Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan olla kelju ihminen.t.ammattivalittaja

Vierailija
31.03.2016 |

Otin yhteyttä oikeusapuun tuossa perintöjutussa. Ei se välttämättä mitään hyödytä mutta saa edes tehtyä kiusaa.

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajahan on aikojen alusta asti puhunut, että hän on käyttänyt elämiseen aikoinaan perittyä omaisuutta. Hän on siis silloin 22 vuotta sitten saanut ennakkoperintöä. Siksi hänelle ei enää riitä varsinaista perintöä kun saatu ennakkoperintöä on otettu huomioon omaisuuden jaossa. Selvää pässinlihaa, ei auta ap valitus.

Tosiaankin, sehän on ilmeisestikin se paljon puhuttu mummon perintö, jonka äitinsä on lahjoittanut ammattivalittajalle. Ellei muut sisarukset ole saaneet siitä osuuttansa tai vastaavaa muuta lahjoitusta, on ammattivalittaja silloin saanut ennakkoperinnöksi katsottavan osuuden, joka vähennetään nyt hänen perintöosuudestaan.

Aivan totta!

Tämähän se on. Tässä ei ole oikeusaputoimistosta mitään hyötyä. Ap on saanut äidinperintönsä jo 22 vuotta sitten.

Vierailija
102/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ap vihaat omaa lastasi niin paljon?

En tosiaankaan vihaa. juurihan mä olin hommaamassa hänelle laskettelu yms tarvikkeita.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan vihaa. juurihan mä olin hommaamassa hänelle laskettelu yms tarvikkeita.ap

:)  

Selvennys: tarkoitan sitä vanhempaa lastasi, josta yllä kirjoitat, että jos et saa perintöä, sua kuitenkin ilahduttaa, että myös "eräs" jää vaille rahoja.

Vierailija
104/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennys: tarkoitan sitä vanhempaa lastasi, josta yllä kirjoitat, että jos et saa perintöä, sua kuitenkin ilahduttaa, että myös "eräs" jää vaille rahoja.

Hän nyt vaan ei ole lapseni. ap

Vierailija
105/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat, että "taidat olla kelju ihminen".

Kuinka olet tullut tuohon johtopäätökseen?

Vierailija
106/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on sinun lihaasi ja vertasi. Olet synnyttänyt hänet. Puolet hänen geeneistään on peräisin sinulta. Olet hänen biologinen äitinsä. Mutta tämänhän toki tiesitkin.

Vierailija
107/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on sinun lihaasi ja vertasi. Olet synnyttänyt hänet. Puolet hänen geeneistään on peräisin sinulta. Olet hänen biologinen äitinsä. Mutta tämänhän toki tiesitkin.

Mitä sitten? hän perii aikoinaan adoptiovanhempansa ja heillä kyllä rahaa riittää ja jos eivät jätä mitään hänelle niin sitten ei.ap

Vierailija
108/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotoilen toisin. Miksi inhoat niin paljon poikaa, jonka synnytit mutta annoit pois?

Vierailija
109/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotoilen toisin. Miksi inhoat niin paljon poikaa, jonka synnytit mutta annoit pois?

En mä häntä inhoa enkä vihaan, hänellä on omat vanhempansa eikä mun siinä kuulu olla mikään kolmas pyörä.ap

Vierailija
110/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ammattivalittajalle tunnari:

Vierailija
111/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä häntä inhoa enkä vihaan, hänellä on omat vanhempansa eikä mun siinä kuulu olla mikään kolmas pyörä.ap

Selvä. Et inhoa, et vihaa. Mutta jatkuvasti kirjoitat täällä hänestä ivallisia kommentteja, toivot ettei hän olisi koskaan syntynytkään, ja iloitset hänen vastoinkäymisistään (tässä ketjussa siitä, että poika saa rahaa vaikka toivoisi).

Mitä tuo on, ellei vihaa?

Vierailija
112/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Et inhoa, et vihaa. Mutta jatkuvasti kirjoitat täällä hänestä ivallisia kommentteja, toivot ettei hän olisi koskaan syntynytkään, ja iloitset hänen vastoinkäymisistään (tässä ketjussa siitä, että poika saa rahaa vaikka toivoisi).

Mitä tuo on, ellei vihaa?

No toivon ettei hän olisi syntynyt koska isänsä oli mitä iljettävin ihminen, en aio kertoa siitä sen enempää. Ja tuo miksi toivon ettei saa perintöä johtuu siitä kun adoptiovanhemmat jo hautajaisissa puhuivat vaan rahasta ja taas odottivat rahaa vaikka ovat varakkaita. Oli tosi pöyristyttävää taas sen raha-asioiden kuuleminen.ap

Vierailija
113/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenne adoptioon antamaansa poikaa kohtaan on niin kamala, että pelkästään se tekee hänestä keljun ihmisen.

Poika ei ole pyytänyt syntyä. Hän ei ole syyllinen mihinkään.

Sen sijaan ap - pojan oma biologinen ÄITI - on täällä julkisesti pilkannut häntä ihan kamalilla tavoilla, haukkunut reppanaksi ja syrjäytyneeksi josta ei ikinä tule mitään ja nauranut, että maitojunalla se onneton armeijastakin tuli takaisin.

Vierailija
114/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n asenne adoptioon antamaansa poikaa kohtaan on niin kamala, että pelkästään se tekee hänestä keljun ihmisen.

Poika ei ole pyytänyt syntyä. Hän ei ole syyllinen mihinkään.

Sen sijaan ap - pojan oma biologinen ÄITI - on täällä julkisesti pilkannut häntä ihan kamalilla tavoilla, haukkunut reppanaksi ja syrjäytyneeksi josta ei ikinä tule mitään ja nauranut, että maitojunalla se onneton armeijastakin tuli takaisin.

No en ole nauranut mutta syrjäytynyt hän on vaikka millä mittapuulla mittaisi.ap

Vierailija
115/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päästiinkin sitten taas adoptiopoikaan...

Vierailija
116/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaiset siitä alkoi jankkaamaan.ap

Vierailija
117/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät alkaneet. Aloitit aiheen itse kirjoittamalla, että mahdollisessa perinnöttä jäämisessä on se hyvä puoli, ettei myöskään "eräs" saa senttiäkään, vaikka kuinka toivoisi rahaa.

Vierailija
118/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ap jää ilman perintöä mutta niin jää myös adoptioon annettu lapsi.

Vierailija
119/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät alkaneet. Aloitit aiheen itse kirjoittamalla, että mahdollisessa perinnöttä jäämisessä on se hyvä puoli, ettei myöskään "eräs" saa senttiäkään, vaikka kuinka toivoisi rahaa.

No tarkoitin hänen rahaa kärkkäästi odottavia vanhempiaan. he saavat hoitaa aikanaan perintöasiat miten haluavat.ap

Vierailija
120/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ap jää ilman perintöä mutta niin jää myös adoptioon annettu lapsi.

No hän nyt olisi tässä tapauksessa jäänyt muutenkin koska nuoremmalle lapsellenihan se raha sitten olisi mennyt.ap