Oudoin asia, joka ällöttää sinua?
Mulle välillä tulee semmoinen ällöttävä tunne, kun on jossain sosiaalisessa tilanteessa, jossa on paljon ihmisiä. Esimerkiksi päiväkodissa, baarissa ja koulussa on tullut tunne, että tämä ihmisten kokoontuminen paikkoihin ja ihmisten sosiaalinen käytös ällöttää tietyllä tavalla. Vaikea selittää tätä, mutta tekisi mieli vain häipyä paikalta.
Mitkä arkipäiväiset tai oudot asiat ällöttää sinua?
Kommentit (513)
Tietynlaiset kylpytilan kaakelit. Varmaan ala-asteelta jäänyt trauma.
selaiset monikulmaiset, tyypilliset 50-60 kaakelit. Tekee pahaa jos pakosta sellaisien päälle täytyy astua.
Kypsän banaanin haju. Yök. En pysty syömään banaania, jos kuoressa on vähääkään ruskeaa. Samoin en pysty olla lähelläkään, jos joku muu syö sellaista.
Jos olen ollut kaupungilla, oli se sitten ruokakaupassa tai bussissa, on ehdottomasti pestävä kädet!!!
Jos en heti pääse en pysty koskemaan mihinkään. Nykyään on kulkee käsidesi mukana.
Leivänpäällysrasvat, vaikka rasva noin muuten ei ällötä. En tiedä, mistä tämä kammo on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Se kun jotkut kirjaimellisesti nuolee ruokailun jälkeen lautasen puhtaaksi.
?? TÄH?? Oikeesti!! Missä käytöstavat? Toi on tosi rumaa! Yhtä ällöä et antaa koirien nuolla lautasen tyhjäksi! Jäi muuten ruokailu kesken kun ystävä laski lautasen lattialle, okseti.
Se kun nostetaan varpaat sohvalle
Varpaat. Sellainen leveä iso ukkovarvas jossa kynsi uponneena sinne lihan sisään. Mustaa likaa ehkä reunojen alla. Minusta varpaat putäisi ihmisten ilmoilka pitää piilossa.
Jos olisi korkeakauluksinen paksu villapaita yllä ja jostain syystä kaatuisi hunajaa kauluksesta sisään...Yiiiiiih mikä tunne!
Yleiset vessat. En edes muista milloin olen joutunut niitä käyttämään.. Joskus viime vuosi tuhannella? En pysty edes lentokoneessa käymään, yritän vaan pinnistellä ja olla. Ja olla juomatta.
Kuvien ottaminen ja julkaisu syödyistä ruoista, erityisesti kun hampaanjäljet näkyvät.Ottaisivat kuvat ennen syömistä jos niikseen!
Vierailija kirjoitti:
Ällöttääkö hyvin hoidetut jalat varvassandaaleissa? Kysyn vaan koska olen läpsytellyt sellaisissa töissäkin. Varpaani ovat samanmittaiset, kynnet siistit ja kannat hoidettu.
Ällöttää. Töissä ei ole sopivaa kulkea ilman sukkia. Mutta varsinkin keski-iän ylittäneiden ihmisten kuivat kantapäät, vääntyneet varpaat, känsät, liikavarpaat ja sellaiset pullakat, lihavat jalat on ällöttävimpiä.
Mua ällöttää jonkun toisen syömisen jälkeinen lautanen, kun siinä on kaikki sotkeutunu ja siinä näkee ne rappausjäljet... ja niinkuin joku mainitsikin jo, niin syvä vesi. Etenkin meret on aina ällöttäny, ehkä se suuruus?
Ja se, mistä mua monesti pilkataan: unissakävelijät. Ne on kamalia, kun ei koskaan tiiä mitä ne tekee, tulee yöllä tappaan sut tai itsensä tai jtn muuta!
Kalkkitablettien maun ajatteleminen saa ihokarvat pystyyn, vaikken ole syönyt niitä vuosikausiin.
Tai sperman nieleminen krapulassa, ajatuskin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi korkeakauluksinen paksu villapaita yllä ja jostain syystä kaatuisi hunajaa kauluksesta sisään...Yiiiiiih mikä tunne!
Hahaha, symppis
Ihmisten varpaat. Ihan sama minkälaiset, kaikki oksettaa. Vaikka olisi kuinka siistit ja hoidetut, niin silti. Eläinten varpaat ei ällötä.
Ajatus paperihaavasta silmässä vaivaa mua.
Monet sienet, etenkin ne pienet ja kapeajalkaiset jotka kasvaa nurmikolla.
Itseäni ällöttää bussissa viereen tunkevat lihavat ihmiset. Tänään jättinainen istui viereeni ja sulloi minut ikkunan viereen lyttyyn. Aurinko paistoi kuumasti ja en pystynyt edes asentoa muuttamaan, kun oli niin ahdasta. En voi sille mitään, mutta aina kun näen jonkun todella lihavan tulevan bussiin, niin toivon mielessäni, että toivottavasti ei istuisi viereeni.
Kolikot. Oksennus lentää, jos joutuu pitämään kädessä tai haistamaan likaista kolikkoa.
Kun tullaan koirien kanssa lenkiltä eikä pestä käsiä hihnojen käsittelyn jälkeen.