Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
281/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana lähdin treffeille 38v miehen kanssa. Hän nimitti minua koko treffien ajan rouvaksi. Kun tilasimme annokset, niin hän sanoi että minulle annos X ja tuo rouva tuossa ottaa annoksen Y. Olin vielä todella nuoren näköinen ja lapsenkasvoinen, miehessä taas "ikä" jo vähän näkyi. Availi minulle ovet ravintolaan mennessä ja lähtiessä, sanoi "Rouva menee ensin" Ja myös autoonsa samalla tavalla. Kun jäin kotini kohdalla kyydistä ja kiitin illasta, hän sanoi "Rouva on hyvä vaan" ja hymyili typerästi. Minulla oli todella tyhmä olo koko treffien ajan :D

Vierailija
282/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana tapailin yhtä miestä, meillä oli pääosin ihan mukavaa, oli seksiä ja kävimme syömässä, leffassa ja kävelyillä koirani kanssa. Kerran baarissa häntä kutsuttiin kauempaa "Hei Lumpio" ja mies tunnisti tämän kutsumanimensä heti. (en ollut koskaan kuullut sitä) liityimme tähän seurueeseen. Mies poistui jossain vaiheessa vessaan ja kysyin että mistä tuo tuollainen nimitys on tullut.

Kaikki katsoivat minua epäuskoisella ilmeellä "Ai sä et tiedä, se ei ole kertonut" Sanoin että no ei ole, kertokaa nyt ja naureskelin kun luulin että tähän nimeen olisi jokin hauska selitys. Se olikin sitten vähemmän hauska. Tyyppi oli istunut pahoinpitelystä linnassa kun oli murskannut jonkun velkaa olevan tyypin polvilumpiot. Ja olivat ihan vakavissaan eli kyse ei ollut mistään huonosta pilasta.

Luonnollisesti olin ihan paskat housussa ja ajattelin että miten pääsen tässä vaiheessa pakoon kun he rauhoittelivat ettei hän naisille tee mitään. Olin vielä lainannut häneltä yhdessä vaiheessa satasen mutta onneksi maksoin sen samana iltana takaisin. Hirvittää ajatella mitä olisi voinut tapahtua jos automaatti olisi ollut vaikka silloin rikki.

Valehtelin, että toisella puolen Suomea asuva mummini on sairastunut ja minun pitää mennä auttamaan kun ei selviä maaseutuhommista yksin. Siellä sitten olinkin lähes kuukauden koirani kanssa. Mies viestitteli ihan normaalisti että miten siellä menee ja koska palaan. Vastailin epäselvästi etten tiedä vielä ja en tiedä palaanko, saattaa olla muuttokin edessä ja muuta keksittyä. Sitten yhteydenpito hiipui ja pääsin hänestä "nätisti" eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tähän voisi itsekin osallistua. Joskus nuorena olin treffeillä eräässä kahvilassa baarimikkona työskentelevän miehen kanssa. Hän oli alkuun vaikuttanut tosi kivalta, pyytänyt numeroani ja lähetellyt mairittelevia viestejä. Treffit olivat kuitenkin ihan muuta. Alusta alkaen mies puhui vain itsestään ja kehui itseään. Mm. Kävi läpi autonsa ja vaatepartensa, ihan tosissaan selitti miten kalliita ne oli olleet. Kski minun ihailla kenkiään ja sanoi : arvaappa muuten paljoko nää mun kengät makso? No ne oli yli tonnin. Mietin välillä, onko se tosissaan. Antoi itsestään niin rasittavan ja itsekkään kuvan, että eipä paljon kiinnostanut enää tavata.

Onkohanma tapailtu samaa miestä? Tapahtui tosin 80- ja 90- lukujen vaihteessa. Tajusin, että kaveri on tosissaan, siinä vaiheessa kun jätkä esitteli Lacosten sukkiaan. Oli äkkiä keksittävä hyvä tekosyy häpyä paikalta.

Alyksi tyyppi osasi kyllä olla hyvin kohtelias ja imarteleva.

