Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
- eräs nainen sokkotreffeillä kertoi menneensä tolaltaan isänsä kuoltua ja kokeilleensa lesbosuhteita. Tuumasin, että kiitos liikaa tietoa ensitapaamisella. Toista ei tullut.
- toinen nainen kertoi edellisen miesystävänsä olleen natsi ja että hän piti minusta, kun olin niin normaali. Lisäksi kertoi, että kääntyisi mormooniksi mutta äitinsä saisi slaagin. Ajattelin, että selvittäköön elämäänsä ilman minun apuani.
Vierailija kirjoitti:
- eräs nainen sokkotreffeillä kertoi menneensä tolaltaan isänsä kuoltua ja kokeilleensa lesbosuhteita. Tuumasin, että kiitos liikaa tietoa ensitapaamisella. Toista ei tullut.
- toinen nainen kertoi edellisen miesystävänsä olleen natsi ja että hän piti minusta, kun olin niin normaali. Lisäksi kertoi, että kääntyisi mormooniksi mutta äitinsä saisi slaagin. Ajattelin, että selvittäköön elämäänsä ilman minun apuani.
Siis mainitsi ekoilla treffeillä että hänelä on ollut muitakin suhteita? Miten joku kehtaakin!!! :((( Ja toinen kertoi olevansa uskonnollinen? Voi ei, kai kävit polttaas muutaman raamatun heti ettei vaan tartu? Ihan järkyttävää porukkaa, miten ees kestit :((
Mutta lyhyethän ovat sellaisia lutusia. Kantaisisin milloin vain turvaan maailman pahuudelta. <3[/quote]
Vittu mitä paskaa. Ja ei tarvii kantaa, näillä töpöjaloilla pääsee kätevästi eteenpäin!
Mitä se sun kaveris kommentoi tän tyypin edesottamuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en tapailisi mormonia, koska ajatusmaailmamme olisivat niin erilaiset. Mutta en ymmärrä mikä ongelma on se että joku on kokeillut lesbosuhteita jos ei kuitenkaan ole sitten päätynyt lesboksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli täysi psyko ja onneksi, onneksi en mennyt tyypin kämpille vaikka tämä pyysi. Kaverin kautta tutustuin kun mies oli häneltä kysynyt että onko hänellä sinkkuja kavereita. Näimme kahvilassa ja hän oli todella asiallisen oloinen, silmälasit ja siisti kampaus, kauluspaita ja solmii. Puhui lähestulkoon kirjakieltä. Kahvien ja leivosten jälkeen kysyi jatkettaisiinko iltaa hänen luonaan. Sanoin että minulla on valitettavasti menoa mutta voimme tavata uudelleen. Sitten kysyi saako kyyditä minut kotiini. Oli jo aika myöhä ja talvisaika niin oli jo pimeää. Opastin häntä mutta hän kääntyikin metsätielle ja pysähtyi. Lukitsi ovet. Anelin jo että avaa ovi. Sanoi että ihan kohta mutta haluaa kertoa ensin muutaman asian. Kertoi että hänellä on käsiase penkin alla. Tässä vaiheessa itkin. Sitten kehoitti tyynen rauhallisesti minua lopettamaan parkumisen. Pakkohan se oli. Alkoi kertoa, kuinka vihaa äitiään ja kuinka hänen fantasiansa olisi repiä äitinsä peräaukko irti ja vetää äitiä auton perässä niin kauan että on polvilumpiot paskana. Teeskentelin rauhallista ja nyökyttelin että juu, äidit osaa olla joskus rasittavia. Ajattelin että järkevintä olisi mukautua tyypin sairaaseen ajatusmaailmaan. Se oli fiksu ratkaisu koska sitten suostui avaamaan oven kun valehtelin että käsilaukkuni hihna oli jäänyt oven väliin. Siinä samassa riuhtaisin oven auki ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Onneksi ei nähnyt missä asun. Jouduin tämän jälkeen käymään terapiassa kun aloin saada paniikkikohtauksia. En ole sen jälkeen käynyt treffeillä vaikka tapahtumasta alkaa olla kolme vuotta.
Siis AIVAN KAUHEA KOKEMUS! Onneksi pääsit pakoon. Järkyttävä.
Paniikkihäiriö juuri usein juontaa juurensa syvän turvattomuudentunteen kokemisesta. Ala kuitenkin käymään treffeillä vaikka julkisilla paikoilla, leffassa ja kahvilassa, sillä mukavia ja normaaleita miehiä on myös eli ei kannata antaa jonkun hullun pilata loppuelämäänsä ja onneaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en tapailisi mormonia, koska ajatusmaailmamme olisivat niin erilaiset. Mutta en ymmärrä mikä ongelma on se että joku on kokeillut lesbosuhteita jos ei kuitenkaan ole sitten päätynyt lesboksi.
