Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan olla kelju ihminen.t.ammattivalittaja

Vierailija
31.03.2016 |

Otin yhteyttä oikeusapuun tuossa perintöjutussa. Ei se välttämättä mitään hyödytä mutta saa edes tehtyä kiusaa.

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n viesti, numero 95:

"No jos en rahaa saa niin on tässä se hyvä puoli ettei eräs saa taas senttiäkään vaikka kuinka rahaa odottaakin.ap"

Vierailija
122/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n viesti, numero 95:

"No jos en rahaa saa niin on tässä se hyvä puoli ettei eräs saa taas senttiäkään vaikka kuinka rahaa odottaakin.ap"

Joo no sorry oli huonosti kirjoitettu, tarkoitin enemmän todellakin hänen vanhempiaan.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun rahattomaksi jääminen liittyy siihen, että adoptioon antamasi poika jää rahattomaksi?

Niin kuin itse kirjoitat, sun perintösi menee aikanaan nuoremmalle pojallesi.

Vierailija
124/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun rahattomaksi jääminen liittyy siihen, että adoptioon antamasi poika jää rahattomaksi?

Siten että sen vanhemmat ainakin hoki koko ajan rahasta kuten aina ja yrittävät taas kaikin keinoin saada rahaa minulta.ap

Vierailija
125/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptiopojan vanhemmat on ilmeisesti Suomen ainoat ihmiset, jotka eivät tiedä, että ap on täysin rahaton. Niidenkin pitäisi ruveta lukemaan av:tä...  :)

Vierailija
126/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten että sen vanhemmat ainakin hoki koko ajan rahasta kuten aina ja yrittävät taas kaikin keinoin saada rahaa minulta.ap

Ajattelivat varmaan että olet hyvinkin varoissasi, kun juuri oli tehty Aruban-matkakin. Eihän persaukiset sellaisia reissuja tee.

Vierailija
127/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptiopojan vanhemmat on ilmeisesti Suomen ainoat ihmiset, jotka eivät tiedä, että ap on täysin rahaton. Niidenkin pitäisi ruveta lukemaan av:tä...  :)

Niin eivät tiedä että kaikki raha on mennyt tämän perheen elatukseen koska olen pitkää jo vuosia ollut tuloton. Tulottomuudestani heillä ei ole tietoa.ap

Vierailija
128/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä aina kirjoitat, että olet ollut tuloton "jo vuosia". Oletko sä siis joskus aikaisemmin kuitenkin saanut jotakin tuloja jostakin? Ansiotuloja? Eläketuloja? Pääomatuloja?

Vierailija
129/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eivät tiedä että kaikki raha on mennyt tämän perheen elatukseen koska olen pitkää jo vuosia ollut tuloton. Tulottomuudestani heillä ei ole tietoa.ap

Tietävät kai, ettet missään töissä ole. Ja että asut pienessä mummonmökissä, Ja näkevät että silmälasit on rikki, vaatteet ikivanhoja, kampaajalla ei ole käyty vuosiin. Tuskin kovin varakas vaikutelma syntyy?

Vierailija
130/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea kuvitella, että nämä ap:n hyvin varakkaiksi kuvailemat adoptiovanhemmat yrittäisivät nyhtää rahaa ap:ltä. Jonka olosuhteista kai väkisinkin näkee (en tarkoita loukata), että hän ei kovin varoissaan ole.

Vierailija
131/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä perintökaaren mukaan sen täysi-ikäisen adoptiopojan adoptiovanhemmat saisivat yhtään mitään perintöä? Oisko ap aika ottaa taas muutama pilleri ja lähteä vaikka leikkimään sen nuoremman lapsen ja sen varamummo-lapsen kanssa... 

Vierailija
132/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä aina jotenkin valitat sitä, että kaikki sun rahat on menneet perheen elättämiseen. Niinhän ne menee meillä muillakin lapsiperheellisillä, ja useimmilla nimenomaan kaikki rahat. Harvalla jää säästöön ainakaan isompia summia.

Vierailija
133/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lakimies paikalle. Ei ole mikään uusi juttu, että syrjintää esiintyy näissä keisseissä.

Vierailija
134/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikös se mene niin, että sunkin menot on yhtälailla perheen menoja. Yhtälailla sä olet itse hyötynyt niistä rahoista. Ja mikä estää teidän käydä koko,perheen kesken kaupassa ja laitat kärryyn niitä asioita joita itse välttämättä tarvitset. Vaikka niin että tässä kuussa paketti sukkia, ensi kuussa uusi t-paita, parin kk kuluttua vaikka huivi tai hiusväri niin et näytä niin ryysyiseltä. Kyllä varmaan markettikama sulle kelpaa.

Vierailija
135/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä aina kirjoitat, että olet ollut tuloton "jo vuosia". Oletko sä siis joskus aikaisemmin kuitenkin saanut jotakin tuloja jostakin? Ansiotuloja? Eläketuloja? Pääomatuloja?

Omaishoidontukea, nuorena työmarkkinatukea ja opintotukea. Ja en näytä varakkaalta mutta kun pienen mökkini myin niin niitä rahoja adoptiovanhemmat multa kerjäsivät.ap

Vierailija
136/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Oletko sä myynyt sen teidän mökin?

Vierailija
137/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Oletko sä myynyt sen teidän mökin?

En vaan entisen missä asuin. Sain siitä 28000€ plus olin säästänyt 20 000€ joten sillä 48 000€ elin täällä sen 10v.ap

Vierailija
138/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se mummolta saamasi 50 000 euron perintö, joko sekin on lopussa?

Vierailija
139/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue edellinen viestini. 48000€ mennyt kun olen täällä ollessa puolet asumiskustannuksia maksanut, niin mitä luulet? sillähän mä olen elänyt vaikka kuinka kauan.ap

Vierailija
140/196 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue edellinen viestini. 48000€ mennyt kun olen täällä ollessa puolet asumiskustannuksia maksanut, niin mitä luulet? sillähän mä olen elänyt vaikka kuinka kauan.ap

Niin, mä luin edeltä, että viimeiset 10 vuotta olet elänyt sillä 48 000 eurolla (mökin myynti 28 000 euroa + säästöt 20 000 euroa).

Mutta se mummon perintö 50 000 euroa, milloin sen kulutit? Jo ennen kuin muutit nykyisen miehen luo?

Mistä sä muuten sait ne 20 000 euron säästöt? Niitä ei muutaman satasen kuukausituista pysty säästämään.