Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
221/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko te sovitte ensimmäisiä tapaamisia joko omaan tai toisen osapuolen kotiin?? Ei tulisi itselleni mieleenkään. Jos netin kautta tutustuisin ihmiseen, niin en edes paljastaisi osoitettani ennen kuin olen vähän oppinut tuntemaan livenä.

Vierailija
222/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ravintolassa hoitoalalla työskentelevän naisen. Ilta meni mukavasti, joten vaihdettiin puhelinnumeroita. Muutaman päivän kuluttua tapaamisesta soitin naiselle. Nainen alkoi välittömästi kertoilla iloisesti, niin sinähän asut samassa talossa kuin yksi meidän lääkäreistä, eri rapussa vain ja kuvaili taloa ja sen sijaintia tarkasti. Sitten hän jatkoi iloisesti, voi, voi, tuleekohan tästä meidän jutusta mitään, kun sinä olet minua 6 vuotta nuorempi.

Olin vähän niin sanotusti äimän käkenä, koska en ollut kertonut naiselle tarkkaa osoitettani enkä ikäänikään, koska hänkään ei tuolloin ravintolassa suostunut ikäänsä tai tarkkaa osoitettaan minulle kertomaan. Kysyin naiselta, mistä sinä tiedät osoitteeni ja ikäni. Nainen sanoi iloisesti, minulla on omat keinot, ja tirskui päälle. Siinä vaiheessa aloin miettiä, miten lopettaisin puhelun kohteliaasti mutta nopeasti. Kun nainen alkoi kertoilla jotain työhönsä liittyvää, sanoin hänelle, hei sori mun ovikello soi; siellä on varmaan se kaveri, jonka läppäriä mä lupasin katsoa; soittelen sulle joskus myöhemmin, no moi.

En sitten enää soitellut enkä käynyt vähään aikaan siinä ravintolassa, missä naisen tapasin.

Hänellä oli varmaan työn kautta pääsy Fonectaan tai maksettu, sieltä löytyy puhelinnumeroille nimi ja osoite. Paitsi jos ne on salattu,kuten minulla. Ja luultavasti on sen perusteella sitten surffaillut potilastiedoissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy heittää tähän nyt ihan off-topic kannanotto, kun näyttää, että tätäkin ketjua pyrkii dominoimaan aika iso joukko seksuaalisesti estyneitä ja ilmeisimmin myös jatkuvassa puutteessa eläviä naisen kuvatuksia. Osa näistä onnettomista vaikuttaa suoraan sanottuna henkisesti alamittaisilta. Milloin taivastellaan kuka antaa kenellekin, mikä sun moraali on ja mitä kukin seksin aikana tekee ja puhuu. Ja alapeukut paukkuu. Menisitte jonnekin muualle närkästystänne purkamaan, niin tämäkin ketju jäisi sellaisten ihmisten kommentroivaksi, jotka tietävät mistä puhuvat. Nämä tarinat ovat oikeasti hauskoja ja koskettavia. Te ette ole kumpakaan, joten olkaa hyvät ja jättäkää seksistä oikeasti nauttivat ihmiset rauhaan.

Ja sinäkö olet joku seksin ylipappi/papitar joka tietää rakastelun salat A:sta Ö:hön? :D Saanen epäillä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, ei siitä tarvitse alkaa ketään haukkumaan.

Vierailija
224/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut on niin hirveitä.

Suomalaiset miehet ovat kertakaikkiaan järkyttäviä. Alan lesboksi.

Kieltämättä miehenä tunnen myötähäpeää näistä kavaljeereista. Ehdoton suosikkini tähän asti on tämä polkupyörällä kännissä ja kännihiki pinnassa treffeille saapuva ritari.

Vierailija
225/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy heittää tähän nyt ihan off-topic kannanotto, kun näyttää, että tätäkin ketjua pyrkii dominoimaan aika iso joukko seksuaalisesti estyneitä ja ilmeisimmin myös jatkuvassa puutteessa eläviä naisen kuvatuksia. Osa näistä onnettomista vaikuttaa suoraan sanottuna henkisesti alamittaisilta. Milloin taivastellaan kuka antaa kenellekin, mikä sun moraali on ja mitä kukin seksin aikana tekee ja puhuu. Ja alapeukut paukkuu. Menisitte jonnekin muualle närkästystänne purkamaan, niin tämäkin ketju jäisi sellaisten ihmisten kommentroivaksi, jotka tietävät mistä puhuvat. Nämä tarinat ovat oikeasti hauskoja ja koskettavia. Te ette ole kumpakaan, joten olkaa hyvät ja jättäkää seksistä oikeasti nauttivat ihmiset rauhaan.