No olisi minulle ainakin ongelma, jos mies kertoisi ensitreffeillä että omaisen kuolema oli niin iso järkytys että aloitti homosuhdekokeilut. En minä nähnyt tuota viestiä seksuaalivähemmistöjen paheksumisena, vaan ihan vain tuli liian henkilökohtaisia asioita ensimmäisillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olin erään miehen kanssa treffeillä ja hän halusi tarjota minulle illallisen vaikka tarjouduin maksamaan osani. Jatkoimme iltaa luonani ja mielessäni oli jo ehkä seksikin jos hän ei olisi munannut tilannetta. Nimittäin yhtäkkiä kesken viinin juomisen hän täräytti "Nyt otat hameen ja pikkuhousut pois" (en tiedä oliko tuo olevinaan hänestä kiihottavaa) Sanoin etten todellakaan ota jos lähestymistapasi on tuollainen. Siihen hän sanoi "No luulitko sä ilmaiseksi tästä selviäväsi" Tuli sellainen olo että olen joku huo** joka antaa lounaasta seksiä. Säikähdin jo että aikooko hän raiskata minut vai mitä ja hän huomasi, sanoi "No älä näytä tolta, en mä sua väkisin pane mutta sen ruuan saat sitten maksaa. Lykkäsin hänelle rahan käteen ja käskin painua helvettiin, onneksi uskoi.
Hahhahhahha tyyppi oli eläytynyt liikaa johonkin Fifty Shades of Shit-leffaan.
Itselläni kun ei ole treffikokemuksia, niin kerron tapauksen, jonka kuulin entiseltä työkaveriltani. Kaveri oli pyytänyt tapaamaansa naista elokuviin, ja tämä oli suostunut sillä ehdolla, että elokuva ei ole mikään toimintapätkä. Kaveri oli vakuuttanut naiselle, että ei tietenkään ja hänkään ei pidä toimintaelokuvista. No, rypälesali oli kuitenkin tuottanut kepposen, ja kaveri daameineen oli tietämättään mennyt väärään saliin. Elokuva oli tietysti ollut joku idioottimainen räiskintäpläjäys ja sali tupaten täynnä, joten kaveri ei ollut kehdannut roudata itseään ja daamiaan pois salista. Kaveri siinä vähän aikaa kelannut, että mitä sanoisi daamille selitykseksi. Oli sitten päätynyt olemaan selittelemättä mitään ja olemaan ihan hiljaa. Kun elokuva oli loppunut ja valot syttyneet, kaveri oli lähtenyt sanakaan sanomatta puolijuoksua ulos teatterista lähimpään ravintolaan ja vetänyt kunnon perskännit.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisin asiani ilmeisen epäselvästi. Pointtini oli, että asunnon kunnosta päätellen mitään siivoukseen viittaavaa aktiviteettia ei ollut harrastettu ainakaan kuukausiin.
Hyvä että on niitäkin, jotka haluavat toimia siivoojana kumppanille, asua läävässä tai opettaa aikuiselle miehelle siivoamisen kaltaisia perustaitoja.
Itse en suostu mihinkään noista.
Mutta... älkää tapelko :)197
Älä sinäkään tappele :) Voisit muuten lainata viestisi tänne, niin muutkin pysyvät keskustelussa mukana. Jos kerran näet sen vaivan että menet tarkistamaan kommenttisi numeron, voit ihan hyvin samalla lainata sitä. En itsekään jaksanut käydä katsomassa, mutta oletan että olet se joka pelästyi kun asunnossa oli lehtipinoja ja pyykkikasoja. Jos et ole, tämän voi skipata.
Jos kerran myönnät itsekin ilmaisseesi asiasi epäselvästi, et oikein voi päätellä että täällä olisi ketään joka läävässä haluaa asua. Kun viestisi ei kuvannut tilannetta sellaisena kuin se oli. Ihan oma mokasi.
Kävin mukavanoloisen miehen kanssa treffeillä. Ensimmäisillä treffeillä miehellä oli aivan kamala krapula. Toisilla treffeillä miehellä oli aivan kamala krapula. Kolmansilla treffeillä... ai niin, niitä ei koskaan tullutkaan.
Kerran menin baariin ,hetken katseltuani meininkiä tuli hieman ihan nätti nuorempi nainen hakemaan tanssiin. Halusi sitten drinkin .No tarjosin drinkin ja nainen alkoi sitten kertomaan että isänsä oli äskettäin kuollut. Silmät seisoivat päässä tällä tyypillä, joka oli aluksi näyttänyt normaalilta.