Vierailija
284/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti olla seksiä yhden tinder-miehen kanssa. Olin jo etukäteen varoittanut että minulla on sitten hyvin  iso palovamma selässä, että jos sellaista säikähtää niin ei kannata lähteä hommaan mukaan. Tapasimme hotellin aulassa ja siitä huoneeseen. Kun olin alusvaatteisillani niin tämä mies katsoi minua säälivästi ja alkoi lässyttää "Voi sua pikku raukkaa kun oot joutunut kokemaan tuollaista" ja "voi kamala kun maailma on julma toisia kohtaan"

Sanoin ettei minua tarvitse sääliä ja olen ihan sinut selkäni kanssa. Lähes koko selkä on siis sitä palovammaa.

Sitten alkoi silittää minua päähän ja hokea "voi pientä, mulla tällainen pieni raasu tässä"

Hermo meni ja häivyin :D

Vierailija
285/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

136, kyllä hän sai mutta ei uuden asuntoni osoitetta jonka laitoin salaiseksi.

T, Hullun autotyypin uhri

Kerroit, että tämä psyko oli alunperin jonkun kaverisi kaveri. Kyselitkö kaveriltasi myöhemmin lisätietoja, kerroitko hänelle yms. Oliko muita uhreja (kävikö joillekin pahemmin)?

Kuulostaa todella pahalle. Myötätuntoni sinulle.

Vierailija
286/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.

No minä olen nyt sitten oppinut palstalta että kaikki työttömät miehet yrittävät maksattaa ruokansa naisella. Joten en koskaan lähde treffeille työttömän kanssa. Koska palsta on nyt minulle näin opettanut.

Kiva että sinäkin vihdoin ja viimein opit jotain. Tuo elämäm koulu kun ei ole näemmä sinuun oikein tarttunut.

Tuo kommenttisi ei tarkoita mitään.

Vierailija
287/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka han harrasti treffja tyokseen, ja sai jokapaiva ilmaisen ruuan, jos joku tyhma maksoi

Vierailija
288/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee niin pakko ihmetellä millaisia miehiä on liikenteessä.  Varmaan itsekin ollut joskus törppö nuorena miehenä, kun ei ole ollut kokemusta naisista tai niiden seurassa olemisesta. Itsekin varmaan aikoinaan esitti jotain, mutta onhan näistä jutuista osa aika outoja. Tuntuu semmoisilta nuorten miesten aivopieruilta. 

Toisaalta tunnen useampia miehiä, jotka on kyllä niin urpoja, että pakko ihmetellä miten naisia edes saavat. Jotenkin tuntuu, että naiset ei erota tyhmää ja fiksua miestä toisistaan. Toisaalta moni mun tuntema fiksu mieskin osaa kyllä (varsinkin humalassa) käyttäytyä tosi idiootisti, joka siis toki on ihan hauskaa kun ollaan miesten kesken liikenteessä. 

Tulee mieleen ainakin yksi naistyyppi joka ei erota tyhmää ja fiksua miestä toisistaan: tyhmät.

Vierailija
289/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo jonkin aikaa tapaillut yhtä miestä ja kutsuin hänet kotiini. Istuimme sohvalla vierekkäin ja hän hivuttautui lähemmäs. Siinä vaiheessa oli pakko tokaista, että mitä jos kävisit vaikka suihkussa! Oon normaalisti tosi hienotunteinen, mutta mies haisi niin kamalalle pinttyneelle hielle, että suusta vaan pääsi tuo.

En olisi kestänyt hetkeäkään siinä hajussa. En ymmärrä, miten ihminen on tulossa treffeille ja ei edes voi perushygieniastaan huolehtia. Sama mies ei tarjonnut mitään ruokaa, kun olin hänen luonaan viikonlopun, eikä herännyt saattelemaan, kun lähdin hänen luotaan pois. Tuollaiset monet pikkujutut saivat tapailun loppumaan.

Vierailija
290/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viestitellyt jonkun aikaa ihan fiksun oloisen miehen kanssa ja sovimme lopulta tapaamisen naapurikaupunkiin. Etukäteen suunniteltiin syömistä, saunomista ja kiihkeää loppuiltaa...

