Mikä lastenvaunumerkki on vaunujen eliittiä?
Mikä meekki,mikä malli,mikä on vaunujen mersu,audi tai bemari?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereilla on bugikset maksaneet mansikoita ja hajonneet alta aikayksikön. Mikä semmonen auto ois?
Niissä on 3 vuodn takuu eli jollei itse oo tahallaan rikkonut saa uudet tilalle jos laadussa häikkää...
Eipäs vaan kahden. Kaverit ovatkin runkoja vaihdattaneet. Yksi heitti vaan vaunut roskiin, kun oli tilannut ulkomailta. Mulla on ne Toyotat eli Emmaljungat, viisi vuotta olleet jatkuvassa käytössä, seisomalaudan kanssa pusketaan, ja runko on kuin uusi.
Bugikset on rumat, stokket muovisen oloiset.muita?
Matkarattaista yoyot. Ei kiinankopiot vaan aidot babyzenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bugikset on pitkälle työntäjälle naurettavan matalat.
öö, niitä voi säätää!
Ai sitä kopan/istuinosa korkeutta?
Teutoniat maksaa yli tonnin. Hyvin on skulanneet.
Emmaljungat ovat klassikot ja parhaat, taattua ruotsalaista laatua eivätkä hetken muoti. Valtaosa meistä on köllötellyt niissä vauvana. Varaosia saa helposti ja vaunut saa varmasti jälleenmyytyä.
Ostin uusimmalle penskalle nuo Bugaboon kärryt, kun niin kovin on kehuttu. Ei sen paremmat kuin entiset ikivanhat Emmaljungatkaan, mutta kaupungilla voin kai tuntea itseni itsevarmaksi kun mulla on nää siistit kärrit.
Vierailija kirjoitti:
Emmaljunga on paras merkki.
Emmaljungat on maaseudun valinta ja tuntuu, että monet esikoista odottavat haksahtavat näihin (itseni mukaan lukien). Helvetin kolhot vankkurit ne on, ainakin valtaosa malleista. Painavat, kömpelöt, isot, ihme puhviverhoillut roikkukankaiset, rumat. Jotenkin juntitkin, vaikka hölmöähän se on vaunuja näin luokitella :). Mutta siis, jotenkin sama ilmiö käynyt kun Me&i-vaatteille. Myyvät tietyillä alueilla ja ihmisryhmissä varmasti edelleen hyvin, mutta ei niitä esim. isommissa kaupungeissa juuri enää arvosteta. Trendeistä jne. kiinnostuneet ostavat Gugguuta, Mini Rodinia, Papua jne. Me&i on niin nähty ja aikansa elänyt, junnaa paikallaan kaudesta toiseen. Emmaljungista tulee vähän sama fiilis.
Bugaboo Buffalot ajavat ihan saman asian maallakin, mutta ovat huomattavasti toimivammat kaikenlaisessa maastossa metsästä kauppakeskukseen. Kokemusta molemmista ja ikinä en enää vaihtaisi enää näistä takaisin muuhun merkkiin. Bugaboon toiseen merkkiin voisin harkita joskus jos jotain uutta ihan erilaista tulee. Mutta nämä ovat todella hyvät. Ketterät, näppärät, helpot, tyylikkäät, muunneltavat, hyvä jälleenmyyntiarvo, pitkäikäiset kun ratasosa toimii oikeasti ja tarvetta kaupunkirattaille ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmaljunga on paras merkki.
Emmaljungat on maaseudun valinta ja tuntuu, että monet esikoista odottavat haksahtavat näihin (itseni mukaan lukien). Helvetin kolhot vankkurit ne on, ainakin valtaosa malleista. Painavat, kömpelöt, isot, ihme puhviverhoillut roikkukankaiset, rumat. Jotenkin juntitkin, vaikka hölmöähän se on vaunuja näin luokitella :). Mutta siis, jotenkin sama ilmiö käynyt kun Me&i-vaatteille. Myyvät tietyillä alueilla ja ihmisryhmissä varmasti edelleen hyvin, mutta ei niitä esim. isommissa kaupungeissa juuri enää arvosteta. Trendeistä jne. kiinnostuneet ostavat Gugguuta, Mini Rodinia, Papua jne. Me&i on niin nähty ja aikansa elänyt, junnaa paikallaan kaudesta toiseen. Emmaljungista tulee vähän sama fiilis.
Bugaboo Buffalot ajavat ihan saman asian maallakin, mutta ovat huomattavasti toimivammat kaikenlaisessa maastossa metsästä kauppakeskukseen. Kokemusta molemmista ja ikinä en enää vaihtaisi enää näistä takaisin muuhun merkkiin. Bugaboon toiseen merkkiin voisin harkita joskus jos jotain uutta ihan erilaista tulee. Mutta nämä ovat todella hyvät. Ketterät, näppärät, helpot, tyylikkäät, muunneltavat, hyvä jälleenmyyntiarvo, pitkäikäiset kun ratasosa toimii oikeasti ja tarvetta kaupunkirattaille ei tule.
Minulla on kaksi akateemista tutkintoa ja asun Helsingin kantakaupungissa, ja todellakin työntelen iloisen ylpeänä Emmaljungia. Kuulostat aika tyhjäpäältä.
Mihin kategoriaan BABYjogger City Select vaunut kuuluu?
No mitä niille Emmaljungille nyt tapahtui, miksi ne ovat menettäneet arvonsa? Eikös ne ollut "the vaunut" vielä muutama vuosi sitten? Onko laatu huonotunut?
Googlasin nuo mainitut Bugaboot, hinta jotain 1200e... Öööh, mistä? Ei niissä ole edes mitään tekniikkaa. Joku sähköavusteinen, niin ymmärtäisin. Lämmitys, radio, wifi, kahvinkeitin, edes jotain mitä mamma oikeasti tarvitsee, mutta noissa ei ole mitään mikä selittää hinnan.
Ja joo, olen nuori ja lapseton, enkä aina ymmärrä näitä juttuja.
Eiks Stokket oo vähänkun Audi? Niiden omistajat aina luulee olevansa muita parempia :D
(tää on sit (osittain) vitsi, työnnän itsekin Stokkeja)
Oikeasti vaunujen mersuja ovat i'coo http://www.icoo.de mutta täällä dorkat haaveilevat vain jostain Emmoista tai Bugaboista.
Tämä malli, mikä on Englannin kuninkaallisilla käytössä:
https://www.google.fi/search?q=princess+charlotte+christening&biw=1366&…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereilla on bugikset maksaneet mansikoita ja hajonneet alta aikayksikön. Mikä semmonen auto ois?
Niissä on 3 vuodn takuu eli jollei itse oo tahallaan rikkonut saa uudet tilalle jos laadussa häikkää...
Eipäs vaan kahden. Kaverit ovatkin runkoja vaihdattaneet. Yksi heitti vaan vaunut roskiin, kun oli tilannut ulkomailta. Mulla on ne Toyotat eli Emmaljungat, viisi vuotta olleet jatkuvassa käytössä, seisomalaudan kanssa pusketaan, ja runko on kuin uusi.
Kävin juuri Ruoholahden Vaunu-aitassa - Bogaboo Donkey Twin Diesel, takuu 3 vuotta, hinta noin 1720 siinä värissä, olen tilaas parin viikon päästä heti rakenneultran jälkeen, kun toimitus saattaa olla parisenkin kuukautta.
Teutoniat. Vähintään Emmaljungan tasoa laadultaan, mutta kalliimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri Ruoholahden Vaunu-aitassa - Bogaboo Donkey Twin Diesel, takuu 3 vuotta, hinta noin 1720 siinä värissä, olen tilaas parin viikon päästä heti rakenneultran jälkeen, kun toimitus saattaa olla parisenkin kuukautta.
Niin ja miksi kukaan niitä ulkomailta tilaisi? hinta sama tai jopa kalliimpi ku suomessa, plus voivat vaurioitua postissa ja jos jotain tulee niin miten just vaihdot ja takuut ym. jotain rättejä voi tilata netistä mutten kyl ikinä mitään vähänkää arvokkaampaa tavaraa...
Teutonia, hartan, gesslein?
Emmaljungista tulee mieleen että yritetään näyttää paremmalta kuin on(ei onnistu). Bugaboot trendikkäät, ja stokket.
öö, niitä voi säätää!