Ja sinäkö olet joku seksin ylipappi/papitar joka tietää rakastelun salat A:sta Ö:hön? :D Saanen epäillä. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, ei siitä tarvitse alkaa ketään haukkumaan.

Oletko kenties ammatiltasi opettaja? Ja kyllä, naiset ovat kehuneet minun olevan hyvä sängyssä.

Vierailija
226/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran erästä hyvin kriittistä miestä. Hänellä oli tarkka lista siitä, minkälaista ihmistä kehtaisi nähdä saati koskettaa. Hoikkuus oli tärkeä osa sitä listaa, ja minä näytin hoikalta ehkä pimeässä ja silmiä siristämällä.

Menin eräänä päivänä hänen luokseen syömään. Tarjolla oli tacoja, jotka olivat vietävän hyviä ja saivat minut tietysti turpoamaan järkyttäviin mittasuhteisiin ja ilmavaivaiseksi. Jotenkin kuitenkin päädyimme hieman riisumaan vaatteitamme ja olimme lopulta sohvalla vierekkäin alasti... Mitä sitten tapahtui? Ei mitään. Mies vain tuijotti hölskyvää pikaraskausvatsaani eikä koskenut minuun ollenkaan, minä taasen olin kauhusta jäykkänä ja pelkäsin että mies rupeaa kohta oksentamaan päälleni.

Pattitilannetta jatkui tovin kunnes sain hieman taas kehoani hallintaani ja peittelin itseni säädylliseksi. Mies sen sijaan pysyi alasti ja tokaisi, että "Kävi miten kävi, mut mun on kyllä saatava paineeseen helpotus, että menenpä tästä vessaan runkulle. Saa tulla katsomaan. ;)"

Olin aivan kauhuissani ja pohdiskelin miehen masturboidessa kahden vaiheilla, oliko kaikki tacojen arvoista. Kai oli. Niin hyviä...

Emme tapailleet enää kauan.

Vierailija
227/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin erään nettitreffipalstan kautta ihan fiksulta vaikuttavaan mieheen. Parin viikon viestittelyn jälkeen sovimme, että nähdään ja mennään ulos syömään. Tapasimme sitten kadunkulmassa ja lähdimme kävelemään ravintolaa kohti. Matkalla kuljimme sellaisen suojatien yli, jossa ei ollut liikennevaloja. Joku auto, jossa oli mieskuski, pysäytti autonsa ennen suojatietä, ja päästi meidät yli. Minulla on tapana tällaisissa tilanteissa kiittää kuskia heilauttamalla kättä niin kuin monet yleensä tekevät.

Noh, tämä treffikumppanihan sitten hermostui tästä, ja alkoi tivaamaan että ketäs miestä sinä moikkailet noin iloisesti. Tässä kohtaa alkoi jo kellot soimaan päässä, ei nimittäin kuulosta  terveeltä touhulta olla mustasukkainen jonkun autoilijan takia. Ravintolaan päästyämme miespuolinen tarjoilija tuli ottamaan tilauksemme, ja tästäkin mies alkoi valittaa, että kyllä minä näin miten tuo tarjoilija katsoo sinua, en tykkää kun se flirttailee noin. Tämän jälkeen mietin vaan koko illan, että kuinka pääsen pois ahdistavasta tilanteesta, sillä mies selitti koko ajan että hän ei kyllä yhtään tykkää kun "hänen naistaan" noin vikitellään.

Vierailija
228/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut on niin hirveitä.

Suomalaiset miehet ovat kertakaikkiaan järkyttäviä. Alan lesboksi.

Kieltämättä miehenä tunnen myötähäpeää näistä kavaljeereista. Ehdoton suosikkini tähän asti on tämä polkupyörällä kännissä ja kännihiki pinnassa treffeille saapuva ritari.

Ei se fiksujen miesten vika ole että joukossa on urpoja.

Olen aika paljon käynyt treffeillä erilaisten miesten kanssa kun olen hyvin, hyvin nirso. Eli etsintä oli pitkä. Mutta mitään täällä kuvatun tapaista ei ole tullut vastaan. No yksi valehteli pituutensa ja yksi myöhästyi 20 minuuttia ensitreffeiltä eikä pyytänyt anteeksi. Mutta tuossa pahimmat. Aika paljon täällä on kalajuttuja, olen ihan varma.

Vierailija
229/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei päästy treffeille asti eikä ole edes mikään järkyttävä juttu, mutta kerron silti.

Eräs kaverini kertoi minulle, että hänen miespuolinen tuttunsa on sinkku ja että kaverini oli kertonut hänelle minusta. Tämä tuttu oli sitten kysellyt, olenko hoikka. Kaverini sanoi vakuuttaneensa että olen ja tämä mies olisi sitten halunnut tavata minut. Tuli kyllä tosi ikävä vaikutelma miehestä, kun hän oli vain tuota asiaa kysellyt, vieläpä kaveriltani jolle hänen oma ylipainonsa oli hyvin arka paikka. En sitten lähtenyt sokkotreffeille. Mies oli kuulemma ollut tosi pitkään sinkkuna. Itsekin olin vielä 3 vuotta tuon tapauksen jälkeen. En sitten tiedä onko nirsoilu hyvä vai huono asia, itse en ainakaan katunut.

Vierailija
230/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita tarinoita!! Varsinkin noi, jotka ottavat autoonsa ja alkavat heti puhua "asiaa". Jumankauta olisin itse pelännyt.

Oma listani on aika mieto, mutta menköön

* Eräs mies oli treffeillä kyllä puhelias, mutta kaikki puhe käsitteli täysin pinnallisia asioita, kuten esim. sitä, montako autoa _vanhemmillani_ on ja minkä merkkisiä ne ovat. Myös sillä tuntui olevan merkitystä, että olin käynyt Amerikassa. Huh.

* Toinen mies pyysi kerran opiskeluaikana treffeille tiistaina. Sanoin, että voin tulla, mutta olen kesätöissä joten työpäivän jälkeen sitten. Tyyppi soitteli tiistaina klo 12, että hän olisi nyt tässä sun kotioven takana, että oletko jo lähdössä töistä kotiin. Olin toimistotöissä valtiolla (minkä hän tiesi), ja selitin että niin, neljältähän tuo työpäivä tuppaa vasta loppumaan. Vastaus oli, että "täh, miks siellä pitää olla niin kauan! Etkö vois nyt tulla? Joudun siis ihan kauheen kauan nyt tässä odottelemaan". Myöhemmin selvisi, että tyypin vanhemmat eivät käyneet töissä (rahaa kyllä oli, joten ties mitä huumekauppaa harjoittivat) eikä tyyppi liioin itse ollut tutustunut työelämään yli parikymppisenä.

* Kolmas raukka halusi tehdä ilmeisesti vaikutuksen ja oli ostanut Iittalan viinilasit ja Finlaysonin pyyhkeet kotiinsa. Teki koko treffien näistä numeroa, mainitsemalla "kuinka hyvältä tämä viini maistuu juuri näistä Iittalan laseista" ja "nää Finlaysonin pyyhkeet kyllä pyyhkii tosi hyvin", "pitäiskö näistä laseista irrottaa nää tarrat"... Joo, mulle yks hailee. Rumat oli pyyhkeet.

* Oma lukunsa on useat järkyttävän pihit miehet. En voi tajuta, miksei naiselle voi yhtä siideriä tai kahvikupillista tarjota. MIEHET voitteko ottaa tästä onkeenne!? Ihan hirvee turn off tuollanen ääripiheys (ja ei , en muuten maksata miehillä mitään - oma palkka riittää kaikkeen mainiosti).

Vierailija
231/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli naisen kanssa nettitreffit kaupungissa, en odottanut ekakerralla mitään, mutta ostin nyt kuitenkin paketin varmuusvälineitä :-)

Nainen oli kivan näköinen, ja joi kuin tukkimies. Juttu sujui ja kivaa oli. Sain kyllä pitää penkistä kiinni että pysyin juomisessa mukana. Tuoppi meni tosiaan poikineen. No, sain kutsun kämpille...meitä odotti jokin sekopää kuolaava koira, jolle ei oltu pidetty kuria. Voitte kuvitella tapauksen....

Siirryttiin siitä sohvalle, musiikkia, suudeltiin, hyväiltiin vaatteiden läpi, vähän kättä housuihin...ja se KOIRA tuli nuuhkimaan että mitä täällä tapahtuu...emännnästä se vaan oli söpöä :-(

Sain makkarissa kyllä sitten kivasti seksiä, kiitos siitä, mutta koirankin piti saada tulla makkariin nukkumaan..... kokemuksesta söi paljon kova juopottelu ja tuo koira...