Juttua tuli jatkuvasti lisää oli myös eronnut poikaystävästään (tai miehestään?) koska tämä hakkasi naista.
No aikansa sepitettyään nainen sanoi haluavansa herätä vierestäni aamulla ja samantein hyppäsi ylös ja meni roikkumaan kahden vastaantulevan miehen kaulaan .Miehet ilmeisesti tunsivat tapauksen koska irvistelivät naiselle ja tönivät pois.
Ei oikein auennut minulle mikä tällä tyypillä oli ongelmana mutta niiitä oli paljon?
Ja kyseinen nainen sanoi olevansa sairaanhoitaja,tietenkin.
Kyllä meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisimmat treffit:
-juttu sujui alusta loppuun, oli todella hauskaa
-harrastimme loistavaa seksiä samana iltana
-molemmat saivat orgasmeja (monikossa)
-tapasimme uudelleen samalla viikolla
-muutimme yhteen kuukauden tapailun jälkeen
-olemme edelleen onnellisia
Ei seksiä ekoilla treffeillä, ette ole yhdessä loppuelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisimmat treffit:
Onko tuo saman kaliiberin fakta kuin esim. seitsemän kukkaa tyynyn alla juhannusyönä, ja unessa näkee sitten tulevan puolisonsa?
Kaverilta kuultua kirjoitti:
Itselläni kun ei ole treffikokemuksia, niin kerron tapauksen, jonka kuulin entiseltä työkaveriltani. Kaveri oli pyytänyt tapaamaansa naista elokuviin, ja tämä oli suostunut sillä ehdolla, että elokuva ei ole mikään toimintapätkä. Kaveri oli vakuuttanut naiselle, että ei tietenkään ja hänkään ei pidä toimintaelokuvista. No, rypälesali oli kuitenkin tuottanut kepposen, ja kaveri daameineen oli tietämättään mennyt väärään saliin. Elokuva oli tietysti ollut joku idioottimainen räiskintäpläjäys ja sali tupaten täynnä, joten kaveri ei ollut kehdannut roudata itseään ja daamiaan pois salista. Kaveri siinä vähän aikaa kelannut, että mitä sanoisi daamille selitykseksi. Oli sitten päätynyt olemaan selittelemättä mitään ja olemaan ihan hiljaa. Kun elokuva oli loppunut ja valot syttyneet, kaveri oli lähtenyt sanakaan sanomatta puolijuoksua ulos teatterista lähimpään ravintolaan ja vetänyt kunnon perskännit.
Tuossa on hieman kalavaleen makua. Elokuvateattereissa kun on ne viivakoodilliset liput, jotka luetaan salin ovella, eli väärään saliin pääseminen on haastavaa. Ja tuskinpa työparisi seuralaisineen olisi osunut "tapaten täydessä salissa" väärillä lipuilla istumapaikoille, jotka ei olisi myyty jo joillekin toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisimmat treffit:
Hahahahah! 30 vuotta ei toki ole "loppuelämä" mut aika hyvin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilta kuultua kirjoitti:
Tuossa on hieman kalavaleen makua. Elokuvateattereissa kun on ne viivakoodilliset liput, jotka luetaan salin ovella, eli väärään saliin pääseminen on haastavaa. Ja tuskinpa työparisi seuralaisineen olisi osunut "tapaten täydessä salissa" väärillä lipuilla istumapaikoille, jotka ei olisi myyty jo joillekin toisille.
+ Ihme, ettei kaveri kertonut, mitä ovat menossa katsomaan tai deitti kysynyt, että mikä leffa. Vai halusiko tehdä samanlaisen yllätyksen kuin pari sivua aiemmin kerrotussa yllätysuunossa?
Näitä kun lukee niin pakko ihmetellä millaisia miehiä on liikenteessä. Varmaan itsekin ollut joskus törppö nuorena miehenä, kun ei ole ollut kokemusta naisista tai niiden seurassa olemisesta. Itsekin varmaan aikoinaan esitti jotain, mutta onhan näistä jutuista osa aika outoja. Tuntuu semmoisilta nuorten miesten aivopieruilta.
Toisaalta tunnen useampia miehiä, jotka on kyllä niin urpoja, että pakko ihmetellä miten naisia edes saavat. Jotenkin tuntuu, että naiset ei erota tyhmää ja fiksua miestä toisistaan. Toisaalta moni mun tuntema fiksu mieskin osaa kyllä (varsinkin humalassa) käyttäytyä tosi idiootisti, joka siis toki on ihan hauskaa kun ollaan miesten kesken liikenteessä.
Naurukuolema. :----------D En vain tiedä, onko soveliasta nauraa, kun tämä toisaalta kuulosti jo aika karmivalta...