Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! En ymmärrä teitä. Ettekö osaa sanoa

Vierailija
31.03.2016 |

"Olen kiinnostunut sinusta, haluan nähdä"...olen tässä nyt viikon verran leikkinyt kuurupiilosta ujon kanssa...huoh..luovutan kohta....mukava mies...."katsotaan" ...on vastaus...

Oon kyl oikeesti pihalla miesten suhteen.....

Niin ja oon nätti ja seksikäs että ei se nyt siitäkään oo kiinni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse pyydä sitä ulos?

Vierailija
2/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse pyydä sitä ulos?

Ei sillon voi kohteliaasti kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota oikeesti kiinnosta tai sit pitää sinua jonain varasuunnitelmana. Katteleppa jotain muuta miestä.

Vierailija
4/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän arvostaa naisia, jotka osaavat kirjoittaa?

Vierailija
5/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ajattelee samalla tavalla? Sehän se ujo osapuoli tuossa ilmeisesti on.Vähän ryhtiä tuohon toimintaan, jos tuntuu siltä, että jälkeenpäin kaduttaa, mikäli päädytte leikkimään kuurupiiloa ikuisesti.

Kyllä naisetkin saa olla aloitteellisia. Itse en ole koskaan pannut sitä pahakseni.

Vierailija
6/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Jos haluat tavata miehen ehdota sitä. Oletatko että naiset ei voi niin tehdä? Eräs viehkeä nainen ehdotti kahveelle poikkeamista melko tarkkaan 12 vuotta sitten. Lähdin kahveelle, nyt ollaan naimisissa, lapsia kaksi ja hyvin menee.

Älä syytä kaikkia miehiä siitä että muutama vatuloi etkä itse halua edes käväistä epämukavuusalueella. Ehdota tapaamista jos mies ei sitä tee. Jos et halua tehdä sitä anna olla, kunhan et vaan ala natista että sekava tilanne on pelkästään muitten vika. Tee aloite tai jätä tekemättä. Siirry eteenpäin jos homma ei etene. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
7/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Ei tuota oikeesti kiinnosta tai sit pitää sinua jonain varasuunnitelmana. Katteleppa jotain muuta miestä.

Kerro miehenä missä fiksut ja varteenotettavat liikkuu?

No kyl toi tapaus sen verran ujoudestaan pääsi että uskalsi soittaa sovittuun aikaan. Pisteet siitä. Kaikista ärsyttävintä on kun mainitsen että taidan olla vaan piristysruiske eikä aikomusta tavata "voi sua" on vastaus..

Ap

Vierailija
8/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on mahdotonta yrittää naisen ajatuksenkulkua. Jos sanoo suoraan pitävänsä naisesta tulee 100-varmasti pakit. Itse en ainakaan sellaista mene laukomaan. Parempi odotella että nainen kertoo suoraan itse mitä haluaa.

Vierailija
9/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Jos haluat tavata miehen ehdota sitä. Oletatko että naiset ei voi niin tehdä? Eräs viehkeä nainen ehdotti kahveelle poikkeamista melko tarkkaan 12 vuotta sitten. Lähdin kahveelle, nyt ollaan naimisissa, lapsia kaksi ja hyvin menee.

Älä syytä kaikkia miehiä siitä että muutama vatuloi etkä itse halua edes käväistä epämukavuusalueella. Ehdota tapaamista jos mies ei sitä tee. Jos et halua tehdä sitä anna olla, kunhan et vaan ala natista että sekava tilanne on pelkästään muitten vika. Tee aloite tai jätä tekemättä. Siirry eteenpäin jos homma ei etene. Ei se sen kummempaa ole.

Täytyy siis muuttaa asennetta...:)

Vierailija
10/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman itsensä epäily on turn off kenelle tahansa. "Taidan olla vain piristysruiske"..mitä ihmettä? Mitä odottaisit tuohon vastattavan? Jos on tunnettu vasta vähän aikaa niin tuollainen tappaa kiinnostuksen kyllä alkuunsa.

Vierailija
11/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman itsensä epäily on turn off kenelle tahansa. "Taidan olla vain piristysruiske"..mitä ihmettä? Mitä odottaisit tuohon vastattavan? Jos on tunnettu vasta vähän aikaa niin tuollainen tappaa kiinnostuksen kyllä alkuunsa.

Mä haluan suht nopeesti noi nettituttavuudet tavata. Ap

Vierailija
12/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vikon ollu tekemisissä ja sä jo ns syyttelet sitä että oot vaan joku piristysruiske. Hohhoijjaa. Mä epäilin tuota parin kuukauden jälkeen. Ehdota sille ny vaan tapaamista ja lopeta toi kitinä

Vierailija
13/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on perää. Jos ihan alussa tulee tuollaista kommenttia, saattaa toinen osapuoli ymmärtää että vaikea matka edessä jos sille lähden. Tuollainen "piristysruiske"-kommentti herättää epäilyn että samaa on tulossa ja paljon. En ihmettele jos tuossa vaiheessa päättää antaa olla. Varsinkin jos se heppu on joskus aikaisemmin joutunut jatkuvasti tyynnyttelemään toisen epävarmuutta ei hänellä varmaankaan ole enää hinkua aloittaa samaa uudestaan.

Vierailija
14/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Kerro miehenä missä fiksut ja varteenotettavat liikkuu?

No kyl toi tapaus sen verran ujoudestaan pääsi että uskalsi soittaa sovittuun aikaan. Pisteet siitä. Kaikista ärsyttävintä on kun mainitsen että taidan olla vaan piristysruiske eikä aikomusta tavata "voi sua" on vastaus..

Ap

Varteenotettavat :D

Enpä minä tiedä, kun en tuohon kategoriaan ilmeisesti kuulu. Kaipa heitä liikkuu ihan kaikkialla. Se kai se tuon seurustelun tarkoitus on, et huomaa toisen ihmisen ominaisuudet. Jotkut vaan ihastuu päätä pahkaa, et eivät välitä niistä. Niinku minä.

Vierailija
15/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti naiset? Onko viikko teistä pitkä aika?

Vierailija
16/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti naiset? Onko viikko teistä pitkä aika?

Mä yritän selventää. Tutustuin tähän mieheen netissä. Uskon että on pohjimmiltaan hyvä tyyppi. Mutta kaipaa jotain rohkasua siitä että oikesti tahdon nähdä.

On nähnyt kuvani, minä hänen. Syy miksi haluan tavata on se, että se on niin erilaista livenä. Näkee kipinän yms. Onhan noi pikkutuhmat viestit kivoja, mutta musta ois kiva jos tietäs että sillä on jatkuvuutta.

Ap

Vierailija
17/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies sanoisi, että on kiinnostunut ja haluaa nähdä, jos hän ei ole vielä varma? Sitähän toi "katsotaan" yleensä tarkoittaa.

Vierailija
18/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tiedän ap:n. :D Voi luoja, melkoinen tapaus jos on sama tyyppi.

Mitäpä jos vaikka kunnioittaisit sitä miestä sen verran että antaisit ihan aikaa yleiseen jutusteluun, jos mies on kerran ujo. Jos haluat edetä, tee aloite. Mutta hyväksy sekin vaihtoehto, ettei mies ehkä olekaan kiinnostunut. Jos kaipaat seuraa hetinyt, lähde vaikka baariin tai pikatreffeille.

Ja pliis, tuollainen marttyyriksi heittäytyminen "sä et varmaan rakasta mua nyt, yhyy" ei tee mitään hyvää, etenkään alkuvaiheessa... :D Vaivaantunut vastaus, varmaan aika kiusallinen tilanne miehelle. Tuo on tarkoitettu siihen aikaan, kun raskauden hormonihuuruissa marttyroidaan.

Juu, tiedän varsin hyvin että ihastuneena on kauhean raskasta odotella ja haluaisi mieluiten koko ajan nyhjätä yhdessä, mutta noh, elämän realiteetit pitää vain kestää. Sanon tämän nyt kokemuksesta, itselleni oli törkeän vaikeaa jopa odotella että ihastukseni herää ja laittaa viestiä... :D Olisin kyllä pommittanut puhelimen täyteen jos en olisi pakottanut itseäni malttamaan.

Vierailija
19/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä, jotka automaattisesti olettavat miehen olevan kiinnostunut. Mistä vetoa tuhmienkin juttelu on alkanut ap:n aloitteesta ja mies ei vaan kehtaa sanoa ei, koska ap suunnilleen tukehduttaisi itsensä roskapussiin.

Vierailija
20/23 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä, jotka automaattisesti olettavat miehen olevan kiinnostunut. Mistä vetoa tuhmienkin juttelu on alkanut ap:n aloitteesta ja mies ei vaan kehtaa sanoa ei, koska ap suunnilleen tukehduttaisi itsensä roskapussiin.

Tottakai :) Siis on kiinnostunut. Hän aloitti, mä en

Innostun kyllä sitten tarinoimaan :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä