Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2222)

Vierailija
2221/2222 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi elävänsä erittäin askeettista elämää. Hän tilasi kahvilassa teen ja pullan. Tuijotteli pullaa pohtivan näköisenä ja sanoi, että tämän kerran juhlitaan ja voi syödä pullaa. Myöhemmin istuimme minun luonani juttelemassa. Sanoin, että minulla on nälkä ja voisin tilata kotiin jotain pientä ruokaa. Kysyin, mitä hän haluaisi. Mies ilmoitti että hänellä on "ruoka-aika" viideltä eli tunnin päästä. Sitten tunnin päästä hän kaivoi repustaan kaksi Tupperware-muoviboksia. Toisessa oli jotakin mustia ryynejä ja toisessa kuivaa kanaa. Mies kertoi syödessään, että hänelle ruoka on pelkkää polttoainetta. Sitten kysyi minulta tosi huolissaan, että en kai syö pizzaa. Vastasin, että en ole huolissani kiloistani ja syön mielelläni joskus pizzaa. Treffit päättyivät pian tämän jälkeen.

Hyvä tarina :D

Juuri tämän vuoksi älkää menkö niille treffeille tuntemattomien kanssa vaan pariutukaa omissa piireissä sellaisten miesten kanssa, joista pidätte. Katastrofaalista tuntemattoman kanssa alkaa virittelemään mitään, ihmisten yhteensovittaminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. 

Paitsi täydellisten elukkojen mielestä, joiden päätarkoitus on vaan päästä levittämään jotain sukupuolitauteja tietysti, heille kelpaa kuka vaan :D

Vierailija
2222/2222 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varmasti vähäpätöiseltä, mutta miehellä oli aina selkäreppu mukana. Sellainen rinkan tyyppinen, missä oli kiristettävät nauhat. Kuljetti sitä toisella olkapäällä ja kohenteli asentoa jotenkin ylikorostetusti. Tapailtiin muutama viikko, mutta mulle ei ikinä selvinnyt, mitä kuljetti repussa koska koko sinä aikana ei ikinä ottanut sieltä mitään, ainakaan niin että olisin nähnyt - lompakkoakin piti povitaskussa. Tuli olo, että deittailen koululaista, vaikka oltiin molemmat kolmenkympin puolella. Mua vaivasi tämä, aina kun käytiin jossain kahvilla tai elokuvissa. Reppu oli aina matkassa mukana. 

Toinen, erillinen tapaus oli sellainen, että olin ihan varma, että tästä tulisi loppuelämän match. Kaikki osui yksiin, elämänkatsomukset, huumori jne. En ollut pitkiin aikoihin tuntenut ihastusta, joten olin aika täpinöissäni. Mies kertoi, että hänellä oli koira. Kuvien perusteella hyvinhoidettu, söötti sekarotuinen. Tavattiin alkuun ilman koiraa, yleensä jossain kahvilassa tai ravintolassa, muutaman kerran leffassa. Sitten tuli päivä, jolloin mies kutsui mut kämpilleen. Oli melkoinen pettymys, kun astuin kynnyksen yli. Koira oli täysin kuriton ja vallaton, nuori ja vailla kontrollia. Ei missään nimessä aggressiivinen, vain tottelematon. Koska sillä oli myös kokoa, olin todella varovainen sen ympärillä, koska se sattui kun hyppi päälle.

Yritin muutaman kerran ohikatsoa tämän faktan, mutta se alkoi häiritä enemmän kuin olisin uskonut. Se sai riehua huonekaluilla ja useampaan kertaan sain varjella esimerkiksi kahvikuppia, ettei se olisi ollut vaatteillani, kun koira täysin arvaamatta yhtäkkiä syöksyi pienelle kahdenistuttavalle sohvalle. Se haukkui kaikkia kerrostalon ääniä. Mies ei tietenkään nähnyt tässä vikaa, hymähteli vain ja villitsi sitä vielä ennestään. Tuli ilta, jolloin oltiin suunniteltu jääväni yöksi. Tilattiin woltin kautta mäkkärit ja koira ryntäsi sohvalle, hotkaisi puolet miehen hampparista ja yritti käydä kiinni mun ruokiin. Silloin hermostuin ja työnsin sen määrätietoisesti alas sohvalta. Mies alkoi rähjätä mulle, ettei mulla ole oikeutta koskea hänen lemmikkiinsä noin ja vain hän saa komentaa sitä. Totesin, että kun komentaisitkin joskus. Meinasi kehkeytyä riita, mutta myönnän, että luovutin koska en halunnut koko iltaa menevän pilalle.

Saatiin sovittua, vaikka omasta mielestäni en tehnyt mitään väärää. Siirryttiin makkarin puolelle, mies asui teknisesti ottaen yksiössä, mutta makuualkovin ja olkkarin välillä oli liukuovi. Vaadin, että se ovi pistetään kiinni. Mies hetken kiukutteli vastaan, mutta suostui. Koira jäi vinkumaan oven taakse ja juuri kun oltiin siirtymässä asiaan, sai sen jotenkin kelpoteltua auki, ryntäsi vauhdilla sängylle ja tönäisi mua kylkeen, niin että ulvahdin kivusta. Koira alkoi touhuta meidän ympärillä ja pitää sellaista leikkipärinää ja näykkiä. Mies nauroi ja yllytti sitä vielä. Mulle riitti. Työnsin miehen pois päältäni, keräsin vaatteeni ja lähdin. 

Harmitti pitkään tuon jälkeen ja pidin taukoa deittailusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi