen sellainen, joka baarissakin haluaisi keskustella syvällisiä. En osaa ns. pitää hauskaa.
No näin oli aina kun kuljin ihmisten ilmoilla, nyt en enää kulje.
Nyt vanha ja lihava, en tiedä mitä nuorena oli vialla. Ehkäpä se ruma ja veemäinen naama.
Kaunis, missmäinen, lihasta sopivasti, kiltti, ei liikaa esillä, juttelen aiheesta kuin aiheesta pienessä porukassa. Kun olin 5kg painavampi, miehistä oli tunkua. Nyt vähärintaisena lankkuna en juuri kiinnosta miehiä kuin ystävänä. Ja paino lähti sairauden takia.
26-vuotias, 160cm ja 55kg. Työtön (en omasta valinnasta) mutta en köyhä, pukeudun ehkä vähän homssuisesti vaikka yritänkin parhaani mukaan, vaaleat hiukset, vanhoja aknearpia. Ujo, tutustun ihmisiin huonosti, jännitän sosiaalisia tilanteita. Vietän suuren osan ajasta kotona. Tykkään harrastaa liikuntaa ja erityisesti joogaa, katson paljon dokumentteja, olen kasvissyöjä.
25v, pieni nainen. Miesten kaveri, eli jään aina "hyvä jätkä" -tasolle eli miespuolisia ystäviä riittää. Ylempi korkeakoulututkinto. Ulospäinsuuntautunut. Ihan nätti. Jälkeen päin kuulen, että joskus joku mies on minusta pitänyt, mutta en ole merkkejä huomannut, kun en ole niitä tottunut huomaamaan, kun syytä ei yleensä ole sellaisia huomata, kun en miesten mieleen ole.
Seksisuhteeseen kelpaan mutten seurusteluun. Ikää 27 ja ikisinkku. AA-kuppi, todella ruma (näytän transulta), olen tylsä, harmaa ja hiljainen.
Hoikka, tiimalasivartaloinen, naama ihan ok. 21-vuotias, en tykkää bilettää tai käydä baareissa, nautin mieluummin lautapeleistä pienessä porukassa. Harrastan käsitöitä. Kai olen ikäisteni mielestä tylsä. Eipä moni omanikäinen kyllä itseänikään kiinnosta. Vaikuttavat keskenkasvuisilta usein... Olen varmaan joku varhaisvanhus.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, tiimalasivartaloinen, naama ihan ok. 21-vuotias, en tykkää bilettää tai käydä baareissa, nautin mieluummin lautapeleistä pienessä porukassa. Harrastan käsitöitä. Kai olen ikäisteni mielestä tylsä. Eipä moni omanikäinen kyllä itseänikään kiinnosta. Vaikuttavat keskenkasvuisilta usein... Olen varmaan joku varhaisvanhus.
Seuraan mm. politiikkaa ja uutisia ahkerasti ja olen perillä ajan tapahtumista ja ilmiöistä. Mutta koska en ole tietoinen, mikä biletapahtuma minäkin viikonloppuna missäkin baarissa järjestetään, olen ikäisteni mielestä "out kaikesta".
Älykäs. Arvostan uskollisuutta.
Kaksi syytä siihen, miksi elän yksin.
Aika tavallisen näköinen 33-vuotias. Hoikka, siististi joskaan ei muodin mukaan pukeutuva. Ylempi korkeakoulututkinto ja ok työpaikka. Introvertti, vain vähän kavereita. Minun on todella vaikea saada suutani auki tuntemattomassa porukassa ja tunnen oloni vaivaantuneeksi mikä varmaan sitten näkyy. En käy juuri harrastuksissa joissa miehiä voisi tavata ja baarit kierrän kaukaa. Minulla on todella huono itsetunto enkä varmaan edes tajuaisi jos joku yrittäisi minua lähestyä.
Kyllä te olisitte kiinnostavia, mutta teille ei kelpaa semmoiset miehet ketä kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman varautunut 35+ introvertti, joka kuitenkin hyvässä seurassa vapautuu hieman. Suht. tavallinen mutta väsähtänyt naama, 15 kg ylipainoa, isot tissit ja pylly. Perusilme vähän tympeä, ihan ok huumorintaju, en osaa keskustella, heikko yleissivistys. Mielummin kuuntelen kun olen äänessä.
Isot tissit ja pylly ei ole mitään muuta kuin plussaa ja introverttisyys on myös mahtava juttu. Harkitseva ihminen on tasapainoinen. Takaapäin kun pääsis tuollaista jumalatarta laittamaan ;)
Miksi alapeukutatte?