Tavattiin sitten sovitusti. Ajattelin, että lähdetään heti syömään, monta ravintolaa oli ihan lähellä. Mies halusi ensin kuitenkin lähimpään kuppilaan kaljalle. Useamman tuopin ja monen pyynnön jälkeen hän uskoi, että minulla on jo oikeasti kova nälkä. Hän suuntasi lähimpään pikkukauppaan ja osti sieltä euron mikropitsat. Ja oli niiiiiin herrasmiestä, kun vaati saada maksaa sen pitsan. Minä olin kuvitellut, että menisimme syömään hyvin ja tietenkin varautunut maksamaan oman osuutenikin.

Mikropitsojen kanssa siirryttiin hänen kämpille, jossa ei ollut sitä saunaakaan. .. Mies oli varannut runsaasti alkoholijuomaa, mutta vain yhtä lajia. Minä en paljoa alkoholia käytä, enkä pidä siitä juomasta mitä hän oli ostanut. Kieltäydyin nätisti ja mies alkoi juoda itse kaksin käsin juomaansa, minä lipitin hanavettä.

Olin toivonut saavani hyvää seksiä ja päätin katsoa vielä senkin kortin. Seksi oli yksitoikkoista hänen halunsa tyydyttämistä, eikä antanut minulle mitään.

Seksin jälkeen mies jatkoi juomistaan ja chattaili kaverinsa kanssa, tuskin edes huomasi kun häivyin.

Seuraavilla viikoilla lähetteli kaipaavia ja rakastuneita viestejä, kysyen milloin taas tavataan. Ei tavattu enää koskaan.

Vierailija
291/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilta kuultua kirjoitti:

Itselläni kun ei ole treffikokemuksia, niin kerron tapauksen, jonka kuulin entiseltä työkaveriltani. Kaveri oli pyytänyt tapaamaansa naista elokuviin, ja tämä oli suostunut sillä ehdolla, että elokuva ei ole mikään toimintapätkä. Kaveri oli vakuuttanut naiselle, että ei tietenkään ja hänkään ei pidä toimintaelokuvista. No, rypälesali oli kuitenkin tuottanut kepposen, ja kaveri daameineen oli tietämättään mennyt väärään saliin. Elokuva oli tietysti ollut joku idioottimainen räiskintäpläjäys ja sali tupaten täynnä, joten kaveri ei ollut kehdannut roudata itseään ja daamiaan pois salista. Kaveri siinä vähän aikaa kelannut, että mitä sanoisi daamille selitykseksi. Oli sitten päätynyt olemaan selittelemättä mitään ja olemaan ihan hiljaa. Kun elokuva oli loppunut ja valot syttyneet, kaveri oli lähtenyt sanakaan sanomatta puolijuoksua ulos teatterista lähimpään ravintolaan ja vetänyt kunnon perskännit.

Tuossa on hieman kalavaleen makua. Elokuvateattereissa kun on ne viivakoodilliset liput, jotka luetaan salin ovella, eli väärään saliin pääseminen on haastavaa. Ja tuskinpa työparisi seuralaisineen olisi osunut "tapaten täydessä salissa" väärillä lipuilla istumapaikoille, jotka ei olisi myyty jo joillekin toisille.

Tapauksesta on yli 30 vuotta. Silloin ei ollut nykyisen kaltaisia pääsylippuja viivakoodeineen, vaan liput revittiin käsin. Myöskään istumapaikkoja ei lippuihin tuolloin merkitty. Entä olitko itse edes syntynyt 30 vuotta sitten? Et tainnut olla?

Kun maailmaa tarkastelee pienestä reiästä (sanonko mistä reiästä), niin lopputulos on kommenttisi kaltainen. Kiitos nyt kuitenkin. Jos näen kyseistä kaveria, niin kerron sinulta terveisiä.

No älähän nyt pillastu, minä - kuten ilmeisesti moni muukin - oletti, että kyseessä oleva tapahtuma oli peräisin edes suurin piirtein tältä vuosituhannelta. Ja kyllä, olen kyllä syntynyt reippaasti yli 30 vuotta sitten ;)

Mukavaa illanjatkoa!