Vierailija
232/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* Oma lukunsa on useat järkyttävän pihit miehet. En voi tajuta, miksei naiselle voi yhtä siideriä tai kahvikupillista tarjota. MIEHET voitteko ottaa tästä onkeenne!? Ihan hirvee turn off tuollanen ääripiheys (ja ei , en muuten maksata miehillä mitään - oma palkka riittää kaikkeen mainiosti).

*naur* eipä tuohon voi muuta sanoa . Ei tarvii ottaa onkeensa, kumpikin saa kyetä maksamaan omansa. Toisaalta on hauska treffeillä katsoa, antaako mies naisen tarjota. Kunnon kina aikaiseksi kuka maksaa ja mitä. Tarjoilijalle aina yhtä tuskaa. N28.

Vierailija
233/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin netin deittipalvelussa tutustumani miehen kanssa treffeille. Tajusin heti tavatessamme, ettei hommasta tule mitään, mutten kehdannut lähteä samantien menemäänkään. Mies oli todella lyhyt ja pienikokoinen, mutta puhui todella kovaan ääneen, ja hoki joka väliin "Aaalll raitt" ("all right"). Tehtiin pieni kävelylenkki, ja muistan miten yritin saada sen reitin kulkemaan mahdollisimman paljon jossain sivukujilla, ettei vain kukaan tuttu näkisi. Eräs tindermies taas saapui treffeille krapulassa, naama punaisena hikoillen ja niin vahvasti alkoholille haisten, etten varsinaisesti ihastunut. Oli kuulemma rankka viikonloppu takana. Istuttiin jossain puistossa ja yritin ottaa etäisyyttä saadakseni raikasta ilmaa siltä kaljanhajulta.

Vierailija
234/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin asiani ilmeisen epäselvästi. Pointtini oli, että asunnon kunnosta päätellen mitään siivoukseen viittaavaa aktiviteettia ei ollut harrastettu ainakaan kuukausiin.

Hyvä että on niitäkin, jotka haluavat toimia siivoojana kumppanille, asua läävässä tai opettaa aikuiselle miehelle siivoamisen kaltaisia perustaitoja.

Itse en suostu mihinkään noista.

Mutta... älkää tapelko :)

197

Vierailija
235/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitkään treffit, mutta kuitenkin:

Tapasin tänä vuonna jossain kaverin kaverin kaverin pippaloissa ihan mukavalta vaikuttavan miehen (23v), vaihdoimme pari sanaa sekä numeroita. Seuraavana päivänä aloimme viestittelemään, ja mies teki heti selväksi että etsii vakavaa suhdetta ja kysyi olenko valmis tähän hänen kanssaan. Minä vähän epäröiden vastasin että jos nyt ihan vaan tutustuttaisiin ennen kuin ruvetaan mitään yhteistä hautauspaikkaa varaamaan. Juteltiin sitten niitä näitä, ja yhtäkkiä mies kysyi olenko koskaan suudellut ketään. Tähän (yllätys, yllätys) myönteisesti vastattuani mies alkoi kiivaasti kyselemään kenen olen päästänyt tälläistä itselleni tekemään ja olenko ikinä harrastanut seksiä. = jep. Hän ei kuulemma ollut ikinä edes suudellut ketään, mutta voisi antaa minulle anteeksi että olen tälläistä mennyt muiden kanssa tekemään.

Jo tämä sai oloni aika ahdistuneeksi, olen perheestä jossa isä oli pahimman luokan narsisti, en nyt jaksa yksityiskohtiin mennä mutta väkivaltaa ja kaikenlaista sairasta manipulaatiota kuvioissa ja tämä jotenkin muistutti minua siitä.

No juttelimme sitten mm siitä mitä opiskelemme, mies vähätteli heti minun alaani, mutta kertoi että ei se haittaa: hänen vaimonsa ei tarvitse käydä töissä, kunhan vaan kulkee miehen työn mukana ja hoitaa lapsia, joita hankittaisiin kaksi. Tämän jälkeen halusin lopettaa juttelemisen, sanoin meneväni nukkumaan.

Tyyppi sitten kysyi voisinko suudella häntäkin kun tapaisimme uudelleen. Sanoin ettenpä oikein tiedä. Sitten hän pyysi lähettämään kuvan tisseistäni ja pillustani, niin voisi harkita meidän olevan vakavasti yhdessä. Sanoin hyvää yötä ja estin hänen numeronsa.

Muutaman päivän jälkeen mies ilmestyi "saatat tuntea henkilön" tms -ilmoituksiin facessa, oli sitten ilmeisesti etsinyt profiilini numeroni perusteella. Vähän pelottaa kuinka hullu tämä yksilö mahtaa olla, aikooko lähteä perääni vai mitä hittoa on minut pitänyt facessa stalkata. Sukunimeni on ihan h*lvetin harvinainen ja sen perusteella minusta ja perheestäni saa jo googlettamalla aivan liikaa kaikkia tietoja.

Tietenkin olisin voinut ihan suoraan sanoa ettei kiinnosta tulevaisuus kenenkään orjana, mutta luulisi jo tuosta numeron estämisestäkin tajuavan, enkä koe että teko oli minulta niin julma että pitäisi tulla tuhopolttamaan kotini tms... :/

Vierailija
236/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tämä ketju kyllä lakkasi naurattamasta kokonaan, päinvastoin teki surulliseksi :( Siis mies LÖI  kun nainen ei suostunut antamaan idiootille pillua?!?

Vierailija
237/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää toki myös katsomassa byefelipe instassa, mikäli osaatte yhtään englantia. Tekee yhtä pettyneeksi ihmisiin kuin tämä keskustelu...

Vierailija
238/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä jakaa omakin nettitreffikokemus. Olin jutellut pitemmän aikaa ihan mukavan miekkosen kanssa internetin syövereissä. Kuvankin olin nähnyt ja siinä näytti ihan mukiinmenevältä nuorelta mieheltä. No, päätettiin sitten tavata, mutta mikään minun ehdottamistani paikoista ei käynyt, koska "noi on kaikki liian kalliita". Sanomattakin selvää, että mies oli ulkona sekä työ- että opiskeluelämästä. Itse olin tuolloin opiskelija, eikä sitä rahaa mitenkään liikaa ollut, mutta en tosiaan ehdottanut mitään normipaikkoja ihmeellisempiä.

Päädyimme sitten hänen ehdotuksestaan erääseen lähiräkälään. Ulkoiselta habitukseltaan mies näytti Quasimodon ja heinäseipään risteytykseltä. Puistatti, vaikkei saisi tuomita. Tilasin sitten itselleni tuopillisen siideriä, maksoin, ja jäin odottelemaan, että mies tekee tilauksensa. Hän pitkän aikaa mietiskeli (ja jälkeenpäin ilmoitti toivoneensa, että minä olisin maksanut hänen juomansa, koska selkeästi olin paremmissa rahoissa) ja päätti lopulta tilata salmarin. Siis sen shotin. Listan halvimman. Maksoikohan alta kaksi euroa tuolloin. Ajattelin, että ok, eipä siinä mitään. Hän kuitenkin joi salmarinsa hörppimällä siitä pieniä siemauksia. Valehtelematta lipitti sitä salmariaan saman aikaa kuin join oman 0,45 l siiderini. Ihmettelin tätä hänelle ääneen ja vastaus oli, että "ei tartte sitten tuhlata ja ostaa toista". Juu, ei nähty enää toiste, vaikka mies kovasti viestittelikin miten kivaa meillä oli ollut. Minä muistin vain salmarin.

"Minä muistan vain salmarin" on loistava idea laulun nimeksi. :D

Vierailija
239/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitti oli tulossa kahville, pyysin soittamaan kun on pihalla. Pisti tekstarin ujouksissaan enkä heti huomannut sitä. En tiedä kauanko törötti pihalla :) Ei uskaltanut kuulemma soittaa ovikelloakaan, kun ei ollut täysin varma ovesta. Vaikka siinä luki mun nimi!

Tyyppi oli edellisenä päivänä ollut töissä, ja samat hiet oli edelleen pinnassa. Haisi kuin rankkitynnyri, hiukset olivat rasvaiset. Perseensä kehaisi sentään pesseensä!

Ei paljoa jutellut, mutta yhtäkkiä halusi avautua rankasta lapsuudestaan. Jaaritteli siitä vaikka kuinka kauan, mulla oli lähinnä vaivaantunut olo.

Päätin sitten pistää soimaan yhteisen lempparibändimme biisin, ei ois kannattanut. Tää lauloi mukana ihan tohkeissaan, ainoa vaan että sanat eivät aivan olleet hallussa. Mongersi siis jotain omaa versiotaan siinä.

Tyyppi oli muutenkin outo, myönsi myöhemmin että hällä on hieman ongelmia, kuulemma on mm. patologinen valehtelija, eikä voi sille mitään. Kertoi myös avoimesti että pitää naisia huonoina ja heikkoina. Ei tullut vuosisadan rakkaustarinaa, ei.

Vierailija
240/2187 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties ammatiltasi opettaja? Ja kyllä, naiset ovat kehuneet minun olevan hyvä sängyssä.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi