Molemmat lapseni parisuhteessa omaa sukupuoltaan olevan kanssa, haluatko kysyä jotakin?
Poika ja tyttö. Tai nykyään jo mies ja nainen. Tyttö naimisissa, poika avoliitossa.
Haluatko kysyä jotakin? Vastaan kuitenkin jo heti alkuun että ihan normaali perhe ollaan oltu. En siis keksi mitään selitystä heidän lapsuudestaan tms., aika harvinaistahan on että kaksi noin 5% vähemmistöön sattuu samaan perheeseen (0,05*0,05=0,025 eli 2,5 promillen todennäköisyys).
Kommentit (20)
Eipä ole kysymistä. Olisipa itselläkin rakkautta elämässä.
Sama täällä. Yllätyin että se oli itselle hetken aikaa hankala ajatus. Nykyään olen vaan onnellinen että mulla on rohkeat lapset, jotka elää onnellisena vapaassa maassa.
Geeneistä se johtuu. Erilaiseksi synnytään, ei kasveta.
Olet varmasti hyvä vanhempi, oletan, että äiti. Onnekkaat lapset.
Miksi koet tarvetta tällaiselle?
Se on se mun kysymys.
Vaikuttaa siltä että et koe lapsiesi seksuaalista suuntautumista "normaalina", kun painotat perheesi normaaliutta noin, ja ylipäätänsä mietit jotain SELITYSTÄ. Ja ette ole mikään uniikki perhe, tiedän pari muutakin perhettä joissa useampi lapsi on seksuaalivähemmistöön kuuluvia (voi olla että tunnen muitakin sellaisia perheitä mutta en vaan tiedä kaikkien seksuaalisesta suuntautumisesta).
Voi vee että keljuttaisi jos omat lapset olisivat noin epäonnistuneita.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaaleilla on pelkkää kiimaa ja seksiä. Ei rakkautta. Ei ihastumista. Vain seksiä
Vierailija kirjoitti:
*Nauraa ap:n luuseri lapsia*.
Meneekö homoilu tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaaleilla on pelkkää kiimaa ja seksiä. Ei rakkautta. Ei ihastumista. Vain seksiä
Mistä tiedät? Oletko itse homoseksuaali?
Asiahan ei sinulle kuulu, arvoisa ap.
Mikä meni kasvatuksessa vikaan? Haluan ehdottomasti välttää saman virheen.
Ai normaali... selvä, jos noin kerra on, niin miksi sitten asiasta kyselet.
Saa toki kysyä, mutta jos kerran on ihan normaalia.
Olen itse aseksuaali ja autisminkirjolla. Äitini puolen suvussa on selvästi tällaista muillakin. Kukaan ei kuitenkaan ole koskaan myöntänyt mitään ja nämä asiat on vaiettu. Isoisäni eli äitini isä ja toinen tätini ovat tai olivat, isoisä kuollut jo 20 vuotta sitten selkeästi erittäin voimakkaasti autisteja nyt kun jälkikäteen ajattelen. Toinen tätini taitaa taas olla aseksuaali tai lesbo. Ehkä jopa kaikilla äitini sisaruksilla on jonkinlaisia piirteitä autismista.
AP, lienet hyväksynyt asian kypsästi ja fiksusti. Surettaako sinua että suuremmalla todennäköisyydellä et saa lastenlapsia? Ei se toki mahdotonta ole että saatkin.
Vierailija kirjoitti:
AP, lienet hyväksynyt asian kypsästi ja fiksusti. Surettaako sinua että suuremmalla todennäköisyydellä et saa lastenlapsia? Ei se toki mahdotonta ole että saatkin.
On jo lapsenlapsi. Keinohedelmöitys on kohta yleisempää naispareilla kuin lapsettomuudesta kärsivillä heteropareilla
Otan osaa 💔