Oletko kenties ammatiltasi opettaja vai yleisradion toimittaja vai peräti yksityisetsivä? Hyvää loppuelämää itsellesi kyylä.

Tässäpä taas esimerkki siitä, miten palsta on mennyt pilalle. Tiedoksi viimeiselle: öykäröinti ei ole hyväksyttävää treffeillä eikä palstalla t. ohis 

Tässäpä puolestaan on hyvä esimerkki ihmisestä, joka kuvittelee olevansa oikeutettu tomimaan palstan moraalinvartijana ja kertomaaan muille, mistä asioista ja miten niistä saa puhua, vaikka hänellä ei näytä olevan elämänkokemusta  nimeksikään eikä ylipäätään mitään positiivista annettavaa tälle viestiketjulle. Ainoa kontribuutio, jonka tämä henkilö tuo tähän ketjuun, on toistuva närkästys siitä, että "palsta on mennyt pilalle". 

Ymmärrän kyllä, että kun maailmaa tarkastelee siitä kuuluisasta pienestä reiästä käsin ja  kuvittelee, että kaikki muutkin ihmiset allekirjoittavat sen saman rajoittuneen maailmankuvan, niin siinä helposti lähtee moralisoinnin mopo käsistä - etenkin kun on tottunut työn puolesta moralisoimaan muita. Ymmärrän myös sen, että ahdistavaltahan se tuntuu lukea täysin omasta maailmankuvasta poikkeavista kokemuksista, koska mieleen hiipii silloin väistämättä epäilys oman maailmankuvan oikeellisuudesta ja elämänkokemuksen puutteesta. Mutta eiköhän se mielipahakin siitä häviä, kun maanantaiaamuna astut taas opettajanhuoneeseen ja pääset kaltaistesi seuraan.

Hyvää loppuelämää kaltaistesi parissa!

Mikä ihme sua vaivaa, kontribuutio-tyyppi? 

Vierailija
292/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin karmii ja hämmästyttää nämä naiset, jotka ovat valmiita menemään sänkyyn ties minkälaisen otuksen kanssa.. Kiristävän, vonkaavan, väkisin kähmivän, tyypin joka ei muistuta kuvaansa/kuvailuaan lainkaan eli toisin sanoen valehtelee... Jne.

Ja tyypit näyttävät sitten olevan näitä, jotka menevät suoraan asiaan, laukeavat kahdessa sekunnissa, pyyhkivät mulkkunsa verhoihin ja häipyvät saman tien. Vaikka olisi kuinka puutteessa, niin onko tuosta nyt hyötyä sitten?

Onko naiset tosiaan opetettu näin, että pakko panna?

Uskon, että on eri asia olla keskellä tilannetta kuin analysoida ja kirjoittaa siitä jälkikäteen, kun homma on jo ohi ja tietää lopputuloksen. Eli ei ne päätökset synny heti, vaan sitä on odottavalla mielellä ja toivoo mukavia treffejä ja kokemuksia. Yrittää tajuta toista ja joustaa... Ja seksiin vie myös uteliaisuus.

Vierailija
293/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jäin kotini kohdalla kyydistä ja kiitin illasta, hän sanoi "Rouva on hyvä vaan" ja hymyili typerästi. Minulla oli todella tyhmä olo koko treffien ajan :D

Olit treffeillä James Potkukelkan kanssa :-D

Vierailija
294/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kun ei ole treffikokemuksia, niin kerron tapauksen, jonka kuulin entiseltä työkaveriltani. Kaveri oli pyytänyt tapaamaansa naista elokuviin, ja tämä oli suostunut sillä ehdolla, että elokuva ei ole mikään toimintapätkä. Kaveri oli vakuuttanut naiselle, että ei tietenkään ja hänkään ei pidä toimintaelokuvista. No, rypälesali oli kuitenkin tuottanut kepposen, ja kaveri daameineen oli tietämättään mennyt väärään saliin. Elokuva oli tietysti ollut joku idioottimainen räiskintäpläjäys ja sali tupaten täynnä, joten kaveri ei ollut kehdannut roudata itseään ja daamiaan pois salista. Kaveri siinä vähän aikaa kelannut, että mitä sanoisi daamille selitykseksi. Oli sitten päätynyt olemaan selittelemättä mitään ja olemaan ihan hiljaa. Kun elokuva oli loppunut ja valot syttyneet, kaveri oli lähtenyt sanakaan sanomatta puolijuoksua ulos teatterista lähimpään ravintolaan ja vetänyt kunnon perskännit.

