Kumpi teillä laittaa kondoomin miehen peenikseen?
Kommentit (18)
Kumpi sattui sen kondomin ensiksi yöpöydältä sokkona löytämään. Yleensä minä olin hätäisempi :D
En oo koskaan laittanu miehelle kortsua....N37
HEL-NYC kirjoitti:
Kumpi sattui sen kondomin ensiksi yöpöydältä sokkona löytämään. Yleensä minä olin hätäisempi :D
Mitkäs kortsut miehesi jättimelaan mahtuvat?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mitkäs kortsut miehesi jättimelaan mahtuvat?
Kuinka suureksi sen kuvittelet? TheyFit-kustomit menivät hienosti.
Kun ehdotan tyttöystävälleni, että voisimmeko harrastaa yhdyntää, niin myönteinen vastaus saa minut tarkistamaan kondomitilanteeni. Sanon tyttöystävälleni tällöin jotain tämän suuntaista: "Haen vain yhdyntyntäämmä varten kondomin sänkyni alla olevasta lippaasta".
Tämän jälkeen lähestyn tyttöystääni jo ilman housuja ja kehotan häntä lukemaan tarkasti käyttöohjeet ja pienikätisempänä asettamaan ehkäisyvälineen elimeni päälle. Usein hän vielä varmuudeksi kysyy:" Tuliko ehkäisyväline nyt varmasti laitettua hyvin, kun kohta alamme harrastamaan yhdyntää". Sitten hän menee kontilleen ja vetää hameen korviin, jolloin työnnän sukupuolielimeni ehkäisyvälineineen vaginaan ja yhtyntä voi alkaa.
Tyttöystävä haluaa sen laittaa päälle.
Laitan itse, jos vaimo oikein kiihoittavasti sen rullaa paikalleen, tulen rajusti
Meillä pannaan paljaalla, se on mahtavaa.
itse laitan, jos vaimo laittaisi ei olisi enään tarvetta, nimimerkillä pikatouhu
Iitse oolen yyleensä laaittanut koondomin paaikoilleen oomaan peenikseeni. Keerran yyksi tyyttö laaittoi koondomin huuliensa vääliin, ja ruullasi seen suullaan paakoillen. See ooli kiihottavaa.
Mies saa sen nopeemmim laitettua, ite joudun tosi pitkään katsomaan, et kummin päin se ees on.
Meillä hoitaa palvelusväki nämä hommat, useiimniten sisäkkö silloin työvuorossa
Tyttö ystävä pienillä sormillaan