Vierailija

Mikä meekki,mikä malli,mikä on vaunujen mersu,audi tai bemari?

• ylös 4
  • alas 9

Sivut

Kommentit (112)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En kyllä osaa sanoa. Rattaat on ostettu käytettynä ekalle lapselle joskus 15 vuotta sitten ja nukkumavaunut käytettynä kolmannelle lapselle noin 10 vuotta sitten, kun olin antanut ekat nukkumavaunut kiertoon. Kummassakaan ei ole näkyviä merkkejä tallella, liekö ollutkaan ostovaiheessa. Hyvin ovat kestäneet.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Jotkut teetetyt swarovskin kristalleilla ja louis vuittonin monogram kuosilla (pinkki) päällystetyt.

• ylös 27
  • alas 1
Vierailija

Minä tuuppasin oman lapseni pari vuotta sitten samoilla vaunuilla jotka oli ollut itselläni käytössä joskus 80-luvun puolivälissä. Välissä ne olivat kiertäneet varmaan seitsemällä eri sukulaisella. Hyvin ovat itsensä maksaneet tähän päivään mennessä. Mahtaakohan tän päivän vaunut päästä samoihin kilometreihin?

• ylös 51
  • alas 5
Vierailija

Kavereilla on bugikset maksaneet mansikoita ja hajonneet alta aikayksikön. Mikä semmonen auto ois?

• ylös 34
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Stokket ja Bugikset.

Nää. Hintakin sen kertoo. Perästä tulee Emmaljunga. Sit varmaan Brio - joka on nykyään Britax.

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kavereilla on bugikset maksaneet mansikoita ja hajonneet alta aikayksikön. Mikä semmonen auto ois?

Niissä on 3 vuodn takuu eli jollei itse oo tahallaan rikkonut saa uudet tilalle jos laadussa häikkää...

• ylös 18
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.