Tuossa on hieman kalavaleen makua. Elokuvateattereissa kun on ne viivakoodilliset liput, jotka luetaan salin ovella, eli väärään saliin pääseminen on haastavaa. Ja tuskinpa työparisi seuralaisineen olisi osunut "tapaten täydessä salissa" väärillä lipuilla istumapaikoille, jotka ei olisi myyty jo joillekin toisille.

Tapauksesta on yli 30 vuotta. Silloin ei ollut nykyisen kaltaisia pääsylippuja viivakoodeineen, vaan liput revittiin käsin. Myöskään istumapaikkoja ei lippuihin tuolloin merkitty. Entä olitko itse edes syntynyt 30 vuotta sitten? Et tainnut olla?

Kun maailmaa tarkastelee pienestä reiästä (sanonko mistä reiästä), niin lopputulos on kommenttisi kaltainen. Kiitos nyt kuitenkin. Jos näen kyseistä kaveria, niin kerron sinulta terveisiä.

No älähän nyt pillastu, minä - kuten ilmeisesti moni muukin - oletti, että kyseessä oleva tapahtuma oli peräisin edes suurin piirtein tältä vuosituhannelta. Ja kyllä, olen kyllä syntynyt reippaasti yli 30 vuotta sitten ;)

Mukavaa illanjatkoa!

Oletko kenties ammatiltasi opettaja vai yleisradion toimittaja vai peräti yksityisetsivä? Hyvää loppuelämää itsellesi kyylä.

Tässäpä taas esimerkki siitä, miten palsta on mennyt pilalle. Tiedoksi viimeiselle: öykäröinti ei ole hyväksyttävää treffeillä eikä palstalla t. ohis 

Tässäpä puolestaan on hyvä esimerkki ihmisestä, joka kuvittelee olevansa oikeutettu tomimaan palstan moraalinvartijana ja kertomaaan muille, mistä asioista ja miten niistä saa puhua, vaikka hänellä ei näytä olevan elämänkokemusta  nimeksikään eikä ylipäätään mitään positiivista annettavaa tälle viestiketjulle. Ainoa kontribuutio, jonka tämä henkilö tuo tähän ketjuun, on toistuva närkästys siitä, että "palsta on mennyt pilalle". 

Ymmärrän kyllä, että kun maailmaa tarkastelee siitä kuuluisasta pienestä reiästä käsin ja  kuvittelee, että kaikki muutkin ihmiset allekirjoittavat sen saman rajoittuneen maailmankuvan, niin siinä helposti lähtee moralisoinnin mopo käsistä - etenkin kun on tottunut työn puolesta moralisoimaan muita. Ymmärrän myös sen, että ahdistavaltahan se tuntuu lukea täysin omasta maailmankuvasta poikkeavista kokemuksista, koska mieleen hiipii silloin väistämättä epäilys oman maailmankuvan oikeellisuudesta ja elämänkokemuksen puutteesta. Mutta eiköhän se mielipahakin siitä häviä, kun maanantaiaamuna astut taas opettajanhuoneeseen ja pääset kaltaistesi seuraan.

Hyvänen aika.

Päätit sitten tulla antamaan ihan havainnollisen työnäytteen creepystä herrahenkilöstä, ettei vain jäisi pelkkien naisten kertomusten varaan.

Joo, hyvin demottu, kamalalta kuulostat. Ja jos ei ollut demoa vaan ihan todellista sinua, lienee kaikkien etu, ettet ole koskaan päätynyt teffeille. :x

Vierailija
295/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin karmii ja hämmästyttää nämä naiset, jotka ovat valmiita menemään sänkyyn ties minkälaisen otuksen kanssa.. Kiristävän, vonkaavan, väkisin kähmivän, tyypin joka ei muistuta kuvaansa/kuvailuaan lainkaan eli toisin sanoen valehtelee... Jne.

Ja tyypit näyttävät sitten olevan näitä, jotka menevät suoraan asiaan, laukeavat kahdessa sekunnissa, pyyhkivät mulkkunsa verhoihin ja häipyvät saman tien. Vaikka olisi kuinka puutteessa, niin onko tuosta nyt hyötyä sitten?

Onko naiset tosiaan opetettu näin, että pakko panna?

Uskon, että on eri asia olla keskellä tilannetta kuin analysoida ja kirjoittaa siitä jälkikäteen, kun homma on jo ohi ja tietää lopputuloksen. Eli ei ne päätökset synny heti, vaan sitä on odottavalla mielellä ja toivoo mukavia treffejä ja kokemuksia. Yrittää tajuta toista ja joustaa... Ja seksiin vie myös uteliaisuus.

On myös vaikea myöntää itselleen, että on nyt tullut mokattua niin pahasti että on päätynyt ihan hirveille treffeille. Jos lähtee kesken pois, silloin joutuu luovuttamaan ja myöntämään että tämä tosiaan oli katastrofi. Ja joutuu vain hyväksymään sen, että minua kohdeltiin tässä kuin kynnysmattoa. Jos jää paikalle, voi vielä toivoa ihmettä. Vaikka järjellä ajatellen tietää, että ei sitä tule.

Vierailija
296/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa illanjatkoa!

Oho, sinäpä olet mielesi pahoittanut :O

Teet aika rajuja päätelmiä toisten anonyymien kommentoijien maailmankuvasta sen perusteella, että he sattuvat olemaan ehkä hieman eri mieltä kanssasi. Kukaan ei ole moralisoinut sinua ennen kuin itse sorruit lapselliseen nimittelyyn, josta joku toinen kommentoija - en minä - antoi sinulle aiheellisesti palautetta. Ymmärräthän toki, että kyseessä on keskustelupalsta, jossa nyt useampi ihminen on kirjoittanut vastineita omiin kommentteihisi. En käsitä miksi meuhkaat tästä aiheesta, koska reaktiosi ei ole missään suhteessa asiayhteyteen; kukaan täällä ei ole esim. lyttäämässä elämänkatsomustasi, poliittista vakaumustasi tms. sinulle oletettavasti merkityksellistä asiaa.

T. alkuperäinen kommentoija, joka epäili kertomaasi juttua hieman kalavaleella höystetyksi, ennen kuin itse tarkensit, että ko. tapahtuma oli peräisin joskus viime vuosituhannelta.

Vierailija
297/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palattaisiinko taas aiheeseen? Voitte mennä väittelemään muualle, ketään ei kiinnosta. Ei pilata hyvää ketjua, kiitos!

Vierailija
298/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kummallinen kokemus oli nuorempana, kun kutsuin tytön treffeille.

Tyttö ei puhunut itse yhtään mitään, korkeintaan "juu, ei" taikka nyökytteli. Siinä sitten yritti keksiä jotain puhuttavaa, ja välillä tuli kiusallista hiljaisuutta kun ei tuo suostunut avaamaan suutaan. Seuraavana päivänä ilmoitti, ettei "meidän jutusta tulisi mitään", olin kuulemma niin hiljainen eikä meidän välillämme oikein sujunut keskustelu. Mistäköhän johtui..

Vierailija
299/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein naisen deiteille, ei ollut etukäteen sovittu kovin tarkasti mitä tehdään. Vein hänet ensin Anttilaan moikkaamaan äitiäni, joka oli siellä siivoojana ja sitten kuntosalille, jossa näytin, miten vedän maasta 140 kiloa. En kuullut hänestä sen jälkeen mitään. Outo tapaus

Vierailija
300/2187 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarinoita! Treffihaaveeni vähenivät merkittävästi näitä tarinoita lukiessani. Omista edellisistä treffeistäni on pari vuotta ja lopetin juurikin "kammottavien" treffikumppanien takia. Huh, alkaa vieläkin puistattaa, kun muistelen. Kilttinä ihmisenä en edes kehdannut poistua paikalta ennen kuin oli kulunut sovelias aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän