Oudoin asia, joka ällöttää sinua?
Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.
Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?
Kommentit (513)
Liian kovalla äänellä puhuvat ihmiset
Kiitos vaan nro 12! Olen jonkin verran ylipainoinen, mutta kaksoisleukaa ei kyllä ole. Ja voi kauhistus, samaan pakettiin tulee vielä karsastava silmä. Juuri sinun kaltaisesi ihmiset ovat aiheuttaneet typerällä käytöksellään pahaa mieltä pitkin elämääni. Väännellään naamaa mitä kummallisempiin ilmeisiin, ihmetellään ääneen, kumpaan silmään pitää katsoa jne. Kunpa teillä inhoajilla edes joskus välähtäisi mielessänne, että kaikkia vikoja ei voi edes kirurgin veitsi parantaa. Sellaisesta on esim. minun kohdallani kyse. Kaksi kertaa on leikattu, mutta tulos on heikohko, sillä silmäni ei ole ns. laiska silmä, vaan vamma on pahempi. Meillä monella vamma näkyy päälle päin, mutta pahempaa on, kun vamma on korvien välissä kuten numerolla 12. Tuollaiset tyypit todellakin ällöttävät!
Kananmunassa se napanuora, pakko ottaa aina pois.
Narkkien ja pahanhajuisten yms ihmisten vieressä oleminen, alan kuvittelemaan miten se ilma on käynyt heidän keuhkoissaan
Ääni, joka kuuluu kun joku raaputtaa viimeisenkin tipan jogurttipurkista lusikalla.
Imaisuääni, joka kuuluu joiltakin kun he hörppäävät vesipullosta. Joka hörppäyksellä! Ärsyttävä tapa.
Se näky, kun viiliä tai rahkaa lapataan suuhun.
Pelkkä sana kuukautiset. Saan aina kylmiä väreitä, kun joku sanoo tuon sanan. (Olen itse nainen)
Jaha, viesti kayosi jonnekin, tuleekohan kohta tuplana... Uusi yritys, sori jos tulee toistona.
Voirasiaan ihan pystyyn isketty veitsi, näyttää kuin se rasvakimpale olisi murhattu. Leikkeleiden rasvareunukset ja läskiset kogdat lihassa, maistuu pahalta ja tuntuu suussa ällöltä. Lavuaarin tippunut ruoka,vaikka lavuaari olisi just pesty ja ruoka juuri leikattu onenanpala.
Uiminen, kylpylät, uimahallit, syvä vesi, ihmispaljous, kalanhaju, yleiset vessat.
Uimahallit. Ihmisten paljaat jalat. Irtohiukset.
Yleiset WC, uiminen ylipäätänsä, varpaat (hyi että kaikki hoidot ja varpaiden lakkaukset) sormet, käsien pesemisen jättäminen. Oksennus. Lihavat ihmiset.
WC-pytyn kannen jättäminen auki kun pytty vedetään. Laitan aina kiinni
Mun miestä inhottaa kun nostan jalat ilman sukkia sohvapöydälle. Varpaani ei yleensä ole kovin likaiset, vähintään edellisenä iltana pestyt.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Voin vaan kuvitella miten ne bakteerit roiskuu sieltä pienten vesipisaroiden mukana ympäri vessaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Voin vaan kuvitella miten ne bakteerit roiskuu sieltä pienten vesipisaroiden mukana ympäri vessaa..
Joo, ja varsinkin yksiössäni missä kaikki kylppärijutut on samassa wc-tilassa, kansi on ehdottomasti pidettävä kiinni. En nyt tietenkään vieraille kehtaa nipottaa. Äitini luona en pidä hammasharjaa ja pese hampaita wc:ssä, kun äiti jättää kannen auki.
Ällöttääkö hyvin hoidetut jalat varvassandaaleissa? Kysyn vaan koska olen läpsytellyt sellaisissa töissäkin. Varpaani ovat samanmittaiset, kynnet siistit ja kannat hoidettu.
Appelsiinimehu ja oikeastaan kaikki appelsiinistä tehty ja edes niiden näkeminen saa kauhean yökkäilyn aikaiseksi. Mutta juu olen raskaana...
Tästä tulikin mieleen, kun lapsena olin järvessä uimassa ja polskin siinä matalassa ja kirkkaassa vedessä, niin yhtäkkiä jalkani osuikin sellaiseen isoon kiveen ja minulle tuli mieleen, että se on sellainen valtava sammakko tuijottamassa siellä pohjassa. En nykyäänkään ui mielelläni, vedenalaisista kivistä tulee mieleen nuo pohjassa vaanivat isot sammakot. Tuosta tapauksesta on aikaa vähintään 25 vuotta.