Oudoin asia, joka ällöttää sinua?
Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.
Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?
Kommentit (513)
Appelsiinin haju! Ällöttää niin paljon jos joku syö appelsiinia jossain suljetussa tilassa kuten bussissa.
Jäätelötikut ja puiset kertakäyttöaterimet. Se suutuntuma mikä niissä on. Yäk!
Rasvaisiin ruokiin koskeminen, tai oikein rasvaisten voiteiden käyttö. Muistan kun pienempänä suurin koettelemus oli ottaa lihapiirakka pussista. Hyi se tunne, kun kättään pussiin pujottaessa rasvainen muovi painoi ihoa vasten.
Kun opettaja/ joku piirtää liitutauluun, vastenmielinen ääni :( samoin tavallisista lyijykynistä tai puuvärikynistä lähtevä ääni kun väritetään. Kylmät väreet. Puhumattakaan siitä kun liitutaulua väritetään.
Toinen, kun menee heti jonkun jälkeen vessaan. Yrjö meinaa lentää.
Maiskuttaminen ja syöminen sillonmun ruoka on NAM Marskin maiskin ja ne ilmeet päälle...
Olen töissä ravintolassa ja tottakai tehtäviin kuuluu tiskaus. Kaikki mösnien ja ruoanjämien kaapiminen on ok, mutta... Ruokailuvälineet ällöttää mua! Vaikka tulisivat kuumina riskistä, niin niistä lähtee ällötävä haju!!
Se, jos joku yrittää koskea mun kasvoihin tai hiuksiin. Niihin ei vain kosketa.
Ihmisten varpaat, kaikki, siis ihan kaikki aikuisten ja lasten, ainoastaan vauvojen varpaat suorastaan kutsuu haistelemaan ja pussailemaan.
Se syvä vesi. Olen todella hyvä uimaan, mutta se tyhjyys alapuolella. Pakostakin miettii että mitä siellä on. Hrr..
Ihmisten tietyt puheäänet ja -tavat. Nuorten naisten ja vanhojen miesten korkea ääni, nuorten miesten olematon artikulaatio, yäk! Samoin epätavallisen nopea tai hidas puhe ällöttää.
Lihavat, huohottavat ihmiset, yleensä haisevat pahalle. Sellaisten läheltä haluaa nopeasti pois. Läskit syömässä jossain julkisissa paikoissa, mussuttavat ja päästelevät maiskiss-ääniä, olemus sellainen kuin saisivat orgasmin siitä syömisestä, sellainen sairas palo silmissä. Hyi vittu.
Appelsiinin siemenet. Vaikka mieleni tekisi appelsiinia, jos kuorittuani sen huomaan siinä yhdenkin siemenen, se alkaa ällöttää tosi paljon ja on pakko heittää koko appelsiini pois. Samoin kaikki siemenelliset klementiinit ja mandariinit. Outoa, kun oikeasti tykkään niistä. Se siemen vaan on ällöttävä.
Nännit ja napa. Erityisesti naisten nännit kun ovat niin isot. Kyllä miestenkin. En voi koskea omianikaan. Inhottaa niin.
Tiskirätit. Hyi yök, en pysty koskemaan.
Erilaisten homejuustojen ja muiden vahvojen juustojen tuoksu, kaupassa välillä maistelupisteitä ja haju lemahtaa puoleen kauppaan niin että oksennus meinaa lentää ohi kävellessä.
Pienet reiät ja sairaala vaatteet
Vierailija kirjoitti:
Yleiset vessat. En edes muista milloin olen joutunut niitä käyttämään.. Joskus viime vuosi tuhannella? En pysty edes lentokoneessa käymään, yritän vaan pinnistellä ja olla. Ja olla juomatta.
Mun on pakko kertoa.. oli hirveä pissahätä ja olin kauppakeskuksessa Rovaniemellä (siinä toisessa, jätetään kertomatta kummassa. Toisessa paikassa olen nähnyt spurgun tekemässä tarpeitaan vessan oven viereen), oli pakko mennä julkiseen vessaan. Naisten vessa oli sotkettu, menin miesten vessaan. En voinut käydä siellä, se oli vielä pahempi. Molemmissa oli paperit vedetty ulos telineistä, kusta, paperia ja paskaa oli joka puolella. Pissatti niin hirveästi että ajattelin, että vuoraan omilla nessuilla pöntön ja pyyhin sillä. Mutta jokainen pönttö oli niin täynnä tavaraa, että istuessa se *****vuori olisi osunut jalkoväliin...
Oli pakko lähteä etsimään toista vessaa, muistaakseni helpotus löytyi huoltoasemalta. Ja se vessa oli siisti!
Eli: ällöttää sairaalloisen perverssit ihmiset jotka saavat jotain iloa vessojen sotkemisesta. Minusta tuollainen kakkavuorten kasaaminen on jo sairaalloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö hyvin hoidetut jalat varvassandaaleissa? Kysyn vaan koska olen läpsytellyt sellaisissa töissäkin. Varpaani ovat samanmittaiset, kynnet siistit ja kannat hoidettu.
Ällöttää. Töissä ei ole sopivaa kulkea ilman sukkia. Mutta varsinkin keski-iän ylittäneiden ihmisten kuivat kantapäät, vääntyneet varpaat, känsät, liikavarpaat ja sellaiset pullakat, lihavat jalat on ällöttävimpiä.
Pöh :( Pitää sitten laittaa nätit, pulleahkot varpaat kengän sisälle. Sukkia en kyllä kesällä laita..
Maiskutus, etenkin jos syödään suu auki tai työnnetään kieltä syödessä näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Nännit ja napa. Erityisesti naisten nännit kun ovat niin isot. Kyllä miestenkin. En voi koskea omianikaan. Inhottaa niin.
Minulla on onneksi pienet nännit, mutta jaan muuten inhosi. En voi sietää niihin koskemista, en halua koskea muiden nänneihin ja parasta olisi jos niitä ei olisi olemassakaan. Kaiken lisäksi luin jostain, että niissä on monta reikää.. luulin, että siinä keskellä on yksi. Mutta ei. Ne ovat REIKÄISET. Hyi...
Mua kuvottaa kaikki silmiin koskeminen, envoi kuvitellakaan käyttäväni piilareita. Ajatuskin jostain silmäoperaatiosta neuloineen ja skalpelleineen saa melkein oksentamaan :X